je weet, hij vindt dat nog grappigquote:
nee ik wist gewoon even niksquote:
het bier is ook warm, dus laat maar zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:02 schreef DuTank het volgende:
genoeg pils zuipen, dan val je zo in slaap
ja die is kapot (uitgerekend nuquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:01 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
ditquote:
ga je nou schoolfeest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben halverwege gestopt met de post, ik had al 2 liter drinken op, en het was nog lang niet genoeg, ik heb het maar opgegevenmaandag de rest dan maar
wanneer is dat uberhaupt? jij gaat zeker snolletjes uit de 5e pakken?quote:
ga uitkeringstrekken danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen met die weer moet je ook niet buitenkomen![]()
Hoop niet dat je boschveld moest doen en mij zo hebt overgeslagenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben halverwege gestopt met de post, ik had al 2 liter drinken op, en het was nog lang niet genoeg, ik heb het maar opgegevenmaandag de rest dan maar
Vandaar dat ik niks in de brievenbus had.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoop niet dat je boschveld moest doen en mij zo hebt overgeslagen
Dat gaat zo niet lukken met die luie postbodes van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit verdorie al heel de dag te wachten op een nieuw spel
Toch zeker wel perenijsjes mag ik hopen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij de AH Arena werden trouwens ijsjes uitgedeeld.
hallooo!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik krijg moordneigingen van die gastjes hier voor die om de beurt op een kutbrommert de straat op en neer rijden.
Doen doen Tux!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik krijg moordneigingen van die gastjes hier voor die om de beurt op een kutbrommert de straat op en neer rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen doen Tux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogsteeds niet uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja natuurlijk zijn ze zwart, wat had je hier anders verwacht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoppa zwart
Wat een Boschveld gangsters
Nektasjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
waarom hebben die gastjes allemaal hetzelfde pauperkapsel![]()
ik mis alleen het petje dat twee gaatjes te klein op het hoofd staat.
Ja maar qua kinderen niet zo veel, tenminste die hier rondhangen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nektasje
En die Tomos is zeker gejat
Tux jij bent ook blank tochZullen er nog wel 1 of 2 van rondlopen toch?
Inderdaadquote:
Van die sjakko's zitten daar zat op school ja. En dan valt eentje nog mee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Had vorige week diploma uitreiking van mn zusje. Was er ook 1 zo'n gastje met zo'n ding en die ging serieus met dat ding om zn nek het podium op
Ohh zo, tsja en die paar vallen natuurlijk ook in het niets bij die anderequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar qua kinderen niet zo veel, tenminste die hier rondhangen.
En dat pik jij ST, slaap is heiligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daarstraks kregen ze precies onder mijn raam onenigheid, gingen ze schelden van je moeder is een hoer enzo.Ik was in slaap gevallen dus ik schrok zo van OMGWTFBBQ en ze krijgen dat ding regelmatig niet meer aan de praat.
Ja ik heb de ballen verstand van zo'n ding man.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat pik jij ST, slaap is heilig
Proberen ze wel de kickstart? Of hebben ze hem gejat met de intentie om er zo mee weg te rijden?
Ach dat is leuk vermaak tochquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik verveel me de tering, maar dat moge duidelijk zijn met deze sfeerimpressie vanuit Boschveld.
Heb je verzoekjesquote:
Iemand van een jaar of 18?quote:
Heb ik daarstraks al aan gedacht om iets voor de brommer te gooien maar ik weet niet wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iemand van een jaar of 18?Nee geintje hoor, kan je niet iets uit het raam gooien ofzo?
Dat was maar af en toe dat ie niet startte. En dan reden ze een paar keer op en neer en hier in de zijstraat en kwamen ze weer met een rotvaart voorbij, dus dan kan je wel wat gooien. Op een gegeven moment was het bij wisselen: "EY WEL GAS BLIJVEN GEVEN!" dattie niet afsloeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Glas of spijkers doen het wel goed lijkt meMaarja als het brommertje niet start kunnen ze er ook niet mee overheen rijden..
Echt oud zijn ze niet nee
Of bel de politie want dat ding zal echt niet verzekerd zijn, misschien wel van diefstal afkomstig en ook nog eens geen rijbewijsWie weet..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen het bewolkt werd en begon te rommelen waren ze ineens weg.
Ja da's toch niet stoer man.quote:
ow, nou weet ik waar dat isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nogsteeds niet uitgespeeld.![]()
[ afbeelding ]
hier ook wtfquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG dat onweer kwam wel erg dichtbij. Zowat hier precies voor de deur.
Ja nu maakt het niet meer uit, het is toch al voorbij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hier ook wtfik zet de comp even af met stekkers eruit, tot straks
niet fijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Fietste van Bokhoven naar Rosmalen en de bliksem sloeg 200 meter van me vandaan in een torentje
Volgens mij hadden jij, ik en KK alledrie dood moeten gaan. Het is een complot.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:04 schreef bijdehand het volgende:
Fietste van Bokhoven naar Rosmalen en de bliksem sloeg 200 meter van me vandaan in een torentje
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bang ben om dood te gaanquote:
Het lot heeft ons bij elkaar gebracht, en wilde ons voor altijd bindenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jij, ik en KK alledrie dood moeten gaan. Het is een complot.
ik ben onsterfelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jij, ik en KK alledrie dood moeten gaan. Het is een complot.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:08 schreef kutkabouter het volgende:
hier ben ik weer
ik heb net een koe geëlektrocuteerd zien worden, echt gruwelijk
Wat romantisch.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het lot heeft ons bij elkaar gebracht, en wilde ons voor altijd binden
zonder gein, als het dalijk wat beter wordt ga ik wel even bij dat beest kijkenquote:
quote:
Ik bedoelde dat je er weer wasquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zonder gein, als het dalijk wat beter wordt ga ik wel even bij dat beest kijken
Hou je niet meer van me?quote:
waarschijnlijk is er dit gebeurd denk ikquote:Als de bliksem in de grond slaat ontstaat er een zeer hoge potentiaal op het inslagpunt, die naar buiten toe met de afstand afneemt. Staat een mens of dier op geleidende wijze (niet met rubber zolen) op de grond dan kan er ten gevolge van deze potentiaal door de benen heen een stroom gaan lopen, het ene been in, het andere uit. Dit effect is gevaarlijker als de afstand tussen de contactplaatsen van benen of poten groot is, gezien ten opzichte van het inslagpunt. Dit is vaak de oorzaak van een dood in de wei liggende koe na een onweer, die verder geen tekenen van directe blikseminslag vertoont. Een mens plaatst zijn benen zelden ver uit elkaar, maar bij een koe is het meestal meer dan een meter. Bovendien zit het hart bij een koe dichter bij het stroompad via de poten dan bij een mens via de benen.
Ik hou niet van relaties en romantische dingenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:15 schreef kutkabouter het volgende:
de boer is er nu bij, en ik zie vanaf hier dat z'n poten helemaal zwart zijnvoor de rest ziet ie er normaal uit
sorry ST, batterijen zijn leeg, echt wat een timing
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou niet van relaties en romantische dingen
Dat was bijzonderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Door een dooie stad lopen vond ik wel romantisch.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |