Ja. Ze kunnen je nog wel doorsturen naar andere (shock) sites zo lang je javascript aan staat.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:25 schreef Twizu het volgende:
Kalote! Ik heb nu uitgelogd en mijn cookies verwijderd. Ben ik nu weer veilig?
Oh ik dacht dat ik al gehackt was.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Je hoeft je bookmarks niet weg te doen
Grote kans dat hetzelfde type cookie wordt gebruikt...quote:Op zondag 4 juli 2010 15:27 schreef Twizu het volgende:
Is Gmail en andere Google Services nog wel veilig nu? Ik log namelijk in op Youtube met mijn google account.
Ook een goede oplossingquote:Op zondag 4 juli 2010 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
geen idee wat het allemaal is, maar ik blijf voorlopig maar even helemaal weg van die site
PiRANiA is een betrouwbare bron.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef kabelhaspel het volgende:
Oke... ehm... bron iemand?
Of is dit weer eens een hoax.
Doet het hier nog wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Document1 het volgende:
Gmail ligt er ook uit bij mij, heeft dat iets met elkaar te maken?
Werkt hier prima.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:31 schreef Document1 het volgende:
Gmail ligt er ook uit bij mij, heeft dat iets met elkaar te maken?
Nee ik had er zojuist ook al een topic over geopend !quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef kabelhaspel het volgende:
Oke... ehm... bron iemand?
Of is dit weer eens een hoax.
Ik heb de scripts gezien hoe je de accounts kan hacken op wat schimmige IRC kanaaltjesquote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Falco het volgende:
Ja hoe kom je d'rop om zo'n topic te openen, TS?
Heb je echt een bron nodig?quote:
Of dat je koekjes doorgesluisd zijn zonder dat je het door hadquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je echt een bron nodig?
Ga naar YouTube, kijk een filmpje van de frontpage of elk ander populair filmpje, en ondervindt het zelf
Gegarandeerd dat je niet kan commenten of doorverwezen wordt naar Rick Roll of Goatse.
quote:Ik zou je kinderen even niet op youtube laten komen ik zocht net een filmpje voor mijn 7 jarige neefje op van een of andere kinderserie en werd geforwarded naar 1 jar 1 man dus....
Ontopic: vreemd dat het na al die jaren nu pas ontdekt word of zit de bug er pas sinds een van de laatste veranderingen erin?
Hij doet niks vreemds? Of moet je daarvoor naar de site gaan?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:38 schreef Swomp het volgende:
Kijk deze dan![]()
![]()
![]()
er vallen dus ook leuke dingen mee uit te halen![]()
![]()
Absoluut wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:39 schreef Meilu87 het volgende:
ziet eruit als XSS, volgens mij kan je account niet echt in gevaar komen zo.
1 2 3 | <script><h1><marquee style="position: absolute; top: 0px; bottom: 0px; left: 0px; z-index: 9999999; right: 0px; background-color: rgb(0, 0, 0);"><font style:="font-size:60px" color="red"><u style="">BREAKING NEWS: JUSTIN BIEBER DIED IN A TERRIBLE CAR ACCIDENT. PLEASE GO TO CNN FOR MORE DETAILS. -Youtube Staff<script> ?> |
Dat laatste jaquote:Op zondag 4 juli 2010 15:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hij doet niks vreemds? Of moet je daarvoor naar de site gaan?
Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:48 schreef Stroopwafels het volgende:
Hoe verwijder ik alleen de Youtube cookie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |