Duitsland verslaat ons! Tenzij ze Schweinsteiger, Muler en Kloze. Of hoe je het allemaal schrijft, goed in de gaten houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan worden we WK kampioen
Ik quote mezelf even voor sproetjesquote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef huize het volgende:
[..]
Even in stijl reageren op die foto van je.Seizoen 5 aflevering 17 de laatste 2 minutenVanaf minuut 20 en 50 sec.
![]()
![]()
quote:
Suc6 kerel! Het leven is hard!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Net met Nattermann en Lauuuwtje wezen uit eten in een gezellig eetcafé'tje hier om de hoek. Was wel leuk.
Nu nog effe leren voor morgen. (Ben bang dat het niks gaat worden) en dan maar naar bed.
haha ik ook wel, al moet ik werken tot 21.00, gelukkig wel in de fitness, dus ik kijk daar lekker voetbalquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:57 schreef Gezicht het volgende:
Net met Nattermann en Lauuuwtje wezen uit eten in een gezellig eetcafé'tje hier om de hoek. Was wel leuk.
Nu nog effe leren voor morgen. (Ben bang dat het niks gaat worden) en dan maar naar bed.
aanstellertquote:Op zondag 4 juli 2010 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja iedereen leeft er zo naar toe. Vooral ik want ik kan de stres nu al niet meer aan
hehequote:Op zondag 4 juli 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk maar zo ben ik nu eenmaal
Ik alweer bijna 5 jaarquote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hehe
ik realiseer me net dat ik vandaag alweer 3 jaar mn rijbewijs heb
ik ken t, ik word ook wel een 24/25 geschatquote:Op zondag 4 juli 2010 22:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik alweer bijna 5 jaargaat snel allemaal.
Ik had vrijdag toch weer een leuk leeftijd incidentmensen die je al 5 haar kent en dan denken dat je 27 bent :_O- heb ik zo'n oude kop op ?
Ik word vaak 23 geschat terwijl ik pas 21 benquote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ken t, ik word ook wel een 24/25 geschat
Vroeger vond ik dat niet zo erg, maar zou toch weleens fijn zijn als ze mijn juiste leeftijd wetenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ken t, ik word ook wel een 24/25 geschat
Tijd om op jezelf te gaan? Ik ben 21 en woon samenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat niet zo erg, maar zou toch weleens fijn zijn als ze mijn juiste leeftijd weten
Vooral als ik zeg dat ik thuis woon en bezig met voor iets op mezelf.. dan zie ik zie al kijken van: Jij bent toch al zo oud en woon je thuiso
Ik van: nee mensen waarom denken jullie dat ik zo oud ben ')
30 vind ik wel een toffe leeftijdquote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mijn baard in vol ornaat is word ik soms een dertiger geschat, ook zo pijnlijk
Ja ik ben nu bezig met een huisgenoot te zoeken. Goedkoop wonen weetje en gezelligheidquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan? Ik ben 21 en woon samen
ik ging op mijn 19e samenwonen, ook al weer 7 jaar geleden...quote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tijd om op jezelf te gaan? Ik ben 21 en woon samen
nooit gedacht datik het zou halen. wete nog steeds niet of ik het ga halen btwquote:Op zondag 4 juli 2010 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
30 vind ik wel een toffe leeftijd
Ik ook, alweer 2 jaar geledenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ging op mijn 19e samenwonen, ook al weer 7 jaar geleden...
[..]
nooit gedacht datik het zou halen. wete nog steeds niet of ik het ga halen btw
Op je 30ste ben je een echte man.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ging op mijn 19e samenwonen, ook al weer 7 jaar geleden...
[..]
nooit gedacht datik het zou halen. wete nog steeds niet of ik het ga halen btw
jullie jaquote:Op zondag 4 juli 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op je 30ste ben je een echte man.
Nu zijn we maar broekie's of studentjes
ik 5 jaar niet meerquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong ik studeer al 4 jaar niet meer !
Echte metaal arbeider op het moment
Ik maak meer aluminium maar metaal is de branche.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik 5 jaar niet meeren ook metaalarbeider geweest
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hehe
ik realiseer me net dat ik vandaag alweer 3 jaar mn rijbewijs heb
Ja dat wist ik alquote:Op zondag 4 juli 2010 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mis het niet
ben nu een collega van friekin_
jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat wist ik alBen je al bij veel bedrijven geweest voor werk ?
chritsine le duc zou gaaf zijn jaquote:Op zondag 4 juli 2010 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar geen werk voor je ? ik las dat je in 1 of andere winkel wil gaan werken
quote:
ik ben ook pas 21quote:Op zondag 4 juli 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik word vaak 23 geschat terwijl ik pas 21 ben
whahahahahahahquote:Op zondag 4 juli 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
Omdat hij zo vet isOD OD
slaap ze
Kip.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga om middernacht...
lekker kippetje tlk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |