Helaas verloren met 6-2 en 7-5, die kerel sloeg alle ballen op hoofd hoogte terug, niet normaal meer!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:12 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Ik weet mijn volgende ronde partij helaas nog niet. Ik heb je tegenstander zien spelen vorige week op Amersfoort. Ik was niet onder de indruk, heel veel slice en backhand bijna alleen maar slice.
Helaas... Ik mag vanavond weer tegen iemand die voor het eerst tennist dit jaar, dus moet te doen zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:33 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Helaas verloren met 6-2 en 7-5, die kerel sloeg alle ballen op hoofd hoogte terug, niet normaal meer!
Kon er op die manier niet echt veel snelheid in gooien en me opslag haperde ook aardig. Nu alleen nog de GD spelen..
Soms een bon van de sponsor ofzo van 12,50quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef EdNoolk het volgende:
Pff, ik heb mijn halve finale gewonnen! Hij was een stukje beter en daardoor werd het de eerste set 6-0. Toen 2-1 achter in de tweede set, ook nog eens 40-0 achter en gelukkig pakte ik toch nog die game en de 4 games daarna! 6-2 Tweede set voor mij dus, derde set speelde hij nog slechter als in de 2e en het werd 6-1.
Mijn eerste finale, heel veel zin in tegen een op papier niet bijzonder tegenstander (of 8.5, of 8,9). Wat krijg je trouwens over het algemeen als prijzen? Gewoon een beker of moet ik uitgaan van iets anders?
Veel succes andere halve finalist(en)!
Dat verschilt heel erg per toernooi,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:01 schreef EdNoolk het volgende:
Mijn eerste finale, heel veel zin in tegen een op papier niet bijzonder tegenstander (of 8.5, of 8,9). Wat krijg je trouwens over het algemeen als prijzen? Gewoon een beker of moet ik uitgaan van iets anders?
En weer verloren, wel verdeeld over 2 dagen vanwege het onweer zaterdag avond. Waren net in de 3e set aanbeland en toen barstte het in eens los. 1-1 in sets 1-1 in games en 15-30 voor ons. Volgende ochten om !half 9! alweer op de baan, zo vroeg kan ik dus echt niet tennissen... Twintig minuutjes later konden we weer naar huisquote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:18 schreef Vetnek het volgende:
Eindelijk magik morgen weer in actie komen in de HD8. Is de halve finale, jammer genoeg zonder er wat voor gedaan te hebben.
Kan mijn eerste overwinning worden op kunstgras, thumbs crossed!
Had deze pot nog gemakkelijk gewonnen, maar vandaag in de halve finale ging het aardig ruk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:38 schreef luckass het volgende:
Vrijdag kwartfinale HE7 tegen een 9 (inmiddels wel 7.8) die de eerste ronde een geplaatste speler naar huis heeft gestuurd en daarna een WO kreeg. Moet kunnen lukken al blijft het link tegen een 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |