morgequote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar ik heb wel gehoord dat 31 worden veel erger is dan 30![]()
Mja ik vond de 30 ook al dodelijk! Maar goed dat was meer omdat ik never nooit had verwacht dat ik dat al zou halen!quote:
quote:
Ik denk het wel, zie in de verte wel iets wat heel goed een dikke rookwolk kan zijn (vanaf de bovenste verdieping van het gebouw), maar weet het niet zeker zonder verrekijker oid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
iemand die de rookwolken van valkenswaard kan zien ?
er zijn berichten dat ze vanuit tilburg te zien zijn ....
mja het lijkt mij sterk, 40km verder hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zie in de verte wel iets wat heel goed een dikke rookwolk kan zijn (vanaf de bovenste verdieping van het gebouw), maar weet het niet zeker zonder verrekijker oid.
Mwoah... dit soort wolken kunnen hoog komen hoor:quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja het lijkt mij sterk, 40km verder haha
ach, er waren geen gevaarlijke stoffenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://www.crisis.nl/ het is wel serieuze shit!
yo man, alles is hier flex, hoe is het met mijn gringoquote:
"10 ton staal, verticaal" "Attenzion!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:49 schreef theKiD het volgende:
"Alweer een winnaar!.... Een gouden polshorloge!"
Plaatsbewijzen bij de KASSA!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
ATTENTIOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Kinderen altijd prijssssssss
3 ringen om de fles is uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |