Durf ik niet, niet na wat MPG heeft verteld.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens op google
Eng... Ik weet genoeg.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Durf ik niet, niet na wat MPG heeft verteld.
[..]
Eng... Ik weet genoeg.
Susteren is volgensmij ook meer een bejaarde buurt. Maar pff het sjiekste dorp vind ik nog altijd baakhoven.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon zo
Susteren daar kom ik dus echt nooitEcht daar kun je gewoon niet omheen als je naar het noorden gaat.
Daar heb ik geen zon voor nodig hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:30 schreef Refurb het volgende:
[..]
En hoe wil je in Echt bruin worden als er geen zon is
Alles met betrekking tot condooms is slecht. Tenzij je er natuurlijk andere dingen mee wilt doen dan waar ze voor bedoelt zijn!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo?
Milf-hunten met de blanke sabel. Kan best interessant zijn hoor.
Met modder word je ook bruin! En ik moet bekennen als wespen me steken voel ik niks. En van muggen heb ik ook geen last. Ik mag alleen het huis niet meer in van mijn moeder.quote:
Dunno.. ik kom er nooitquote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Susteren is volgensmij ook meer een bejaarde buurt. Maar pff het sjiekste dorp vind ik nog altijd baakhoven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baakhoven
Check de oppervlakte en inwoners!
bruine beentjes erbij !quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
oh en in echt is zon zat, als mensen het niet geloven wil het wel even bewijzen met een pic van mijn dakterras
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nou vooruit, ik zal eens wat gaan proberen
Oppervlakte 0,3 km²quote:
Goedzo !quote:Op zondag 4 juli 2010 18:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nou vooruit, ik zal eens wat gaan proberen
Ik ken je niet, maar ik mag je nu al niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Oppervlakte 0,3 km²
Inwoners (2007) 20
Ik uhm raakte eens verdwaald met de fiets, bij het wielrennen. Zit ik dus in baakhoven!Ik was echt bang dat wat rare freaks met motorzagen, achter me aan zoude komen.
Toen heb ik de weg aan iemand gevraagd. Wat me op een idee brengt als ik gewoon weer ga wielrennen aan en chicks zogenaamd de weg vraag. Dan word ik zelf verzekert ?
quote:
Omdat ik bang ben voor kleine boeren dorpjes ?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik mag je nu al niet.
Nee je algehele gedrag de laatste paar dagen. Mijn neefje van 9,5 is volwassener.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben voor kleine boeren dorpjes ?
Hmm, maar dat is Argo.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee je algehele gedrag de laatste paar dagen. Mijn neefje van 9,5 is volwassener.
In dat geval zou ik zeggen: stel je niet zo aan, en gedraag je online zoals je je irl gedraagt.quote:
ik krijg juist fryske datingsites telkensquote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef sproetjes het volgende:
waarom krijg ik steeds deze ad te zien van fok!
[ afbeelding ]
misschien is hij IRL ook wel zoquote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zeggen: stel je niet zo aan, en gedraag je online zoals je je irl gedraagt.
maar maar maar ik ben toch heul niet zo dik?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg juist fryske datingsites telkens
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:55 schreef sproetjes het volgende:
waarom krijg ik steeds deze ad te zien van fok!
[ afbeelding ]
niet lief! vond het leuker toen ze me steeds die politie banner lieten zien
Aha.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Met modder word je ook bruin! En ik moet bekennen als wespen me steken voel ik niks. En van muggen heb ik ook geen last. Ik mag alleen het huis niet meer in van mijn moeder.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien is hij IRL ook wel zo
[..]
maar maar maar ik ben toch heul niet zo dik?
Redelijk ik kan niet gewoon relaxen!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
volgens mij ben je wel vrij serieus he.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol waarom wist ik dat dat zou komen, beweest die pic van vrijdag niet genoeg?
Klopt ik denk zelf dat ik gewoon een vriendin moet krijgen. Dan kom ik vanzelf op het rechte pad.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rustig blijven jongen dat heb ik je al duidelijk proberen te maken.
ik magtoch hopen van niet zeg....quote:Op zondag 4 juli 2010 18:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
misschien is hij IRL ook wel zo
[..]
maar maar maar ik ben toch heul niet zo dik?
ga milfhuntenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik denk zelf dat ik gewoon een vriendin moet krijgen. Dan kom ik vanzelf op het rechte pad.
nee, fout, je komt pas een vriendin tegen als je op het rechte pad bent. En nu weer keurig verder gaan met je kleurplaat en binnen de lijntjes blijvenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt ik denk zelf dat ik gewoon een vriendin moet krijgen. Dan kom ik vanzelf op het rechte pad.
Naah niet aan mij besteed. Ik ga denk ik mijn wielren truc doen en ze de weg vragen. Dan hopen dat ik aan de praat komt. Of nee ik denk dat het probleem is dat ik bijna niet buiten kom. Als ik dat eens deed! Maar ik heb niemand om iets mee te doen. Achja effkes nadenken, anders ga ik wel alleen naar het zwembad ofzo!quote:
Pff ik haat kleuren, en nee niet perse. Ik zal je het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, fout, je komt pas een vriendin tegen als je op het rechte pad bent. En nu weer keurig verder gaan met je kleurplaat en binnen de lijntjes blijven
Het is geen ding dat je vanzelf op het rechte pad kan zetten. Jeetje.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen weetje en die vrouwen zoeken onervaren knullenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Naah niet aan mij besteed. Ik ga denk ik mijn wielren truc doen en ze de weg vragen. Dan hopen dat ik aan de praat komt. Of nee ik denk dat het probleem is dat ik bijna niet buiten kom. Als ik dat eens deed! Maar ik heb niemand om iets mee te doen. Achja effkes nadenken, anders ga ik wel alleen naar het zwembad ofzo!![]()
[..]
Pff ik haat kleuren, en nee niet perse. Ik zal je het tegendeel bewijzen.
niet liegen tegen die jongen, das niet aardig!quote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen weetje en die vrouwen zoeken onervaren knullen
Argo let op als je een dergelijke foto ziet:quote:
Toon Hermansquote:Op zondag 4 juli 2010 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom staat Limburgs grote held niet in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |