Ohh zo, tsja en die paar vallen natuurlijk ook in het niets bij die anderequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar qua kinderen niet zo veel, tenminste die hier rondhangen.
En dat pik jij ST, slaap is heiligquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Daarstraks kregen ze precies onder mijn raam onenigheid, gingen ze schelden van je moeder is een hoer enzo.Ik was in slaap gevallen dus ik schrok zo van OMGWTFBBQ en ze krijgen dat ding regelmatig niet meer aan de praat.
Ja ik heb de ballen verstand van zo'n ding man.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat pik jij ST, slaap is heilig
Proberen ze wel de kickstart? Of hebben ze hem gejat met de intentie om er zo mee weg te rijden?
Ach dat is leuk vermaak tochquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik verveel me de tering, maar dat moge duidelijk zijn met deze sfeerimpressie vanuit Boschveld.
Heb je verzoekjesquote:
Iemand van een jaar of 18?quote:
Heb ik daarstraks al aan gedacht om iets voor de brommer te gooien maar ik weet niet wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iemand van een jaar of 18?Nee geintje hoor, kan je niet iets uit het raam gooien ofzo?
Dat was maar af en toe dat ie niet startte. En dan reden ze een paar keer op en neer en hier in de zijstraat en kwamen ze weer met een rotvaart voorbij, dus dan kan je wel wat gooien. Op een gegeven moment was het bij wisselen: "EY WEL GAS BLIJVEN GEVEN!" dattie niet afsloeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Glas of spijkers doen het wel goed lijkt meMaarja als het brommertje niet start kunnen ze er ook niet mee overheen rijden..
Echt oud zijn ze niet nee
Of bel de politie want dat ding zal echt niet verzekerd zijn, misschien wel van diefstal afkomstig en ook nog eens geen rijbewijsWie weet..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toen het bewolkt werd en begon te rommelen waren ze ineens weg.
Ja da's toch niet stoer man.quote:
ow, nou weet ik waar dat isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nogsteeds niet uitgespeeld.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |