De mijne klopt ook niet, maar ik kan nog niet echt patsen met m'n huidige ratingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:54 schreef Salamando het volgende:
OP klopt al niet meer trouwens, ik sta verdomme 4.9![]()
mijn doel voor dit jaar: Chriz inhalen qua rankingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:56 schreef luckass het volgende:
[..]
De mijne klopt ook niet, maar ik kan nog niet echt patsen met m'n huidige rating.
hoezo dat niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Norrage het volgende:
Mijn eindejaars rating zal zondag bekend zijn, dus die post ik dan maar! Want de rest van het jaar speel ik niet meer!
ik ga op vakantie volgende week en ben daarna 3 maanden in Amerika voor stage dus mis ook najaarscompetitie en zo.quote:
tofquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ga op vakantie volgende week en ben daarna 3 maanden in Amerika voor stage dus mis ook najaarscompetitie en zo.
Sta niet verbaasd te kijken als je dynamische ranking alsnog word aangepast.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Norrage het volgende:
Mijn eindejaars rating zal zondag bekend zijn, dus die post ik dan maar! Want de rest van het jaar speel ik niet meer!
Stel jezelf eens wat moeilijkere doelen, manquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef Salamando het volgende:
[..]
mijn doel voor dit jaar: Chriz inhalen qua ranking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer eens een mothafuckin' driesetter gewonnen trouwens, vamos! 6-2 4-6 6-2.
Ik speelde nog best goed ook, 1e service knallen en de 2e in een boogje over het net waardoor ik geen enkele dubbele fout heb geslagen. In de rally gewoon alles terug geprikt en gesliced om vaak vanuit het niets de bal een hengst te geven, wat deze keer goed uitpakte.
Daar heb ik gister ook gespeeld maar gefaald, was weer te gespannen en sloeg weer krampachtig. Eerste set kansloos 6-2 verloren, tweede set 3-5 en 30-15 voorgekomen en wordt 4-5. Dan slaat hij 2x dubbele fout dus 0-30 en alsnog pakt hij die game. En even later ook de tie-break!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:33 schreef TheArt het volgende:
Gisteren eerste ronde gespeeld op het volgende toernooi (Eemslag dus). Echt het enige toernooi dat ik ken, waar het voorweekend op vrijdag start. 6-2, 6-2 gewonnen, maar ik speelde echt veruit mijn slechtste wedstrijd in tijden. Het is dat die gast amper liep op mijn dropshots en op zijn service en forehand af en toe na gewoon niet zo goed was, maar anders
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Stel jezelf eens wat moeilijkere doelen, man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer eens een mothafuckin' driesetter gewonnen trouwens, vamos! 6-2 4-6 6-2.
![]()
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
SPOILER
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:23 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Daar heb ik gister ook gespeeld maar gefaald, was weer te gespannen en sloeg weer krampachtig. Eerste set kansloos 6-2 verloren, tweede set 3-5 en 30-15 voorgekomen en wordt 4-5. Dan slaat hij 2x dubbele fout dus 0-30 en alsnog pakt hij die game. En even later ook de tie-break!
Er was nog iemand van dit topic die daar had gespeeld vrijdag (net als ik). Toen onterecht verloren in 2 sets, nu herkansing in HE8 tegen tot nu toe de beste qua rating die ik ben tegengekomen in 3 toernooien (8,1 hahaha). Had hetzelfde probleem als ik, zenuwen waardoor je niet kan afmaken. Ik bleef maar slicen en uiteindelijk 7-5 (3-5 achter) 3-6 6-0 gewonnen. Hoop dat dit nu echt de last van mijn schouders haalt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:47 schreef DKkuis het volgende:
Heb hier vrijdag ook gespeeld, met 6-3 6-1 gewonnen! Daarvoor natuurlijk eerst Nederland in de kroeg gekeken. 2de ronde ook verder door een walkover. Nu in de 3de ronde knallen wil ik door gaan!!!
[..]
Dan weet ik al wie jij bent op toernooi.nlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:15 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Er was nog iemand van dit topic die daar had gespeeld vrijdag (net als ik). Toen onterecht verloren in 2 sets, nu herkansing in HE8 tegen tot nu toe de beste qua rating die ik ben tegengekomen in 3 toernooien (8,1 hahaha). Had hetzelfde probleem als ik, zenuwen waardoor je niet kan afmaken. Ik bleef maar slicen en uiteindelijk 7-5 (3-5 achter) 3-6 6-0 gewonnen. Hoop dat dit nu echt de last van mijn schouders haalt.
Ik mag nu tegen iemand die voor het 2e seizoen tennist, of tegen iemand die net begonnen is. Wordt nog leuk!
Ik weet mijn volgende ronde partij helaas nog niet. Ik heb je tegenstander zien spelen vorige week op Amersfoort. Ik was niet onder de indruk, heel veel slice en backhand bijna alleen maar slice.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie jij bent op toernooi.nl
Waar jij van gewonnen had afgelopen wedstrijd, heb ik vorig jaar met 6-4 6-1 van gewonnen
Succes iig in de volgende ronde. Ik moet donderdag om 19.00uur in de 3de ronde in de HE7...
tegen zulke mensen verlies ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:01 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Sta niet verbaasd te kijken als je dynamische ranking alsnog word aangepast.
Het gebeurt wel eens dat je van iemand verliest, die dynamisch belachelijk laag staat, en dus een niet representatieve ranking heeft. Dus iemand was vroeger speelsterkte 4, en is bijv. 5 jaar gestopt met tennis. Hij besluit aan een toernooi mee te doen, en doet dat in de 6. Als jij zijn eerste tegenstander bent, kost je dat flink wat punten, want dikke kans dat die gozer terug is gevallen naar 9 ofzo. Mocht hij meerdere toernooien spelen, en aan het einde van het jaar bijv. 5,4 staan, dan zul je zien dat jouw verliespartij tegen hem, minder zwaar word aangerekent.
haha dat ben ik niet echt van plan ofzo, maar zou wel vet zijn als ik daar gewoon kan tennissenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:51 schreef Salamando het volgende:
[..]
tof, ben je dan van plan bij zo'n college te spelen ofzo?
Helaas verloren met 6-2 en 7-5, die kerel sloeg alle ballen op hoofd hoogte terug, niet normaal meer!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ik weet mijn volgende ronde partij helaas nog niet. Ik heb je tegenstander zien spelen vorige week op Amersfoort. Ik was niet onder de indruk, heel veel slice en backhand bijna alleen maar slice.
Helaas... Ik mag vanavond weer tegen iemand die voor het eerst tennist dit jaar, dus moet te doen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Helaas verloren met 6-2 en 7-5, die kerel sloeg alle ballen op hoofd hoogte terug, niet normaal meer!
Kon er op die manier niet echt veel snelheid in gooien en me opslag haperde ook aardig. Nu alleen nog de GD spelen..
Soms een bon van de sponsor ofzo van 12,50quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef EdNoolk het volgende:
Pff, ik heb mijn halve finale gewonnen! Hij was een stukje beter en daardoor werd het de eerste set 6-0. Toen 2-1 achter in de tweede set, ook nog eens 40-0 achter en gelukkig pakte ik toch nog die game en de 4 games daarna! 6-2 Tweede set voor mij dus, derde set speelde hij nog slechter als in de 2e en het werd 6-1.
Mijn eerste finale, heel veel zin in tegen een op papier niet bijzonder tegenstander (of 8.5, of 8,9). Wat krijg je trouwens over het algemeen als prijzen? Gewoon een beker of moet ik uitgaan van iets anders?
Veel succes andere halve finalist(en)!
Dat verschilt heel erg per toernooi,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef EdNoolk het volgende:
Mijn eerste finale, heel veel zin in tegen een op papier niet bijzonder tegenstander (of 8.5, of 8,9). Wat krijg je trouwens over het algemeen als prijzen? Gewoon een beker of moet ik uitgaan van iets anders?
En weer verloren, wel verdeeld over 2 dagen vanwege het onweer zaterdag avond. Waren net in de 3e set aanbeland en toen barstte het in eens los. 1-1 in sets 1-1 in games en 15-30 voor ons. Volgende ochten om !half 9! alweer op de baan, zo vroeg kan ik dus echt niet tennissen... Twintig minuutjes later konden we weer naar huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:18 schreef Vetnek het volgende:
Eindelijk magik morgen weer in actie komen in de HD8. Is de halve finale, jammer genoeg zonder er wat voor gedaan te hebben.
Kan mijn eerste overwinning worden op kunstgras, thumbs crossed!
Had deze pot nog gemakkelijk gewonnen, maar vandaag in de halve finale ging het aardig ruk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:38 schreef luckass het volgende:
Vrijdag kwartfinale HE7 tegen een 9 (inmiddels wel 7.8) die de eerste ronde een geplaatste speler naar huis heeft gestuurd en daarna een WO kreeg. Moet kunnen lukken al blijft het link tegen een 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |