Ik ben toch helemaal van Hotmail afgestapt met de komst van Gmail destijds. Ze hebben dit toch te laat gedaan... Maar goed!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:04 schreef hetzusjevan het volgende:
De vernieuwde hotmail is wel echt fijn! Met die tabbladen bovenin, dat je je berichten kan filteren op:
Weergeven:Alle|Ongelezen|Van contactpersonen|Updates van sociale netwerken|Van groepen|Alle andereģ
En ook dat je alle berichten met Office documenten kunt bekijken, echt handig ^^. Je suis content.
inderdaad,quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ben toch helemaal van Hotmail afgestapt met de komst van Gmail destijds. Ze hebben dit toch te laat gedaan... Maar goed!
Ja de keuze was toen ook echt heel moeilijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad,
gebruik zelf ook alleen maar gmail. geen hotmail meer
en oplopendquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja de keuze was toen ook echt heel moeilijk
Hotmail 2MB opslagruimte (of iets meer als je een US account had) en Gmail vanaf dag 1 minimaal 2GB...
Je kunt gewoon een live account aanmaken met een gmail adres hoor. Emailadres wijzigen bij een bestaand account zal wel wat moeilijker gaan...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en oplopend
en ook nog gmail aan msn kon koppelen was het helemaal makkelijk
idd, gmail makkelijk enzoquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:27 schreef aardappel het volgende:
Gmail is zoooooveel fijner dan hotmail. Ook nu hotmail vernieuwd is.
I (L) Gmail for evaaah
Ja het is een geil ding! Heb hem gisteren ook even een half uur in m'n handen gehad toen ik bij The Innovators stond te wachten... Even sparen maar weer...quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef PierreTT het volgende:
Gmail![]()
Ik heb gister toch een Ipad gekochtEn het is stiekem toch wel heul erg cool
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:02 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb gister toch een Ipad gekochtEn het is stiekem toch wel heul erg cool
Ik vind dat niet eens een gekke redenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ie er leuk uitzag en ik zoiets nog niet had
Je hebt geen smartphone?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ie er leuk uitzag en ik zoiets nog niet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |