gister! was gezelligquote:Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef Seam het volgende:
Ik wil ook bij de OP
Wanneer is er een meeting geweest?
quote:
Misschien koelt het af hoe verder je in Limburg bent.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef Tassiepassie het volgende:
Hoe dichter de auto bij Limburg komt hoe warmer het wordt....
doe al zat vrijwilligerswerk bij oudjes!quote:Op zondag 4 juli 2010 15:29 schreef huize het volgende:
Kan er niet een samenvatting van het vorige topic in de OP? Jullie gaan zo snel dat het niet bij te houden is. Gaat eens vrijwilligen bij de ouden van dagen ipv zo snel de topics vol te jassen!
mjah dan lijkt t miss alleen zo maar in Utrecht was het beide dagen zeker 6 graden koeler hahaquote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien koelt het af hoe verder je in Limburg bent.
Het is niet eens benauwd hiero
Geniet!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]ja!
Tijd voor de laatste inspectie. Strijken ook nog. Kut.. tijdnood
maak er wat van hequote:Op zondag 4 juli 2010 17:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]ja!
Tijd voor de laatste inspectie. Strijken ook nog. Kut.. tijdnood
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je voor milf hunter spelen.
Waar in Echt is buitenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:51 schreef sproetjes het volgende:
tis heerlijk buitenzon, ligbedje, muziekje, boekje, bruin worden
nee susteren is een metropoolquote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Refurb het volgende:
[..]
Waar in Echt is buiten
Waar in Echt is zon
Waar in echt is een ligbedje
Waar the *** in Echt hebben ze muziekbuiten de Stobaaa
Waar in Echt kun je boekjes krijgen
En hoe wil je in Echt bruin worden als er geen zon is
Is dat iets uit World of Warcraft ? In dat geval doe ik mee, ik gebruik denk ik een speer!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je voor milf hunter spelen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Refurb het volgende:
[..]
Waar in Echt is buiten
Waar in Echt is zon
Waar in echt is een ligbedje
Waar the *** in Echt hebben ze muziekbuiten de Stobaaa
Waar in Echt kun je boekjes krijgen
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn 2 koters erbij
Wat een haterij tussen Susteren en Echt. Als dadelijk ook nog iemand uit nuujstad zich meld is het compleetquote:
TLK HELDquote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Echt daar kom je nog langs. Susteren hebben ze weggestopt
Kijk eerst maar eens op googlequote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Is dat iets uit World of Warcraft ? In dat geval doe ik mee, ik gebruik denk ik een speer!
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Is dat iets uit World of Warcraft ? In dat geval doe ik mee, ik gebruik denk ik een speer!
Ja daar zijn ze ook nog aan de weg aant werken. Kom je nog bijna niet lang! Kloterij is dat.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Echt daar kom je nog langs. Susteren hebben ze weggestopt
Ja dat is gewoon zoquote:
Durf ik niet, niet na wat MPG heeft verteld.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens op google
Eng... Ik weet genoeg.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Durf ik niet, niet na wat MPG heeft verteld.
[..]
Eng... Ik weet genoeg.
Susteren is volgensmij ook meer een bejaarde buurt. Maar pff het sjiekste dorp vind ik nog altijd baakhoven.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zo
Susteren daar kom ik dus echt nooitEcht daar kun je gewoon niet omheen als je naar het noorden gaat.
Daar heb ik geen zon voor nodig hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Refurb het volgende:
[..]
Alles met betrekking tot condooms is slecht. Tenzij je er natuurlijk andere dingen mee wilt doen dan waar ze voor bedoelt zijn!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Milf-hunten met de blanke sabel. Kan best interessant zijn hoor.
Met modder word je ook bruin! En ik moet bekennen als wespen me steken voel ik niks. En van muggen heb ik ook geen last. Ik mag alleen het huis niet meer in van mijn moeder.quote:
Dunno.. ik kom er nooitquote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Susteren is volgensmij ook meer een bejaarde buurt. Maar pff het sjiekste dorp vind ik nog altijd baakhoven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baakhoven
Check de oppervlakte en inwoners!
bruine beentjes erbij !quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
oh en in echt is zon zat, als mensen het niet geloven wil het wel even bewijzen met een pic van mijn dakterras
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nou vooruit, ik zal eens wat gaan proberen
Oppervlakte 0,3 km²quote:
Goedzo !quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nou vooruit, ik zal eens wat gaan proberen
Ik ken je niet, maar ik mag je nu al niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Oppervlakte 0,3 km²
Inwoners (2007) 20
Ik uhm raakte eens verdwaald met de fiets, bij het wielrennen. Zit ik dus in baakhoven!Ik was echt bang dat wat rare freaks met motorzagen, achter me aan zoude komen.
Toen heb ik de weg aan iemand gevraagd. Wat me op een idee brengt als ik gewoon weer ga wielrennen aan en chicks zogenaamd de weg vraag. Dan word ik zelf verzekert ?
quote:
Omdat ik bang ben voor kleine boeren dorpjes ?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik mag je nu al niet.
Nee je algehele gedrag de laatste paar dagen. Mijn neefje van 9,5 is volwassener.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben voor kleine boeren dorpjes ?
Hmm, maar dat is Argo.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee je algehele gedrag de laatste paar dagen. Mijn neefje van 9,5 is volwassener.
In dat geval zou ik zeggen: stel je niet zo aan, en gedraag je online zoals je je irl gedraagt.quote:
ik krijg juist fryske datingsites telkensquote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef sproetjes het volgende:
waarom krijg ik steeds deze ad te zien van fok!
[ afbeelding ]
misschien is hij IRL ook wel zoquote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zeggen: stel je niet zo aan, en gedraag je online zoals je je irl gedraagt.
maar maar maar ik ben toch heul niet zo dik?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg juist fryske datingsites telkens
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef sproetjes het volgende:
waarom krijg ik steeds deze ad te zien van fok!
[ afbeelding ]
niet lief! vond het leuker toen ze me steeds die politie banner lieten zien
Aha.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Met modder word je ook bruin! En ik moet bekennen als wespen me steken voel ik niks. En van muggen heb ik ook geen last. Ik mag alleen het huis niet meer in van mijn moeder.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien is hij IRL ook wel zo
[..]
maar maar maar ik ben toch heul niet zo dik?
Redelijk ik kan niet gewoon relaxen!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
volgens mij ben je wel vrij serieus he.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol waarom wist ik dat dat zou komen, beweest die pic van vrijdag niet genoeg?
Klopt ik denk zelf dat ik gewoon een vriendin moet krijgen. Dan kom ik vanzelf op het rechte pad.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rustig blijven jongen dat heb ik je al duidelijk proberen te maken.
ik magtoch hopen van niet zeg....quote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien is hij IRL ook wel zo
[..]
maar maar maar ik ben toch heul niet zo dik?
ga milfhuntenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik denk zelf dat ik gewoon een vriendin moet krijgen. Dan kom ik vanzelf op het rechte pad.
nee, fout, je komt pas een vriendin tegen als je op het rechte pad bent. En nu weer keurig verder gaan met je kleurplaat en binnen de lijntjes blijvenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik denk zelf dat ik gewoon een vriendin moet krijgen. Dan kom ik vanzelf op het rechte pad.
Naah niet aan mij besteed. Ik ga denk ik mijn wielren truc doen en ze de weg vragen. Dan hopen dat ik aan de praat komt. Of nee ik denk dat het probleem is dat ik bijna niet buiten kom. Als ik dat eens deed! Maar ik heb niemand om iets mee te doen. Achja effkes nadenken, anders ga ik wel alleen naar het zwembad ofzo!quote:
Pff ik haat kleuren, en nee niet perse. Ik zal je het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, fout, je komt pas een vriendin tegen als je op het rechte pad bent. En nu weer keurig verder gaan met je kleurplaat en binnen de lijntjes blijven
Het is geen ding dat je vanzelf op het rechte pad kan zetten. Jeetje.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen weetje en die vrouwen zoeken onervaren knullenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Naah niet aan mij besteed. Ik ga denk ik mijn wielren truc doen en ze de weg vragen. Dan hopen dat ik aan de praat komt. Of nee ik denk dat het probleem is dat ik bijna niet buiten kom. Als ik dat eens deed! Maar ik heb niemand om iets mee te doen. Achja effkes nadenken, anders ga ik wel alleen naar het zwembad ofzo!![]()
[..]
Pff ik haat kleuren, en nee niet perse. Ik zal je het tegendeel bewijzen.
niet liegen tegen die jongen, das niet aardig!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen weetje en die vrouwen zoeken onervaren knullen
Argo let op als je een dergelijke foto ziet:quote:
Toon Hermansquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staat Limburgs grote held niet in de OP
Zo'n oudere vrouw met kinderen hebben wel graag jong nieuw vlees.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
niet liegen tegen die jongen, das niet aardig!
Ja, dat werktquote:Op zondag 4 juli 2010 19:18 schreef huize het volgende:
[..]
Argo let op als je een dergelijke foto ziet:
Hey Nice legs! What time do they open?
ja, dat heb ik gemerktquote:Op zondag 4 juli 2010 19:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zo'n oudere vrouw met kinderen hebben wel graag jong nieuw vlees.
Oke ze moeten wel zelfverzekerd over komen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat heb ik gemerktgeile blikken van moeders van vriendinnetjes zijn eng
maar diehoeven echt geen knul van 18. Of, laatik het zo zeggen,iemand die zo enrom onvolwassen is als argo
quote:
quote:
Wow.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
oh my hoeheb ik deze foto kunnen missen
damn wat een body
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
oh my hoeheb ik deze foto kunnen missen
damn wat een body
dankuquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Nou godnondeju, kom es van die luie stoel af, ik sta hier al bekant 5 minuten op die bel te rauzen.
quote:
quote:
Ik heb ons mams al lang verteld wat voor een schatje L.no is, dus dat gaat niet werken broerquote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk uit of ik bel onze moeder en zeg dat je weer vervelend bent
het enige goede in susterenquote:
Ik kan haar beter overtuigen dan jou. Dat weet ik zeker.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
kijk uit of ik bel onze moeder en zeg dat je weer vervelend bent
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ons mams al lang verteld wat voor een schatje L.no is, dus dat gaat niet werken broer
Susteren en Susterse Boysquote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef Refurb het volgende:
Tering, wat komen snel reacties op mijn bericht.
Helemaal niet gewend van fokkers, maar goed dat zijn natuurlijk geen Limburgers
Susteren heeft:
- Heiligdomsvaart
- 4 frituren
- 5 kapsalons
- 3 dokterspraktijken
- een eigen site: susteren.nu
- villa liberta: in WIJDE omstreken bekend
- janse bagge bend
- bagger/camping = hommelheide
- 3 scholen waarvan 2 met elkaar gefuseerd dus nu nog maar 3
- créche/peuterspeelzaal
- 2 voetbalclubs
- 2 fietswinkels
- 2 ijssalons
- 7 carnavalsverenigingen/zaate hermeniekes
- 2 schutterijen
- koppelpop
- 2 zalen
- minimaal 4 café's
- 2 bakkers
- 2 kerken
- 3 bloemenwinkels
- 3 supermarkten
- 2 scoutinggroepen
- nog veel meer...
Dus zo'n boerengat is het nou ook niet..
Want het was vroeger een stad, maar die rechten moest het inleveren omdat Echt het niet redde zonder ons
Zo weinig dingen, maar wel 7 carnavalsverenigingen/zaate hermeniekes hebben. Jeetje.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef Refurb het volgende:
Susteren heeft:
- Heiligdomsvaart
- 4 frituren
- 5 kapsalons
- 3 dokterspraktijken
- janse bagge bend
- créche/peuterspeelzaal
- 2 voetbalclubs
- 2 fietswinkels
- 2 ijssalons
- 2 schutterijen
- koppelpop
- 2 zalen
- minimaal 4 café's
- 2 bakkers
- 2 kerken
- 3 bloemenwinkels
- 3 supermarkten
- 2 scoutinggroepen
- nog veel meer...
Want het was vroeger een stad, maar die rechten moest het inleveren omdat Echt het niet redde zonder ons
1 van die verenigingen is helemaal erg, dat zijn alleen maar mongolenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Zo weinig dingen, maar wel 7 carnavalsverenigingen/zaate hermeniekes hebben. Jeetje.
dat is wel Susteren inclusief Dieterenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:49 schreef Refurb het volgende:
Susteren heeft:
- Heiligdomsvaart
- 4 frituren
- 5 kapsalons
- 3 dokterspraktijken
- janse bagge bend
- créche/peuterspeelzaal
- 2 voetbalclubs
- 2 fietswinkels
- 2 ijssalons
- 2 schutterijen
- koppelpop
- 2 zalen
- minimaal 4 café's
- 2 bakkers
- 2 kerken
- 3 bloemenwinkels
- 3 supermarkten
- 2 scoutinggroepen
- nog veel meer...
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef sproetjes het volgende:
[..]
[..]
danku![]()
![]()
![]()
![]()
oh en bij deze (MPG wilde ook even een vermelding)
[..]
[..]
Even in stijl reageren op die foto van je.Seizoen 5 aflevering 17 de laatste 2 minutenquote:
Leuk dat het gezellig was!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef postmortum het volgende:
net terug van mijn weekendje Düsseldorf , mijn Poolse vriend is geweldig , het is niet mijn gf , maar een gewone vriendin .
we hadeen argentijnse vlag gekocht en opgehangen in haar flat haha
oh heb het hele weekend Engels pools en Duits gesproken , kom ik in Heerlen aan versta ik geen woord Nederlands
dankje en blijkbaar heb ik mij gedragen want ik mag nogeens terugkomenquote:
L.No , volgende Ferstival Fair @ Kasteel Limbricht met L.A.R.P-ersquote:
Welke datum?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
L.No , volgende Ferstival Fair @ Kasteel Limbricht met L.A.R.P-ers
11 juli , ik wil gaanquote:
Duitsland verslaat ons! Tenzij ze Schweinsteiger, Muler en Kloze. Of hoe je het allemaal schrijft, goed in de gaten houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan worden we WK kampioen
Ik quote mezelf even voor sproetjesquote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef huize het volgende:
[..]
Even in stijl reageren op die foto van je.Seizoen 5 aflevering 17 de laatste 2 minutenVanaf minuut 20 en 50 sec.
![]()
![]()
quote:
Suc6 kerel! Het leven is hard!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Net met Nattermann en Lauuuwtje wezen uit eten in een gezellig eetcafé'tje hier om de hoek. Was wel leuk.
Nu nog effe leren voor morgen. (Ben bang dat het niks gaat worden) en dan maar naar bed.
haha ik ook wel, al moet ik werken tot 21.00, gelukkig wel in de fitness, dus ik kijk daar lekker voetbalquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Net met Nattermann en Lauuuwtje wezen uit eten in een gezellig eetcafé'tje hier om de hoek. Was wel leuk.
Nu nog effe leren voor morgen. (Ben bang dat het niks gaat worden) en dan maar naar bed.
aanstellertquote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja iedereen leeft er zo naar toe. Vooral ik want ik kan de stres nu al niet meer aan
hehequote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk maar zo ben ik nu eenmaal
Ik alweer bijna 5 jaarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hehe
ik realiseer me net dat ik vandaag alweer 3 jaar mn rijbewijs heb
ik ken t, ik word ook wel een 24/25 geschatquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 5 jaargaat snel allemaal.
Ik had vrijdag toch weer een leuk leeftijd incidentmensen die je al 5 haar kent en dan denken dat je 27 bent :_O- heb ik zo'n oude kop op ?
Ik word vaak 23 geschat terwijl ik pas 21 benquote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ken t, ik word ook wel een 24/25 geschat
Vroeger vond ik dat niet zo erg, maar zou toch weleens fijn zijn als ze mijn juiste leeftijd wetenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ken t, ik word ook wel een 24/25 geschat
Tijd om op jezelf te gaan? Ik ben 21 en woon samenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat niet zo erg, maar zou toch weleens fijn zijn als ze mijn juiste leeftijd weten
Vooral als ik zeg dat ik thuis woon en bezig met voor iets op mezelf.. dan zie ik zie al kijken van: Jij bent toch al zo oud en woon je thuiso
Ik van: nee mensen waarom denken jullie dat ik zo oud ben ')
30 vind ik wel een toffe leeftijdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mijn baard in vol ornaat is word ik soms een dertiger geschat, ook zo pijnlijk
Ja ik ben nu bezig met een huisgenoot te zoeken. Goedkoop wonen weetje en gezelligheidquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan? Ik ben 21 en woon samen
ik ging op mijn 19e samenwonen, ook al weer 7 jaar geleden...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan? Ik ben 21 en woon samen
nooit gedacht datik het zou halen. wete nog steeds niet of ik het ga halen btwquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
30 vind ik wel een toffe leeftijd
Ik ook, alweer 2 jaar geledenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ging op mijn 19e samenwonen, ook al weer 7 jaar geleden...
[..]
nooit gedacht datik het zou halen. wete nog steeds niet of ik het ga halen btw
Op je 30ste ben je een echte man.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ging op mijn 19e samenwonen, ook al weer 7 jaar geleden...
[..]
nooit gedacht datik het zou halen. wete nog steeds niet of ik het ga halen btw
jullie jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op je 30ste ben je een echte man.
Nu zijn we maar broekie's of studentjes
ik 5 jaar niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong ik studeer al 4 jaar niet meer !
Echte metaal arbeider op het moment
Ik maak meer aluminium maar metaal is de branche.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik 5 jaar niet meeren ook metaalarbeider geweest
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hehe
ik realiseer me net dat ik vandaag alweer 3 jaar mn rijbewijs heb
Ja dat wist ik alquote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mis het niet
ben nu een collega van friekin_
jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat wist ik alBen je al bij veel bedrijven geweest voor werk ?
chritsine le duc zou gaaf zijn jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar geen werk voor je ? ik las dat je in 1 of andere winkel wil gaan werken
quote:
ik ben ook pas 21quote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik word vaak 23 geschat terwijl ik pas 21 ben
whahahahahahahquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
Omdat hij zo vet isOD OD
slaap ze
Kip.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga om middernacht...
lekker kippetje tlk
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als m'n vader niet tegenover me aan tafel zat zou ik een pic voor je maken.
Bazen actie!quote:Op zondag 4 juli 2010 23:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als m'n vader niet tegenover me aan tafel zat zou ik een pic voor je maken.
Je mag mijn pecs bewonderen ?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef L.no het volgende:
Ik wil tieten zien verdomme.
Ff pr0n zoeken dan maar.
Nah.quote:
Smoesjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Gezicht het volgende:
Mijn tieten zullen je toch wel niet in de smaak vallen.![]()
Mijn pecs je weet niet wat je mist!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah.
Ben al bezig met downen.
[..]
Smoesjes.
Ik heb ze vanmiddag in het zwembad nog gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 00:01 schreef Gezicht het volgende:
Mijn tieten zullen je toch wel niet in de smaak vallen.![]()
Mooizo. En nu uiteraard details aub.quote:
Van wat ik heb meegekregen gaat er morgen ergens voetbal gekeken worden...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:10 schreef LimboFan het volgende:
Kan niemand mij eventjes PMen bij een meet?
Ja, ik denk op wel meerdere plaatsen...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van wat ik heb meegekregen gaat er morgen ergens voetbal gekeken worden...
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:10 schreef LimboFan het volgende:
Kan niemand mij eventjes PMen bij een meet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Broer stopt Goatse in scriptie
mooi topic
Morgen meet in Heerlen voetbal kijken!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:25 schreef Refurb het volgende:
[..]
Ja, ik denk op wel meerdere plaatsen...
Pancratiusplein? Ik ben daar ook weer bijquote:Op maandag 5 juli 2010 12:27 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Morgen meet in Heerlen voetbal kijken!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:36 schreef sproetjes het volgende:
ik hoop natuurlijk dat ze doorkomen
maar van de andere kant, ik heb zondag afgesproken bij een leuke meneer film te gaan kijken...
en dat gaat natuurlijk niet door als er voetballen is
ik kijk t morgen op mn werk
werd al gevraagd of ik niet les wilde geven van 20.00-21.00 zodat een andere collega zelf kon kijken
ja dahaaag
nietus Polenquote:
quote:
Als je daar echt vertrouwen in hebt dan zou ik daar wat geld op gaan zetten. De wedkantoren geven je daar dan heel wat voor terug.quote:
ik heb geen geldquote:Op maandag 5 juli 2010 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je daar echt vertrouwen in hebt dan zou ik daar wat geld op gaan zetten. De wedkantoren geven je daar dan heel wat voor terug.
quote:
Ik heb wel de Polen bij mn vorige baasgezien, en dat waren allemaal mannenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nooit gezien wat het uitzendbureau naar mijn werkgever stuurt.
De poolse vrouwen zijn stuk voor stuk intelligent en suprmooiquote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nooit gezien wat het uitzendbureau naar mijn werkgever stuurt.
ging het niet over Ijshockey?quote:
Lolquote:Op maandag 5 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
De poolse vrouwen zijn stuk voor stuk intelligent en suprmooiIs je werk soms pallets sorteren of arspergs steken?
Poolse vrouwen met een zachte G zijn ook OKquote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik hou het bij Limburgse vrouwen die bij voorkeur een originele zachte Gé hebben.
geen idee eigenlijk, ik ga helaas ook niet alleen film kijken bij hem, maar met een groepjequote:Op maandag 5 juli 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En met meneer voetbal kijken is geen optie?
Limburgse vrouwen FTW~!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik hou het bij Limburgse vrouwen die bij voorkeur een originele zachte Gé hebben.
Dat heeft ook mijn voorkeur. Het verstaan en spreken van het dialect is ook een pré.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
De poolse vrouwen zijn stuk voor stuk intelligent en suprmooiIs je werk soms pallets sorteren of arspergs steken?
Dat gaat, net zoals hier in Nederland, niet voor al vrouwen op natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur. Het verstaan en spreken van het dialect is ook een pré.
Kan je eens een goed woordje voor mij bij je baas doen. Ik wil ook wel werken voor dat bedrijf!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna. Ik werk bij een fabriek waar sla gesneden en gewassen wordt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan je eens een goed woordje voor mij bij je baas doen. Ik wil ook wel werken voor dat bedrijf!
dat kanik wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kunt 's ochtends om 6.30 uur in Belfeld zijn?
Hoezo, om dat tijdstip kun je goed doorrijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kanik wel!moet ik om 2:30 vertrekken
Mijn auto kan niet zo vlugquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoezo, om dat tijdstip kun je goed doorrijden
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor bolide bestuur je tegenwoordig?
Lada's zijn oud mijn vader had er nog eentje in zijn tijd haha.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lada Niva, mijn droomauto![]()
en heb nog 3 andere auto's, maar die doen het niet
hmm nee dat is jammer!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kunt 's ochtends om 6.30 uur in Belfeld zijn?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kanik wel!moet ik om 2:30 vertrekken
Hij is van bouwjaar 2003 handige harryquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Lada's zijn oud mijn vader had er nog eentje in zijn tijd haha.
[..]
hmm nee dat is jammer!![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een OUD meet, kinderen tot een jaar of 4
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mn broertje in de logeerkamer en dan om 6:25 vertrekken ja
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het lijkt me zo sla-verwekkend om daar te werken
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
maar het lijkt me zo sla-verwekkend om daar te werken
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een OUD meet, kinderen tot een jaar of 4
Ach kinderen vind ik leuk, heb een klein achterneefje, zie fobo, en das echt een schatjequote:
dat was serieus een van mijn taken bij 3 bazen geledenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
precies.
[..]
[..]
We hebben ook werk voor pallet-sorteerders.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was serieus een van mijn taken bij 3 bazen geleden![]()
gelukkig wel met de heftruck
heftrucken is okquote:Op maandag 5 juli 2010 13:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat denkte dat ik daar doe? Beetje rondscheuren op de heftruck, dus ik moet ook zo nu en dan palletten sorteren.
Met een borsteltje maak je de sla blaadjes kapotquote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag je al helemaal voor me met een schrobborsteltje al die slablaadjes één voor een te wassen
de sla-was-expert aan het woord?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:00 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Met een borsteltje maak je de sla blaadjes kapot
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zag je al helemaal voor me met een schrobborsteltje al die slablaadjes één voor een te wassen
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef nattermann het volgende:
Net terug van cursus. Miljaar, wat valt dat rijden op een heftruck tegen zeg
Ach welnee! Pies of keek.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef nattermann het volgende:
Net terug van cursus. Miljaar, wat valt dat rijden op een heftruck tegen zeg
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat valt eraan tegen? Zo moeilijk is het allemaal niet.
Het ziet er zo makkelijk uit, en als je het probeert te vergelijken met autorijden.. nja, dat gaat dus nietquote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach welnee! Pies of keek.
(bij mn 2e examen een stelling plat geredennu al 8 jaar in bezit van dat papiertje)
ff met de heftruck er doorheen geweest?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:00 schreef Tassiepassie het volgende:
goedemiddag
Hard gewerkt,oma heeft weer een schoon huisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |