Omgquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, kim feenstra is nog vrij
Ze zijn vergeten de handtekening te zetten dus Niet getrouwd haha
lijkt dus schijnbaar gepland te zijn, zodat ze in oktober echt gaan trouwen .... :pquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg
Hoe kan je in godsnaam zoiets vergeten.
Dus nog erger mediageil als jolanthe van kotsbergen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, kim feenstra is nog vrij
Ze zijn vergeten de handtekening te zetten dus Niet getrouwd haha
Was jij gisteren met Dave op de kermis?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ff spullen van zus naar flat gebracht, nog 1 of 2 weken dan woon ik alleen met mn ouders
was hij gister op de kermis ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was jij gisteren met Dave op de kermis?
Ik zag m in t voorbij gaan, ff gezwaaid/ geroepen, en doorgelopen. En toen ik verder weg was, dacht ik ineens.. Hmmz, Crazy kon dr weleens bij zijn geweest..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was hij gister op de kermis ?
ik niet
ik ga vanavond weer
nee, dan was ik wel weg gesprongen hahaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zag m in t voorbij gaan, ff gezwaaid/ geroepen, en doorgelopen. En toen ik verder weg was, dacht ik ineens.. Hmmz, Crazy kon dr weleens bij zijn geweest..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ff spullen van zus naar flat gebracht, nog 1 of 2 weken dan woon ik alleen met mn ouders
waarom zou ik ?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:57 schreef aardappel het volgende:
[..]
Wordt het voor jou ook niet eens tijd om uit huis te gaan?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
Zelfstandigheid, ontwikkeling etc. Of wil je tot je 50ste bij je ouders blijven hangen?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
Zelfstandigheid, ontwikkeling etc. Of wil je tot je 50ste bij je ouders blijven hangen?
18 is slecht excuus om op je eigen te gaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Omdat je geen 18 meer bent en misschien eindelijk zelf op je eigen benen wilt staan ipv dat moeders telkens om 5 over 6 de warme aardappelen op tafel zet en de remsporen uit je boxer wast.
Sommige HOEVEN niet perse uit huis he.. en die kunnen die dingen die je opnoemt ook best zelf, ook al wonen ze thuis...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:05 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Omdat je geen 18 meer bent en misschien eindelijk zelf op je eigen benen wilt staan ipv dat moeders telkens om 5 over 6 de warme aardappelen op tafel zet en de remsporen uit je boxer wast.
zelfs mensen die niet meer thuis wonen wel de vuile was naar moeders brengen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sommige HOEVEN niet perse uit huis he.. en die kunnen die dingen die je opnoemt ook best zelf, ook al wonen ze thuis...
Doe ik af en toe ook nog hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs mensen die niet meer thuis wonen wel de vuile was naar moeders brengen.
dat bedoel ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |