Oh, vuurwerk gemist.quote:Op maandag 26 juli 2010 02:07 schreef aardappel het volgende:
Vuurwerk was goed. en eindelijk die kutkermis weg
ben niet gegaan aangezien vandaag weer vroeg opmoestquote:
ochtendquote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
We kunnen buiten douchen.Goedemorgen trouwens.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)slechts-27-euro.htmlquote:Op zondag 25 juli 2010 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijs
Denk toch dat ie wat mist... Net zoals dat alle imitatie iPod's het toch ook net niet zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)slechts-27-euro.html
Vuurwerk gemist.. Ik dacht dat dat om 23.00 wasquote:Op maandag 26 juli 2010 02:07 schreef aardappel het volgende:
Vuurwerk was goed. en eindelijk die kutkermis weg
nee altijd tusse n22 en 23quote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vuurwerk gemist.. Ik dacht dat dat om 23.00 was
Het gaat bij deze ook meer om de prijs en de looks, dan om de functionaliteit.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk toch dat ie wat mist... Net zoals dat alle imitatie iPod's het toch ook net niet zijn!
das waarquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef theKiD het volgende:
En weer thuis
door een foutje van de planning uurtje eerder klaar met werken
Geen idee. Kom niet vaak aan die kant van de stadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Is ie de hele kermis toch gewoon geweest?
weet niet of die open is geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet vaak aan die kant van de stad
Jawel, ik heb er auto's zien uitkomen (bij de in/uitgang aan de Biss Zwijsenstr) tijdens de kermisweekquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die open is geweest
maar volgens mij niet. Weet niet zeker
emmapassage was ook dichtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is alleen Heuvelpoort dichtgeweest! Zou ook heel wat parkeerplaatsen kosten, plus voor de bewoners nogal lastig zijn...
Mijn fiets is voor het eerst niet gejat op de kermisquote:Op maandag 26 juli 2010 13:48 schreef thijsje123 het volgende:
Fiets gejat, heeft iemand nog wat staan?
Was die dicht ja? Heb er dit jaar niet zo op gelet, maar die was anders toch nog wel open voor bewoners (via de Jan Aarte straat, in de ochtend).quote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is alleen Heuvelpoort dichtgeweest! Zou ook heel wat parkeerplaatsen kosten, plus voor de bewoners nogal lastig zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |