je weet, hij vindt dat nog grappigquote:
nee ik wist gewoon even niksquote:
het bier is ook warm, dus laat maar zittenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 03:02 schreef DuTank het volgende:
genoeg pils zuipen, dan val je zo in slaap
ja die is kapot (uitgerekend nuquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 08:01 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen!
ditquote:
ga je nou schoolfeest?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben halverwege gestopt met de post, ik had al 2 liter drinken op, en het was nog lang niet genoeg, ik heb het maar opgegevenmaandag de rest dan maar
wanneer is dat uberhaupt? jij gaat zeker snolletjes uit de 5e pakken?quote:
ga uitkeringstrekken danquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen met die weer moet je ook niet buitenkomen![]()
Hoop niet dat je boschveld moest doen en mij zo hebt overgeslagenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben halverwege gestopt met de post, ik had al 2 liter drinken op, en het was nog lang niet genoeg, ik heb het maar opgegevenmaandag de rest dan maar
Vandaar dat ik niks in de brievenbus had.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoop niet dat je boschveld moest doen en mij zo hebt overgeslagen
Dat gaat zo niet lukken met die luie postbodes van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:32 schreef Ceased2Be het volgende:
Zit verdorie al heel de dag te wachten op een nieuw spel
Toch zeker wel perenijsjes mag ik hopen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bij de AH Arena werden trouwens ijsjes uitgedeeld.
hallooo!quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik krijg moordneigingen van die gastjes hier voor die om de beurt op een kutbrommert de straat op en neer rijden.
Doen doen Tux!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik krijg moordneigingen van die gastjes hier voor die om de beurt op een kutbrommert de straat op en neer rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doen doen Tux!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogsteeds niet uitgespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja natuurlijk zijn ze zwart, wat had je hier anders verwacht.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoppa zwart
Wat een Boschveld gangsters
Nektasjequote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef FedExpress het volgende:
waarom hebben die gastjes allemaal hetzelfde pauperkapsel![]()
ik mis alleen het petje dat twee gaatjes te klein op het hoofd staat.
Ja maar qua kinderen niet zo veel, tenminste die hier rondhangen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nektasje
En die Tomos is zeker gejat
Tux jij bent ook blank tochZullen er nog wel 1 of 2 van rondlopen toch?
Inderdaadquote:
Van die sjakko's zitten daar zat op school ja. En dan valt eentje nog mee eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Had vorige week diploma uitreiking van mn zusje. Was er ook 1 zo'n gastje met zo'n ding en die ging serieus met dat ding om zn nek het podium op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |