quote:
Ik heb wel de Polen bij mn vorige baasgezien, en dat waren allemaal mannenquote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nooit gezien wat het uitzendbureau naar mijn werkgever stuurt.
De poolse vrouwen zijn stuk voor stuk intelligent en suprmooiquote:Op maandag 5 juli 2010 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk nooit gezien wat het uitzendbureau naar mijn werkgever stuurt.
ging het niet over Ijshockey?quote:
Lolquote:Op maandag 5 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
De poolse vrouwen zijn stuk voor stuk intelligent en suprmooiIs je werk soms pallets sorteren of arspergs steken?
Poolse vrouwen met een zachte G zijn ook OKquote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik hou het bij Limburgse vrouwen die bij voorkeur een originele zachte Gé hebben.
geen idee eigenlijk, ik ga helaas ook niet alleen film kijken bij hem, maar met een groepjequote:Op maandag 5 juli 2010 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
En met meneer voetbal kijken is geen optie?
Limburgse vrouwen FTW~!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik hou het bij Limburgse vrouwen die bij voorkeur een originele zachte Gé hebben.
Dat heeft ook mijn voorkeur. Het verstaan en spreken van het dialect is ook een pré.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
De poolse vrouwen zijn stuk voor stuk intelligent en suprmooiIs je werk soms pallets sorteren of arspergs steken?
Dat gaat, net zoals hier in Nederland, niet voor al vrouwen op natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur. Het verstaan en spreken van het dialect is ook een pré.
Kan je eens een goed woordje voor mij bij je baas doen. Ik wil ook wel werken voor dat bedrijf!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna. Ik werk bij een fabriek waar sla gesneden en gewassen wordt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan je eens een goed woordje voor mij bij je baas doen. Ik wil ook wel werken voor dat bedrijf!
dat kanik wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kunt 's ochtends om 6.30 uur in Belfeld zijn?
Hoezo, om dat tijdstip kun je goed doorrijdenquote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kanik wel!moet ik om 2:30 vertrekken
Mijn auto kan niet zo vlugquote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoezo, om dat tijdstip kun je goed doorrijden
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor bolide bestuur je tegenwoordig?
Lada's zijn oud mijn vader had er nog eentje in zijn tijd haha.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lada Niva, mijn droomauto![]()
en heb nog 3 andere auto's, maar die doen het niet
hmm nee dat is jammer!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij kunt 's ochtends om 6.30 uur in Belfeld zijn?
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kanik wel!moet ik om 2:30 vertrekken
Hij is van bouwjaar 2003 handige harryquote:Op maandag 5 juli 2010 13:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Lada's zijn oud mijn vader had er nog eentje in zijn tijd haha.
[..]
hmm nee dat is jammer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |