zoiets jahquote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee maar daar was met al die dieren daar gewoon geen plaats meer voor auto's
Dat vraagt ie toch nietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn fiets is voor het eerst niet gejat op de kermis
De laatste keer was maart ofzo ....
kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 14:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat vraagt ie toch niet![]()
Ik heb 3 fietsen, maar geen enkele te koop staan
Dat krijg je als je dronken wordt van 1 biertjequote:Op maandag 26 juli 2010 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt
maar normaal ben ik altijd de lul
ja, de 16de hequote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat krijg je als je dronken wordt van 1 biertje
mjah ik moest ook ff denken wat de naam wasquote:Op maandag 26 juli 2010 14:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik bedoelde ook Emma, Heuvel was 2x per dag bereikbaar!
Dan mis je alleen nog het het Louis Spouwmeesterplein en Heuvelpoort... Daar zet ik hem vaak in want kan dan gratis uitrijden icm een uurtje sporten. Verder ga ik eigenlijk altijd wel lopend of op de fiets... Is ook maar 300m ofzo...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, de 16de he
[..]
mjah ik moest ook ff denken wat de naam wasen zet er eigenlijk best vaak mn auto
heuvelpoort nog nooit neergezet.
Mijn top4 parkeerplaatsen zijn eigenlijk:
Pieter vredeplein, Emmapassage, Tivoli of Koningsplein
Ik kom bijna nooit met de auto in het centrum...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, de 16de he
[..]
mjah ik moest ook ff denken wat de naam wasen zet er eigenlijk best vaak mn auto
heuvelpoort nog nooit neergezet.
Mijn top4 parkeerplaatsen zijn eigenlijk:
Pieter vredeplein, Emmapassage, Tivoli of Koningsplein
spouwmeesterplein vind ik echt niet fijn. heb hem er misschien 1 of 2 keer neer gezet. emma en pieter vrede vind ik nog het fijnstequote:Op maandag 26 juli 2010 14:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan mis je alleen nog het het Louis Spouwmeesterplein en Heuvelpoort... Daar zet ik hem vaak in want kan dan gratis uitrijden icm een uurtje sporten. Verder ga ik eigenlijk altijd wel lopend of op de fiets... Is ook maar 300m ofzo...
We weten ook in 1x waar hij naartoe gaat als hij dronken word van dat ene biertje.. en het valt niet goedquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
We weten ook in 1x waar hij naartoe gaat als hij dronken word van dat ene biertje.. en het valt niet goed
welke is dat danquote:Op maandag 26 juli 2010 17:20 schreef Geckoo het volgende:
* Geckoo vind de parkeer garage naast het bus station geweldig.
maximaal 4 euro voor een hele dag![]()
en daarnaast rustig
Mja bij mn zus ook, ziggo kaart geactiveerd, sluiten hem aan: konden we maar 2 zenders ontvangen.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
Net even een uur ruzie met Ziggo gemaakt! Mijn ouders hebben een nieuwe televisie gekocht met zo'n insteekkaart voor digitale televisie. Nu haperde het beeld, dus ik de oude decoder aansluiten en dan geen hapering.
Dus ik bel Ziggo op... Krijg ik een of andere domme klotemuts aan de lijn die mij gaat vertellen dat het toch echt ligt aan de kabels. Kreeg dat wijf niet aan haar verstand gepeuterd dat als het bij het ene wel werkt en bij het andere niet dat het dan toch echt aan dat ding ligt. Maar goed uur verder en nu gaat ze dan toch zo'n nieuwe kaart opsturen!
Ziggo: als het werkt prima bedrijf, maar bij gezeik moeten ze daar echt wat mensen preventief ruimen!
Anti-klacht: de nieuwe TV is een 3D tv en Monsters Inc ziet er wel heel vet uit in 3D!
LOTTquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef aardappel het volgende:
mijn complimenten aan edwin en john van lott tv. Wat een vermakelijke tv is dat zeghilarisch!
edwin d?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef aardappel het volgende:
mijn complimenten aan edwin en john van lott tv. Wat een vermakelijke tv is dat zeghilarisch!
Ehm LOTT ???quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:23 schreef aardappel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |