Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijsquote:Op zondag 25 juli 2010 13:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren in de Saturn even overheen staan vegen met m'n vingertjes maar, gadget-geil en macminded dat ik ben, werd er niet warm of koud van.
Ik denk dat je dan beter kan wachten tot er beter/extra features en meer gb of weetikveel op zit, want als je dit nu koopt terwijl je het al best duur vindt, ga je volgend jaar de nieuwste versie willen omdat je al die extra spullen wil hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijs
Ze zijn echt duur.. en er zit geen usb-aansluiting op?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kan wachten tot er beter/extra features en meer gb of weetikveel op zit, want als je dit nu koopt terwijl je het al best duur vindt, ga je volgend jaar de nieuwste versie willen omdat je al die extra spullen wil hebben.
Maar ach, wat let je. Ik rij bijvoorbeeld zometeen naar de stad om een rib uit mijn lijf te laten halen door fotospul te kopen.
Nee klopt, de enige manier om je spullen over te zetten is email of via itunesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ze zijn echt duur.. en er zit geen usb-aansluiting op?
Niet echt handig.. usb-aansluiting is echt een musthave wat mij betreft. Als die erop zou zitten, kan je mooi je EHD eraan hangen, ideaal toch? Nou hoef ik 'm niet meerquote:Op zondag 25 juli 2010 14:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee klopt, de enige manier om je spullen over te zetten is email of via itunes
logisch niet opzitquote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Niet echt handig.. usb-aansluiting is echt een musthave wat mij betreft. Als die erop zou zitten, kan je mooi je EHD eraan hangen, ideaal toch? Nou hoef ik 'm niet meer.
Zoals ik gister op nieuws begreep, op duitse tv en nl tv, was op dat oude rangeerterrein plek genoeg. voor meer als 1,5 miljoen mensen. alleen die ene bottleneck van toegangsweg...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt dat drama niet te omvatten is, wat ik alleen wil zeggen is dat er kwa hulpverlening geen grenzen zijn (gelukkig)
het is gewoon te stom voor woorden dat er naar het terrein maar 1 toegangsweg was en ook gelijk de uitgang was.
Dat is vragen voor problemen en een groffe fout van de organisatie.
Daarnaast ook nog punt dat er 1.4 miljoen mensen waren, terwijl er maar 500k op het terrein konden ...
Heel tof! Joep de bokquote:Op zondag 25 juli 2010 16:48 schreef theKiD het volgende:
Ik ben gister toch nog verrast door me vrienden![]()
Ik wou me verjaardag niet vieren, maar al een tijdje geleden was afgesproken om een herhaling te doen van jaar of 3 geleden toen we voor t eerst een cocktailparty hadden gedaan bij mijn ouders thuis.
En dat was gisteren dus... Dus na een tijdje komt een vriendin van me met de auto aan..Ze woont op nog geen km afstand en lust ook graag een cocktailtje.. Een maat van me schiet richting auto, en ik hoor ineens een apart geluid..
![]()
Komt er een bok de plaats op gelopen aan een touwIk heb gewoon een bok gekregen
![]()
30 jaar en vrijgezel = Bokkefist bij ons![]()
Ik heb m trouwens Joep genoemdEn staat lekker in de wei bij mijn ouders bij 2 minischaapjes
Nou, ik vind het mooi stom, want het hele idee erachter - bij mij - was dat ik iets compacts heb wat snel te raadplegen is, maar ik wil wel mijn eigen bestanden, filmpjes etc. bij de hand hebben en dat kan dus niet met de iPad. Ja, of ik moet alles via de mail doorsturen? Ammehoela. Bovendien heb je dan je schijfje zo vol.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
logisch niet opzit
Ipad is concurrent van microsoft, gaan echt niet samenwerken om dingen makkelijker te maken
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef theKiD het volgende:
Joep is nog maar 4 maanden oudHij is van het voorjaar.. dus was ff allemaal vreemd toen die op de plaats verscheen bij mij.. zoveel mensen
Hij werd er bang van en scheet de hele boel onder dus heb m toen maar snel in de wei gezet
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:07 schreef theKiD het volgende:
Joep is nog maar 4 maanden oudHij is van het voorjaar.. dus was ff allemaal vreemd toen die op de plaats verscheen bij mij.. zoveel mensen
Hij werd er bang van en scheet de hele boel onder dus heb m toen maar snel in de wei gezet
Als t goed is krijg ik morgen of iig deze week de enige foto van Joep en mij samen toegemailtquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 17:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nou, ik vind het mooi stom, want het hele idee erachter - bij mij - was dat ik iets compacts heb wat snel te raadplegen is, maar ik wil wel mijn eigen bestanden, filmpjes etc. bij de hand hebben en dat kan dus niet met de iPad. Ja, of ik moet alles via de mail doorsturen? Ammehoela. Bovendien heb je dan je schijfje zo vol.
Maaaar als ik in de trein zit, in Tilburg ben of op de uni ben, dan kan ik niet op mijn netwerk komen dus dan wil ik er mijn ehd aanhangen. En dat kanniet en dus vind ik het stomquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja64gb heb je zo vol dan! Ze gaan er vanuit dat je dus bijvoorbeeld je externe harde schijven in je netwerk hebt hangen, dan kan je wel zo kopiëren! Ding moet je ook niet zien als een notebook, maar als een voorwerp waarmee je content kan inzien! Het is eigenlijk een grote telefoon waar je (behalve met Skype oid) niet kan bellen!
Inderdaad, maar dan heb je dus de 3G versie nodig en een HD die je ook extern kan benaderen en dan kan je dus wel streamen!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maaaar als ik in de trein zit, in Tilburg ben of op de uni ben, dan kan ik niet op mijn netwerk komen dus dan wil ik er mijn ehd aanhangen. En dat kanniet en dus vind ik het stom.
Op mijn thuisnetwerk hoef ik trouwens de bestanden toch niet eerst te kopieeren, die kan je toch zo inzien vanaf de locatie waar de bestanden staan?
Werkt prima hoor, alleen je moet het even doorhebben!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
Hetgeen mij tegenvalt aan apple stuff en I stuff is gewoon dat je het niet goed met je windows kunt laten communiceren.
Iets wat weer logisch is omdat het grootte concurenten zijn
Oh, vuurwerk gemist.quote:Op maandag 26 juli 2010 02:07 schreef aardappel het volgende:
Vuurwerk was goed. en eindelijk die kutkermis weg
ben niet gegaan aangezien vandaag weer vroeg opmoestquote:
ochtendquote:Op maandag 26 juli 2010 07:12 schreef Cee het volgende:
We kunnen buiten douchen.Goedemorgen trouwens.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)slechts-27-euro.htmlquote:Op zondag 25 juli 2010 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, het grootste twijfelpunt is vooral de prijs
Denk toch dat ie wat mist... Net zoals dat alle imitatie iPod's het toch ook net niet zijn!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:23 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)slechts-27-euro.html
Vuurwerk gemist.. Ik dacht dat dat om 23.00 wasquote:Op maandag 26 juli 2010 02:07 schreef aardappel het volgende:
Vuurwerk was goed. en eindelijk die kutkermis weg
nee altijd tusse n22 en 23quote:Op maandag 26 juli 2010 09:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vuurwerk gemist.. Ik dacht dat dat om 23.00 was
Het gaat bij deze ook meer om de prijs en de looks, dan om de functionaliteit.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk toch dat ie wat mist... Net zoals dat alle imitatie iPod's het toch ook net niet zijn!
das waarquote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef theKiD het volgende:
En weer thuis
door een foutje van de planning uurtje eerder klaar met werken
Geen idee. Kom niet vaak aan die kant van de stadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Is ie de hele kermis toch gewoon geweest?
weet niet of die open is geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Geen idee. Kom niet vaak aan die kant van de stad
Jawel, ik heb er auto's zien uitkomen (bij de in/uitgang aan de Biss Zwijsenstr) tijdens de kermisweekquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die open is geweest
maar volgens mij niet. Weet niet zeker
emmapassage was ook dichtquote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is alleen Heuvelpoort dichtgeweest! Zou ook heel wat parkeerplaatsen kosten, plus voor de bewoners nogal lastig zijn...
Mijn fiets is voor het eerst niet gejat op de kermisquote:Op maandag 26 juli 2010 13:48 schreef thijsje123 het volgende:
Fiets gejat, heeft iemand nog wat staan?
Was die dicht ja? Heb er dit jaar niet zo op gelet, maar die was anders toch nog wel open voor bewoners (via de Jan Aarte straat, in de ochtend).quote:Op maandag 26 juli 2010 13:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
Volgens mij is alleen Heuvelpoort dichtgeweest! Zou ook heel wat parkeerplaatsen kosten, plus voor de bewoners nogal lastig zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |