abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 juli 2010 @ 00:16:53 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83555207

VI Oranje

Vanaf 10 juni strijken Wilfred, Johan en René neer op het terras van het Kurhaus voor het dagelijkse WK programma VI Oranje. Naast de drie heren schuift er iedere dag een BN’er en een prominent persoon uit de voetbalwereld aan.

In een zomerse ambiance kan jij met je vrienden of relaties twee uitzendingen van het tv-programma VI Oranje bijwonen. Tussen de opnames kan je genieten van een Zuid-Afrikaanse barbecue en volg je samen met Johan, Wilfred en Rene de wedstrijd via grote schermen. Eveneens kan je de live uitzendingen van BNR en Radio 538 bijwonen aangezien ook zij hun WK kampement in het Kurhaus hebben opgezet.

Het dagelijkse programma ziet er als volgt uit:
1
2
3
4
5
6
7
15.30         uur  BNR WK Nieuws                       
16.00 – 19.00 uur  De 538 Middagshow                   
17.00 – 18.00 uur  Ontvangst voor VI Oranje            
18.00 – 19.00 uur  Live VI Oranje                      
19:00 – 20.30 uur  BBQ                                 
20.30 – 22.30 uur  Wedstrijd kijken                    
22.30 – 23.30 uur  Live VI Oranje met entertainment

De artiesten die komen optreden:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Dag      Artiest
10 juni: Jan Smit
11 juni: Jon Allen
12 juni: Alain Clark
13 juni: Vanessa Amorosi
14 juni: Di-rect
15 juni: Stevie-Ann
16 juni: Go Back To The Zoo
17 juni: A Silent Express

Bijwonen:
¤ 29,50 per persoon inclusief live BBQ met hamburgers, Zuid Afrikaanse boerenworst, sosaties (saté) geserveerd van een originele Zuid Afrikaanse Braai. Tevens serveren wij verschillende salades, garnituren en stokboord met boter.

Voor boekingen en meer informatie, ga naar www.kurhaus.nl/vioranje

Hoogtepunten:

Vorige topics:
01. VI Oranje (vanaf 10 juni 2 uur per dag op RTL7)
02. VI Oranje #2 - Live vanuit het Kurhaus Hotel
03. VI Oranje #3 - Met een irritante Prem
04. VI Oranje #4 - Met een irritante piep
05. VI Oranje #5
06. VI Oranje #7 Jup Holland Jup!
07. VI Oranje #8 Jup Holland Jup!
08. VI Oranje #9 Met Ali B!
09. VI Oranje #10 - Is toch heerlijk man
10. VI Oranje #11 - Genee is een dorpspastoor!
11. VI Oranje #12 - Derksen heeft een romige talkpoederbips.
12. VI Oranje # 13 Lik me reet
13. VI Oranje # 14 Waar de vrouw van Derksen kutscheten laat!
14. VI Oranje # 14 Waar de vrouw van Derksen kutscheten laat!
15. VI Oranje # 15 Waar we met z'n allen bingo gaan spelen!
16. VI Oranje # 16 Poedel Gijp aan de Paella!
17. VI Oranje # 17 | Soepele Gijp, de romige kastelijn.
18. VI Oranje # 18 | Waar gijp ons aangrijpt
19. VI Oranje # 19: Yolanthe blijft zich nadrukkelijk profileren
20. VI Oranje #20: Als je gaat klussen, bij de gamma.
21. VI Oranje #21: alle ogen gericht op Slowakije
22. VI Oranje #22: Met twee vingers in de neus naar de finale
23. VI Oranje #23: Johan Derksen op dreef!
24. VI Oranje #24: Karaoke met 'De Föhn'
25. VI Oranje #25: We winnen met gemak!
26. VI Oranje #26: Gijp: "De halve finale stelt ook niks voor"
27. VI Oranje #27 - Met poppensnorren en voetenbadjes

Topic broncode vind je hier!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_83555248
Duurde lang.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Normaal heb ik het niet zo, maar nu wel .
Je postgedrag lijkt op dat van BansheeBoy.
pi_83555266
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef rub3n het volgende:
Lees ik hier nu dat VI Oranje straks eenmaal per dag gaat? Was dat al vanaf het begin zo gepland? Of veranderd dat?
Blijkbaar is dat veranderd. Genee leek ook nog van niks te weten, hij dacht dat ze nog zo'n 20 afleveringen moesten doen.
pi_83555352
Ik ben stiekem wel benieuwd naar Dickie Derksen. Ik vond de enige geslaagde Johan-imitatie tot nu toe die van Studio Spaan.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:21:22 #5
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83555362
Ik vind de middag editie een stuk minder als de avond editie.
Als ze de avond editie nou gewoon 2 uur doen, en de middag editie helemaal schrappen.
pi_83555411
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Blijkbaar is dat veranderd. Genee leek ook nog van niks te weten, hij dacht dat ze nog zo'n 20 afleveringen moesten doen.
Huh, per wanneer dan?
sig verwijderd door FA
pi_83555494
Ik vond het een erg goede uitzending, ik vond Tijl niet irritant maar juist wel grappig en dat verhaal over de Slurf van Suurbier was helemaal geweldig.

Eén van de betere afleveringen.
pi_83555579
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het een erg goede uitzending, ik vond Tijl niet irritant maar juist wel grappig en dat verhaal over de Slurf van Suurbier was helemaal geweldig.

Eén van de betere afleveringen.
Zeker.
pi_83555588
De moeite waard?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:33:12 #10
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_83555794
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:40:36 #11
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83556055
Jongens, door die Anneke Dôté van Gijp heb ik tranen verloren van het lachen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_83556129
Mooie column van Johan over Suurbier:
quote:
'Wim Suurbier mag niet dakloos worden'
06/08/2007 09:30

Onaangekondigd stond hij ooit in Barcelona op de stoep bij de familie Cruijff. Hij was toevallig in de buurt en kwam even gezellig een kopje koffie drinken. Johan en Danny hebben een zwak voor Wim Suurbier. Hij was van harte welkom, niks hotel, de logeerkamer was voor hem. Waar Suurbier verschijnt wordt gelachen en is de sfeer ontspannen.

Iedere ochtend verzorgde de onverwachte gast een indrukwekkend ontbijt voor de familie. Koffie, thee, verse jus d’orange, broodjes, gekookte en gebakken eieren en fruit. Als onbezoldigd butler had Suurbier zijn draai gevonden. Hij zat Johan en Danny niet in de weg, maar na een week of zes hebben ze toch maar eens voorzichtig geïnformeerd wat de verdere plannen waren van Wim.

De ex-international heeft structureel financiële problemen, is regelmatig op de vlucht voor schuldeisers en duikt dan onder bij vrienden en bekenden. Piet Keizer vangt hem regelmatig op als hij in Nederland is. Suurbier acteert een vrolijke clown, maar achter die façade gaat een eenzame man schuil. Niemand kent Wim Suurbier als hij alleen is. De luidruchtige sfeerbepaler in het café maakt dan plaats voor een in zichzelf gekeerde tobber. Een man die zich wanhopig afvraagt waarom het leven zo is gelopen en wat zijn toekomst is.

Wim Suurbier speelde dertien seizoenen in de hoofdmacht van Ajax. Hij won kampioenschappen, bekers, Europa Cups, Wereldbekers, hij speelde zestig interlands en heeft twee WK-finales op zijn naam staan. Na dertien jaar topvoetbal was Suurbier bankroet. Zijn kapsalon werd een mislukking, zijn sportzaak ging failliet, hij had nog een schuld bij de belastingdienst en bij de Amsterdamse aannemer Freek van der Meyde stond nog een persoonlijke lening open.

Ajax-voorzitter Jaap van Praag had begrip voor de problemen van zijn vrolijke rechtsback en vroeg uiteindelijk slechts tweehonderdduizend gulden voor de geroutineerde verdediger. De Hongaarse manager van Schalke 04, Emil Ostereicher, sloeg meteen toe. Hij was groot geworden bij Honved en Real Madrid. Na de onderhandelingen in Hotel Maritim in Gelsenkirchen werd de transfer afgerond in Hilton Amsterdam. Het oogde destijds als de set van een low budget gangsterfilm. Suurbier liet zich begeleiden door de Haagse goudhandelaar Hans Kattenburg. Nadat hij zijn handtekening onder het contract had gezet, ontving hij van Ostereicher een diplomatenkoffer met zijn handgeld in cash.

Ik ben niet objectief. Ik heb Suurbier overal opgezocht en de gekste avonturen met hem beleefd in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Argentinië en Amerika. Je krijgt een zwak voor hem, je kunt nooit kwaad op hem worden, hij is goed voor iedereen, behalve voor zichzelf. Suurbier is een levensgenieter, een vrouwengek, hij kan niet met geld omgaan en het zal geen toeval zijn dat al zijn handeltjes mislukken.

Suurbier is echter ook een fantastisch mens, een loyale vriend. Ik heb hem nog nooit iets naars over iemand anders horen zeggen. Jaren geleden dachten een uitgever en een auteur een bestseller in huis te hebben. Wim Suurbier zou zijn levensverhaal vertellen. Het boek is nooit verschenen, omdat de hoofdpersoon weigerde vuile was buiten te hangen ten koste van anderen. Financieel was het voor hem heel aantrekkelijk met smeuïge verhalen te strooien, maar hij deed het niet.

Suurbier moet een vermogen hebben verdiend als voetballer. Dertien succesvolle jaren bij Ajax, in 1974 en 1978 speelde hij de WK-finale. Schalke 04 en FC Metz betaalden topsalarissen en hij kwam ook nog even uit voor Sparta en Seiko Hongkong. In Amerika stond hij onder contract bij Los Angeles Aztecs, San José Earthquakes en Tulsa Roughnecks.

Na een kleurrijke carrière nam hij totaal berooid afscheid. Even later vond ik hem in Hermosa Beach, een voorstad van Los Angeles. George Best exploiteerde in Palm Drive zijn café Besties, Suurbier overleefde daar voor 35 dollar per dag als barkeeper. Na zijn werk verdiende hij wat bij als chauffeur bij een bloemenimporteur, hij reinigde tapijten en was in te huren als tuinman.

Suurbier werkte dag en nacht, maar de mooie Anna uit New Mexico had hem achtergelaten met een schuld van vijftigduizend dollar. Hij woonde intussen bij de piepjonge Terri, een serveerster die van een carrière als filmster droomde en dat waarschijnlijk nog steeds doet.

Terug in Nederland probeerde hij de kost te verdienen als stoepier in Amsterdam en in de telecommunicatie in Düsseldorf. Hij belandde nog even in handen van de vermakelijke oplichter Peter van der Rijt en vond rust bij een vriendin in Rotterdam. In die periode zakte hij eens met René van der Gijp door. Op weg naar huis reed Suurbier in een politiefuik. Hij wilde niet opnieuw zijn rijbewijs kwijtraken en ging snel met Van der Gijp op de achterbank zitten. Toen de agent informeerde waar de chauffeur was, jokte Suurbier dat de Bob de benen had genomen toen hij de politie zag. Vervolgens werden de heren door een agent naar huis gereden.

Even later meldde René Meulensteen, jarenlang assistent van Wiel Coerver, zich op de redactie. Hij had als trainer een contract getekend in Qatar en zocht een assistent met status. Meulensteen en Suurbier vormden een perfect duo. Suurbier woonde gratis in een huis van de sjeik, reed in een Chevrolet Cavalier van de club en de dollars werden keurig op zijn bankrekening gestort. Toen Manchester United zijn baas contracteerde, moest Suurbier noodgedwongen terug naar Nederland.

Riemer van der Velde zag een ideale assistent van Foppe de Haan in hem, maar het verblijf bij SC Heerenveen werd geen succes. De Haan stoorde zich aan de dominante aanwezigheid van de ex-international die hij opgedrongen kreeg en het contract werd niet verlengd.

De buitenwereld heeft overigens een totaal verkeerd beeld van Suurbier. De losbol buiten het veld is een serieuze, degelijke prof zodra hij op het veld staat. Trainers zetten altijd hun vraagtekens bij zijn levenswandel, maar roemden vervolgens zijn instelling. In de jaren dat Cruijff voor de competitie met Barcelona in Drenthe neerstreek, ging ik altijd met Suurbier een paar dagen naar de provincie. Ik zie hem 's nachts nog op de bar van café Onder de Linden in Roden staan schreeuwen. Een paar uur later won hij als vijftiger de duurloop van alle topfitte Barcelona-vedetten.

Dankzij Cruijff kreeg hij een paar jaar geleden een baan in de technische staf bij Ajax Orlando in Florida. Die samenwerking bestaat niet meer, waardoor Suurbier opnieuw zonder baan zit. Vorige week belde hij. Hij klonk allerminst vrolijk of uitgelaten. De op 16 januari 1945 in Eindhoven geboren levenskunstenaar woont bij vrienden in Florida. Hij heeft geen werk, geen inkomsten en zijn visum loopt af. Hij moet Amerika verlaten.

Maar waar moet hij heen? De voetballerij, Ajax en de KNVB kunnen toch niet toestaan dat hij op 62-jarige leeftijd dakloos door Nederland zwerft? Wim Suurbier beschikt over een schat aan ervaring. Hij heeft een B-diploma, waardoor hij als assistent-trainer in het betaalde voetbal mag werken. Hij weet overal de weg, wat hem een uitstekend scout maakt. Het is wel heel wrang als deze karakteristieke persoonlijkheid, in een tijd dat blagen zich al financieel onafhankelijk voetballen, in de goot zou belanden.

Als het echt nodig is koop ik een ticket voor hem en ik heb ook een logeerkamer thuis, maar er moet een structurele oplossing komen. Wim Suurbier mag niet in handen vallen van welzijnwerkers. Hij verdient ook geen medelijden. Met zijn levenservaring in de wondere wereld van het topvoetbal is hij voor elke zichzelf respecterende club een aantrekkelijke werknemer.
En een mooie anekdote met Gijp.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:43:37 #13
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83556158
Leuke aflevering weer, met een mooie uitsmijter van Gijp
Tijl viel ook best mee, al begon hij op het laatst wel een beetje door te draven met geforceerd grappig doen.
Jij ook?
pi_83556248
Gvd 79 minuten; heerlijk man.
pi_83556290
Niet op internet te zien gvd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83556302
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet op internet te zien gvd
Enkel in Nederland.
pi_83556328
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Enkel in Nederland.
Ben in NL
pi_83556337
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ben in NL
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a43.xml
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:52:06 #19
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83556387
Gijp is geniaal.
Bedankt Hans.
pi_83556420
quote:
Nu wel merci
pi_83556596
Hier wordt Van Breukelen ook getrolld

vrijdag 2 juli 2010 @ 01:04:08 #22
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83556683
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Hier wordt Van Breukelen ook getrolld

Maarten zou ook een leuke gast zijn voor VI-Oranje trouwens, maar die zal wel niet willen
Jij ook?
pi_83556843
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:04 schreef Krambo het volgende:

[..]

Maarten zou ook een leuke gast zijn voor VI-Oranje trouwens, maar die zal wel niet willen
Het is meer dat hij geen echte interesse heeft in het voetbal, maar ik weet zeker dat hij een uiterst vermakelijke bijdrage kan leveren. Held.
pi_83557362
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:52 schreef bascross het volgende:
Gijp is geniaal.
QFT
  vrijdag 2 juli 2010 @ 01:44:59 #25
271762 Bestolene
tax is theft
pi_83557387
Het PvdA gehalte is met Wouter Bos hoog genoeg lijkt me zo.. en een voetbalhater aan tafel is sowieso not dun
pi_83557401
Wat een populistische druiloor is die Wilfred ook, door rascisme direct weer te koppelen aan de PVV.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 01:47:45 #27
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83557416
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:46 schreef Mistbank het volgende:
Wat een populistische druiloor is die Wilfred ook, door rascisme direct weer te koppelen aan de PVV.
Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.
Bedankt Hans.
pi_83557455
Ik wil Peter R de Vries wel een keertje aan tafel. Een hele amusante zelfingenomen man met een eigen visie op voetbal.
pi_83557461
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:

[..]

True, maar dat is geen vrijbrief om een volslagen onzinnige parallel te trekken en daarmee ook nog even tienduizenden kijkers te 'schofferen'.

Het is gewoon echt een Wilfred-momentje, maar verder heb ik ook niets met de PVV.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 01:52:32 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83557482
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
[..]

Ik vind het altijd knap hoeveel details Johan in zijn columns verwerkt, details waarbij de gemiddelde Wikipedia-pagina niet eens in de buurt komt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83557739
quote:
[..]

Weet iemand hoe het nu met Suurbier gaat? dit artikel komt uit 2007.
pi_83557750
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Weet iemand hoe het nu met Suurbier gaat? dit artikel komt uit 2007.
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.
pi_83557761
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mooi, dan wacht ik daar wel op.
Hij is nog van voor mijn tijd dus ik ken de goede man niet echt behalve van naam
pi_83557765
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mooi, dan wacht ik daar wel op.
Hij is nog van voor mijn tijd dus ik ken de goede man niet echt behalve van naam
Niet morgen, maar vandaag zit hij er.
pi_83557774
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Niet morgen, maar vandaag zit hij er.
Maar ik kijk pas morgen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:27:52 #36
6941 APK
Factual, I think.
pi_83557804
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_83557810
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Maar ik kijk pas morgen
Ja, ik ook, maar Wim zal toch echt vandaag aanschuiven.
pi_83557837
Van Hintum was de enige realist aan tafel deze avond.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:40:58 #39
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83557904
Nee, pessimist. Als Nederlander zeggen dat Brazilië gaat winnen. Hoe kut ben je dan? Het kan best, maar altijd vertrouwen houden in je eigen land.
Bedankt Hans.
pi_83557913
Mark van Hintum is het schoolvoorbeeld van "we hijsen een ex-voetballer in een pak en we hebben een manager". Totaal mislukt bij Vitesse.
pi_83557919
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Van Hintum was de enige realist aan tafel deze avond.
want winnen is ook niet realistisch
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:45:03 #42
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_83557922
quote:

[..]

Wilfred Besnee?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:45:31 #43
6941 APK
Factual, I think.
pi_83557926
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
Nee, pessimist. Als Nederlander zeggen dat Brazilië gaat winnen. Hoe kut ben je dan? Het kan best, maar altijd vertrouwen houden in je eigen land.
Moet je dat ook zeggen als je in Liechtenstein woont?
Joh, wees blij dat we als Nederlanders onderschat worden, kunnen we nog verrassen en anders is het: 'Maakt het uit joh, gaat toch nergens over.'
pi_83557948
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:42 schreef DrDentz het volgende:
Mark van Hintum is het schoolvoorbeeld van "we hijsen een ex-voetballer in een pak en we hebben een manager". Totaal mislukt bij Vitesse.
Mark is altijd die mbo-stagiair meubelmaken gebleven. Mark is nooit de personality geworden om doortastend te handelen.
pi_83557950
Iedere lul kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
pi_83557957
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lul hansworst kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:51:45 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_83557958
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lul kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
'Sumbuddie'.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:57:34 #48
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_83557988
Niet dat het veel uitmaakt, maar toch denk ik dat Rene echt zei wat hij denkt, op het einde van dat krantensegment, toen ze de trap opliepen...

Dat het gewoon 3-0 voor Brazilie wordt, "schei nou toch uit". Hij heeft echt weinig vertrouwen in de behoudende Bert ook.
pi_83557989
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
En Thiemo de Bakker gaat de US Open winnen.
pi_83557996
Volgens mij ook. Als Brazilië wint zegt hij daarna gewoon: "Wat dachten jullie dan? Dat ik serieus was? Man, ik ben toch niet achterlijk." Wat een smiecht.
pi_83558083
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:57 schreef Perico het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt, maar toch denk ik dat Rene echt zei wat hij denkt, op het einde van dat krantensegment, toen ze de trap opliepen...

Dat het gewoon 3-0 voor Brazilie wordt, "schei nou toch uit". Hij heeft echt weinig vertrouwen in de behoudende Bert ook.
Ja natuurlijk. Hij en Derksen worden betaald om lekker optimistisch te blijven ondanks het belabberde spel. Als ze elke dag Oranje afkraken komt er namelijk geen mens meer zitten en zappen alle kijkers weg.

Morgenavond mogen Derksen en Gijp weer ouderwets los gaan. Denk dat ze weinig van v Marwijk heel laten met zn 7 verdedigers elke wedstrijd en twee buitenspelers met de snelheid van een ezel.
pi_83558092
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ook. Als Brazilië wint zegt hij daarna gewoon: "Wat dachten jullie dan? Dat ik serieus was? Man, ik ben toch niet achterlijk." Wat een smiecht.
denk het niet, rené zegt wel dat de capaciteit van nederland hoger ligt bij nederland dan bij brazilië, en als we dat benutten winnen we dus ook gewoon. met dat slordige spel tegen slowakije bereiken we natuurlijk niks.
pi_83558130
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:20 schreef minutenman het volgende:

denk het niet, rené zegt wel dat de capaciteit van nederland hoger ligt bij nederland dan bij brazilië, en als we dat benutten winnen we dus ook gewoon. met dat slordige spel tegen slowakije bereiken we natuurlijk niks.
In het buitenland worden we finaal uitgelachen om dit soort uitspraken. Heb je die Belg Huibregts gezien toen ie in de uitzending zat. Die vent kreeg plaatsvangende schaamte. Alleen Robben behoort tot de top-10 van de wereld, Vaart Persie Sneijder heb je er wel 80 van rondlopen in de grote competities. vd Vaart was gewoon vaste reserve bij Real, en bij ons is het er 1tje van de grote-4 vd Wiel wordt al als beste linksback ter wereld gezien LOL
pi_83558135
Als er 80 Sneijders zouden rondlopen in het buitenland, betaalden Real Madrid en Inter niet miljoenen voor die van ons.
pi_83558143
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:34 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

In het buitenland worden we finaal uitgelachen om dit soort uitspraken. Heb je die Belg Huibregts gezien toen ie in de uitzending zat. Die vent kreeg plaatsvangende schaamte. Alleen Robben behoort tot de top-10 van de wereld, Vaart Persie Sneijder heb je er wel 80 van rondlopen in de grote competities. vd Vaart was gewoon vaste reserve bij Real, en bij ons is het er 1tje van de grote-4 vd Wiel wordt al als beste linksback ter wereld gezien LOL
Linksback nog wel.
pi_83558167

De vrouwen op de achtergrond vinden een flinke slurf ook wel een grappig gegeven
pi_83558183
René is toch wel erg van de slurven altijd. Zal hij wel helemaal 100% hetero zijn zoals een echte voetbalman hoort te zijn?
pi_83558184
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Als er 80 Sneijders zouden rondlopen in het buitenland, betaalden Real Madrid en Inter niet miljoenen voor die van ons.
Ja en een jaar later gaan ze weer in de uitverkoop. Das pas 25 jaar gaande bij Real. Feyenoord heeft ook miljoenen verdiend aan die Drenthe Clubs lachen zich rot, Huntelaar naar Madrid jaar later is ie derde keus spits bij AC Milan. Geloof dat ie nu graag naar Stuttgart wil om toch wat speelminuten te krijgen. Zelfde geldt voor Vaart, die wil weer terug naar Hamburg want de onderlinge strijd met Kaka gaat ie nooit winnen. Zelfs Guti was vaak nog 2de keus, boven vd Vaart.
pi_83558188
Is het al weer bijna 04:00
pi_83558193
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:56 schreef PierreBetfair het volgende:
Is het al weer bijna 04:00
Toch is het topic lang troll-vrij gebleven.
pi_83558197
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:57 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Toch is het topic lang troll-vrij gebleven.
Nog precies een halve dag Ga je in de rust nog wat posten of duik je een kroeg in om te kijken?
pi_83558205
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 03:59 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Nog precies een halve dag Ga je in de rust nog wat posten of duik je een kroeg in om te kijken?
Ik heb geen interesse in jouw agenda, dus hou dat andersom ook maar zo.
pi_83558210
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:

Ik heb geen interesse in jouw agenda, dus hou dat andersom ook maar zo.
Damn, je laat je wel kennen zeg. En dat om een potje voetbal. Moeilijk leven moet jij hebben.

Slaap zacht
pi_83558221
Hmm. Ik vind eigenlijk dat ik louter realistische en verstandige taal uitsla. Dat laten kennen zal ook wel meevallen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 07:37:51 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83558864
De volgende keer dat we Johan, René en Wilfred weer mogen aanschouwen is als de uitslag van Nederland-Brazilië bekend is. Raar idee eigenlijk.
2000 light years from home
pi_83559220
Heeft iemand de fight van Van Breukelen en Bromsnor?
pi_83559572
Nog meer mensen die deze aflevering niet kunnen zien? De reclame toont ie wel, dan zegt ie 'opening' maar dat duurt een seconde of 10 waarin het beeld gewoon zwart blijft en dan schuift het beeld gewoon weg :/
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:05:44 #68
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83560169
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:12 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Het is meer dat hij geen echte interesse heeft in het voetbal, maar ik weet zeker dat hij een uiterst vermakelijke bijdrage kan leveren. Held.
Van Rossum en Derksen aan 1 tafel
pi_83560255
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:34 schreef KdR het volgende:
Nog meer mensen die deze aflevering niet kunnen zien? De reclame toont ie wel, dan zegt ie 'opening' maar dat duurt een seconde of 10 waarin het beeld gewoon zwart blijft en dan schuift het beeld gewoon weg :/
Heb nergens last van. Ff het einde opnieuw bekeken
It Never Hurts To Help!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:59:46 #70
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83561283
quote:
[..]

Prachtige column.
pi_83561546
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:05 schreef Mummiepak het volgende:

[..]

Van Rossum en Derksen aan 1 tafel
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb :/
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:17:44 #72
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_83561810
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de fight van Van Breukelen en Bromsnor?
http://sigaarsnor.blogspo(...)ukelen-en-johan.html
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_83563213

Wachten op de SigaarSnor versie, maar hij is er in ieder geval al
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:13:29 #74
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83563516
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat shot van Johan tijdens dat optreden van Joling
echt PRICELESS

vrijdag 2 juli 2010 @ 11:14:52 #75
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83563565
Topuitzending gisteren trouwens. Johan liep echt helemaal rood aan na die slurfgrap van René
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:26:08 #76
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83563976
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:08 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb :/
Daarom juist
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:39:56 #77
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_83564455
De Slurf van Suurbier

Dickie Derksen

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 27% gewijzigd door Oliver23 op 02-07-2010 12:06:32 ]
pi_83564666
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Peter R de Vries wel een keertje aan tafel. Een hele amusante zelfingenomen man met een eigen visie op voetbal.
Mee eens, wanneer De Vries te gast was het altijd wel een amusante uitzending
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:45:47 #79
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83564706
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:13 schreef Veerboot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:49:09 #80
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_83564818
en ja hoor, het tijdperk 'ik kijk wel online want daar zit geen reclame tussendoor' is voorbij. Gisteren kwam er plotseling een (korte) reclame tussen de uitzending door. Dat zal over 2 jaar wel 5 minuten zijn
pi_83564937
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef planethugo het volgende:
en ja hoor, het tijdperk 'ik kijk wel online want daar zit geen reclame tussendoor' is voorbij. Gisteren kwam er plotseling een (korte) reclame tussen de uitzending door. Dat zal over 2 jaar wel 5 minuten zijn
Ik kan het me niet herinneren.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:48:41 #82
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83566929
Tvp voor de nootjes
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83566987
Heerlijk einde gisteren.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:52:27 #84
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83567051
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef Oliver23 het volgende:
De Slurf van Suurbier

Dickie Derksen

Dickie Derksen...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_83567129
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef Oliver23 het volgende:
De Slurf van Suurbier

Ik heb Johan ook nog nooit zo hard en lang zien lachen. Echt een mooi moment.

René.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:54:49 #86
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83567132
Hier staat 'de slurf' in betere kwaliteit:

vrijdag 2 juli 2010 @ 13:00:04 #87
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83567298
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef Veerboot het volgende:

Wel jammer dat ze het filmpje niet wat langer laten doorlopen. Er werd veel langer gelachen toch?
Jij ook?
pi_83567440
Oh men wat lag ik dubbel gisteravond.
pi_83567473
René van der Gijp.

Wat een baas.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:08:38 #90
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83567579
quote:
Vrijdag 2 juli: René Meulensteen, Jan Joost van Gangelen, Kasper van Kooten en Frank Evenblij
Ik dacht dat Suurbier vanavond ook zou komen, of heb ik dat niet goed begrepen ?
Jij ook?
pi_83567639
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Haha ik ook man, heerlijk zo op de late avond, bier + vi oranje.
pi_83567733
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef Veerboot het volgende:

Die lach van Johan. HAHAHAHAHAAHAA!
pi_83567810
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Krambo het volgende:

[..]

Ik dacht dat Suurbier vanavond ook zou komen, of heb ik dat niet goed begrepen ?
Die zou eigenlijk gewoon in het publiek komen te zitten, maar toen Genee daarover begon zei Gijp dat hij aan tafel moet komen zitten. Wel opletten hè.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:23:24 #94
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83568125
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Die zou eigenlijk gewoon in het publiek komen te zitten, maar toen Genee daarover begon zei Gijp dat hij aan tafel moet komen zitten. Wel opletten hè.
Ah ok, dat had ik niet gehoord
Jij ook?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:15:18 #95
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_83570169
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat een geniale avond was het gisteren!

Iedereen die ik ken vinden VI oranje werkelijk het meest beste 'sportprogramma' sinds jaren! Wat ik dus ook niet begrijp is dat Studio Sportzomer zoveel meer wordt bekeken
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_83570275
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Wat een geniale avond was het gisteren!

Iedereen die ik ken vinden VI oranje werkelijk het meest beste 'sportprogramma' sinds jaren! Wat ik dus ook niet begrijp is dat Studio Sportzomer zoveel meer wordt bekeken
Dat heeft ook met de zender (minder reclame) te maken en het feit dat ze vaak aansluiten op een wedstrijd.

Het is echt niet zo dat veel meer mensen Sportzomer vermakelijker vinden.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:21:24 #97
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83570408
Ik zit nu BNR te luisteren. Prem heeft het erover dat hij om 16 uur in het Kuhrhuis moet zijn. Zit hij in de middaguitzending?
Jij ook?
pi_83570437
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Krambo het volgende:
Ik zit nu BNR te luisteren. Prem heeft het erover dat hij om 16 uur in het Kuhrhuis moet zijn. Zit hij in de middaguitzending?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:25:26 #99
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83570563
pi_83570606
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:25 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ging toch over Sneijder hé?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:28:13 #101
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_83570674
Ja, Sneijder in een trappelzak
  vrijdag 2 juli 2010 @ 14:32:19 #102
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_83570826
quote:
[ afbeelding ]
geweldig
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_83570848
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:13 schreef Veerboot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja, dankjewel!
Johan is hier echt dé personificatie van desinteresse.
pi_83570886
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ja, dankjewel!
Johan is hier echt dé personificatie van desinteresse.
Of heel camerabewust en wil hier mee uitbeelden dat hij wél een goede muzieksmaak heeft.
pi_83570979
quote:

[..]

Wilfred is toch ook een Iraniër?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:00:25 #106
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_83572031
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:35 schreef pberends het volgende:

[..]

Wilfred is toch ook een Iraniër?
Nee, een fries
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_83572190
Wilfred heeft toch ook wel wat Joods, maar is vooral van alles niets.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:05:10 #108
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83572250
quote:
[ afbeelding ]
Sneijder in z'n bedje
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_83572716
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Rembrand21 het volgende:

[..]

Nee, een fries
Hij lijkt behoorlijk Iraans, maar dat zal wel door z'n geföhnde zwartgeverfde kapsel komen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:42:56 #110
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83573715
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Rembrand21 het volgende:

[..]

Nee, een fries
Nee, een Leeuwarder.
Bedankt Hans.
pi_83574329
Derksen zal zich ook wel helemaal lam schrikken, wanneer hij na het Wilhelmus binnen komt slenteren en ineens Ooijer op het veld ziet staan.
pi_83576548
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:50:41 #113
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83576592
Gijp en Johan zijn niet meer serieus te nemen.
Bedankt Hans.
pi_83576675
Maicon beter dan van der Wiel volgens mij...
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83576718
Johan Derksen en Rene vd Gijp moeten hun koffers pakken en oprotten

Bert dit Bert zus Johan je zit echt diep in ze kont

v/d gijp heeft 0,0 verstandf van voetbal die gozer lult echt slap uit zijn nek

Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
pi_83576762
Johan kan geen ongelijk hebben. Of hij had Mathijsen meegerekend in zijn geniale analyse, of Nederland wint uiteindelijk nog.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:54:12 #117
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83576770
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:

Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
Flikker op, mongool.
Bedankt Hans.
pi_83576776
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef bascross het volgende:
Gijp en Johan zijn niet meer serieus te nemen.
Het pleit wel weer in het voordeel van Johan dat Ooijer weer aantoont ontzettend kwetsbaar te zijn. En dan te bedenken dat er zo nog ruimtes gaan vallen.
pi_83576914
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Het pleit wel weer in het voordeel van Johan dat Ooijer weer aantoont ontzettend kwetsbaar te zijn. En dan te bedenken dat er zo nog ruimtes gaan vallen.
? Hij speelt nog redelijk hoor. Die blinde hond Heitinga loopt de hele tijd verkeerd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2010 16:57:23 ]
pi_83576920
Splijtende pass bij de 0-1 van 'Felipe Mélootje' !
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:57:36 #121
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83576934
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Splijtende pass bij de 0-1 van 'Felipe Mélootje' !
Gewoon keiharde tactische fout.
pi_83576994
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
Gijp moet maar lekker eens gaan werken voor zijn geld dan slap uit zijn nek te lullen die gozer heeft echt geen kijk op het huidig voetbal.
pi_83577018
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef Mummiepak het volgende:

[..]

Gewoon keiharde tactische fout.
Van der Wiel falert.
pi_83577036
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef bamboe007 het volgende:

[..]

Gijp moet maar lekker eens gaan werken voor zijn geld dan slap uit zijn nek te lullen die gozer heeft echt geen kijk op het huidig voetbal.
Gijp is een entertainer
pi_83580797
VI Oranje kijk ik wel bij RTLgemist dit keer... Sorry...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:55:55 #126
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83580911
Wim ZUURbier... faalhaas.
pi_83581087
Komt Dikkie Derksen nu?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:59:25 #128
13462 BansheeBoy
pi_83581129
Lekker voor irritante Robinho.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 17:59:36 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83581138
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_83581225
Heb door Johan m'n 2-1 in de poule naar 3-1 veranderd
pi_83581238
Onze toekomstige premier zonder bril en met een oranje petje.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:01:28 #133
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_83581241
rutte
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:02:06 #134
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83581269
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kwork het volgende:
Heb door Johan m'n 2-1 in de poule naar 3-1 veranderd
Ik ook
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:02:18 #135
13462 BansheeBoy
pi_83581281
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker voor irritante Robinho.

²
Zeker.

²
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:02:49 #136
13462 BansheeBoy
pi_83581315
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei je?

²
pi_83581358
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zei je?

²
Altijd makkelijk achteraf
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:05:02 #138
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83581457
Hoofd van Derksen wordt echt met de dag dikker.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:05:37 #139
13462 BansheeBoy
pi_83581493
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Kwork het volgende:

[..]

Altijd makkelijk achteraf
Niks mis mee toch, had je het liever moeilijk gehad?

²
pi_83581518
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
Hoofd van Derksen wordt echt met de dag dikker.
's ochtends niet meer fietsen en elke avond Zuid-Afrikaanse boerenworst.. Ja, dat wil wel.
pi_83581578
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef marcodej het volgende:
Onze toekomstige premier zonder bril en met een oranje petje.
Geen gezicht...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:07:37 #142
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83581609
Klote
Geen Yolanthe grappen meer
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:09:40 #143
13462 BansheeBoy
pi_83581702
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Kastelijn Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Elia mag van mij na 65 minuten van Persie vervangen. Langer kan hij nooit echt belangrijk voor het team zijn. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.

²
Heb ik toch gelijk gekregen.

²
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:10:05 #144
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83581719
Gijp maakt gelijk korte metten met Uruguay
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:11:01 #145
13462 BansheeBoy
pi_83581765
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef wolferl het volgende:
Gijp maakt gelijk korte metten met Uruguay
Ik heb liever Ghana.

²
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:11:12 #146
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_83581777
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:

Oh, oh oh, wat een zielig trolletje dat ook nog eens helemaal ongelijk heeft gekregen....
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_83581991
Johan en Gijp hadden weer eens gelijk. Brazilië stelde geen reet voor. Felipe Melo, wat een lachertje. En dan uit frustratie zo'n vieze trap op de geniale Robben. Nee, naar huis die gasten.
pi_83582093
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zei je?

²
Ik had nooit mogen twijfelen aan de kunde en wijsheid van Gijp, zal het nooit nooit nooit meer doen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:21:46 #149
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83582258
Goftedomme tis daarbinnen 40 graden en Derksen zit daar lekker nonchalant met een 3-delig pak....
pi_83582285
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:23:41 #151
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83582327
Gijp en Suurbier
pi_83582343
prachtig dit
pi_83582363
pi_83582471
Ben ik de enige die zich enorm irriteert aan Suurbier?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:29:09 #156
13462 BansheeBoy
pi_83582488
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij is me iets te gemaakt.

²
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:33:42 #157
18026 Thelonious
le samouraï
pi_83582611
Zie Genee zweten.
Keeping an eye on the world going by my window.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:35:05 #158
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83582656
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja
pi_83582740
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Wat een clown zeg.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 18:38:47 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_83582760
Wim Suurbier wat een held was dat en nog steeds.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 18:39:44 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_83582790
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 17:55 schreef Drassss het volgende:
Wim ZUURbier... faalhaas.
Schrijf dan zijn naam goed voor je onzin uitkraamt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_83582795
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wolferl het volgende:
Goftedomme tis daarbinnen 40 graden en Derksen zit daar lekker nonchalant met een 3-delig pak....
Zit airco ingebouwd, vandaar dat hij zo breed is..
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:40:04 #164
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_83582803
Maandag ga ik naar VI Oranje, is toch een stuk leuker nu .
2000 light years from home
pi_83582815
Urugay?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:40:39 #166
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83582823
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef tong80 het volgende:
Wim Suurbier wat een held was dat en nog steeds.

Exact.

Genee, die vind ik pas gemaakt.

"We zouden het bijna vergeten, maar we zitten in de halve finale mensen"

20 minuten later....

15 minuten later....

vrijdag 2 juli 2010 @ 18:40:43 #167
18026 Thelonious
le samouraï
pi_83582825
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Zit airco ingebouwd, vandaar dat hij zo breed is..
Zo'n lange onderbroek absorbeert een hoop.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 18:41:05 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_83582834
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²

Hij is zichzelf en houdt zich nog in.

pi_83582866
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij is zichzelf en houdt zich nog in.

Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roept
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:45:08 #170
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:45:58 #171
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83582972
die goal die ze lieten zien met die corner waar was dat bij?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:48:25 #172
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83583042
Basel tegen.....
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:51:37 #173
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83583138
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:58:11 #174
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83583355
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Schrijf dan zijn naam goed voor je onzin uitkraamt.

Helaas deed ik dat expres....
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:05:16 #175
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83583607
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:48 schreef wolferl het volgende:
Basel tegen.....
nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vinden
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 19:08:27 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_83583710
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roept
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.

En jij vergelijkt hem met Maarten Ducrot ?

vrijdag 2 juli 2010 @ 19:19:48 #177
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83584075
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef wdn het volgende:

[..]

nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vinden
Kein Danke
pi_83584101
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.

Van der Wiel is een betere rechtsback, eerlijk is eerlijk. Die is zelfs 10x beter dan Maicon en 30x beter dan die Glenn Johnson.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:35:22 #179
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83584495
Melo.

Gijp. Ik schaam me, omdat ik in de rust twijfelde aan Johan en Gijp. Overigens was het wel triest van Johan om Ooijer zo af te branden. Ik had er ook totaal geen vertrouwen in, maar hij heeft prima gedaan.
Bedankt Hans.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:36:43 #180
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83584544
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:19 schreef wolferl het volgende:

[..]

Kein Danke
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef bascross het volgende:
Melo.

Gijp. Ik schaam me, omdat ik in de rust twijfelde aan Johan en Gijp. Overigens was het wel triest van Johan om Ooijer zo af te branden. Ik had er ook totaal geen vertrouwen in, maar hij heeft prima gedaan.
Ooijer heeft wel degelijk goed gespeeld.
Nog sterker: -veel- -heel- -vee\l- beter dan ik had verwacht van iemand zonder club.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:38:08 #181
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83584596
leuke uitzending weer
Suurbier en Gijp
en vanavond kijken of we tegen de blinde of lamme spelen (zoals Gijp ze noemde) in de 1/2 finale
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:41:12 #182
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83584711
Alleen had Nederland wel met 4-1 moeten winnen. Ze kwamen 2/3 keer met drie spelers voor Cesar te staan.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:43:45 #183
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83584806
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Alleen had Nederland wel met 4-1 moeten winnen. Ze kwamen 2/3 keer met drie spelers voor Cesar te staan.

Bedankt Hans.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:44:57 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83584837
Hoe kan dat geen goal worden?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:46:28 #185
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83584889
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:43 schreef bascross het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hier was hij echt Stuntelaar (met daarna nog die vrije trap voor Brazillie)
pi_83584920
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:50:53 #187
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83585007
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat dacht ik eerst ook, zoveel vrijheid.
Bedankt Hans.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 19:52:27 #188
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_83585037
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:02:55 #189
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83585335
Is het de moeite om terug te kijken?
Jij ook?
pi_83585451
Quote van de dag:

"Je-knoeit-niet-met-eten!"

Ik ging helemaal stuk.
pi_83585563
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat wachtte Huntelaar lang.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Snoeks viel ook helemaal stil.
pi_83585577
Doet RTLgemist het bij iedereen zo kut? Steeds bufferen enzo.
Feyenoord Rotterdam
pi_83585622

vrijdag 2 juli 2010 @ 20:14:56 #194
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83585744
Vanavond maar kijken toch. Middaguitzending is de moeite waard of kun je overslaan?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83585765
Mocht Marwijk nog een keer mazzelen is het niet e hopen voor hem dat ze Spanje treffen. Dat zou wel eens de eerste WK finale kunnen worden met dubbele cijfers, 12-0 oid.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:16:55 #196
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83585826

Kneus.
Bedankt Hans.
pi_83585890
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Mocht Marwijk nog een keer mazzelen is het niet e hopen voor hem dat ze Spanje treffen. Dat zou wel eens de eerste WK finale kunnen worden met dubbele cijfers, 12-0 oid.
Troll. Tegen Uruguay hoef je niet te mazzelen, daar loop je overheen. Met een B-team.
Feyenoord Rotterdam
pi_83585896
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:16 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]

Kneus.
Moet nog veranderd worden.

pi_83585926
Hap hap
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:23:30 #200
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83586034
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef PierreBetfair het volgende:
Hap hap
Nee, je bent gewoon een droeftoeter, met je ''I love Brazil'' avatar.
Bedankt Hans.
pi_83586312
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:23 schreef bascross het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon een droeftoeter, met je ''I love Brazil'' avatar.
....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongen
pi_83586380
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ontopic, aandachtsgeiler.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:35:36 #203
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83586474
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen, maar ik jou niet.
Bedankt Hans.
pi_83586662
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:11 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]

Toch leuk, zo n nieuwe MP...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_83586686
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Toch leuk, zo n nieuwe MP...
Ik heb nog geen hoge pet van Mark op.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:58:34 #206
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_83587155
Zouden ze die band van Danny Vera nou echt 2x per dag inhuren? Kost toch bakken met geld? Of is het een bedankje omdat Derksen ze op de kaart heeft gezet?
Fijne muziek overigens, goeie stem!
pi_83587219
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wim is wel helemaal aan lager wal geraakt. Is toch triest om te zien....
geniet nooit met mate
pi_83587359
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef BillyBeflap het volgende:
Zouden ze die band van Danny Vera nou echt 2x per dag inhuren? Kost toch bakken met geld? Of is het een bedankje omdat Derksen ze op de kaart heeft gezet?
Fijne muziek overigens, goeie stem!
Het is juist ideale reclame voor deze matige band. Vreselijke, geforceerde stem ook van die zanger.
pi_83587565
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Wim is wel helemaal aan lager wal geraakt. Is toch triest om te zien....
Maar hij heeft wel een grote lul!
pi_83587793
quote:
In die periode zakte hij eens met René van der Gijp door. Op weg naar huis reed Suurbier in een politiefuik. Hij wilde niet opnieuw zijn rijbewijs kwijtraken en ging snel met Van der Gijp op de achterbank zitten. Toen de agent informeerde waar de chauffeur was, jokte Suurbier dat de Bob de benen had genomen toen hij de politie zag. Vervolgens werden de heren door een agent naar huis gereden.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:20:19 #211
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83587837
Geniaal inderdaad. Ik zie Gijp al zitten.
Bedankt Hans.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:20:44 #212
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83587857
Het wordt Ghana.
Bedankt Hans.
pi_83590123
Weer langer op VI Oranje wachten omdat twee B-landen niet kunnen scoren.
pi_83590168
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Weer langer op VI Oranje wachten omdat twee B-landen niet kunnen scoren.
En vooral niet kunnen keepen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 juli 2010 @ 22:28:02 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83590288
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Mistbank het volgende:

[..]

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_83590739
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Mistbank het volgende:

[..]

vrijdag 2 juli 2010 @ 22:45:45 #217
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_83590984
@ PierreBetfair:
pi_83591045
Ik ben te zat om het te kijken vanavond, morgenochtend maar ff de herhaling checken.

Veel plezier nog!
It Never Hurts To Help!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:52:11 #219
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_83591219
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:45 schreef Armageddon het volgende:
@ PierreBetfair:
Al zijn geld ingezet op Brazilië. Want odds zeggen alles.
pi_83591456
Uruguay en Ghana kunnen er echt helemaal niks van. Of denken jullie soms dat ze pech hebben?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:18:19 #222
18026 Thelonious
le samouraï
pi_83592934
Waar blijft VI?
pi_83593027
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Thelonious het volgende:
Waar blijft VI?
Hebben de heren nu al sterallures?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:20:04 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_83593045
Opbokken met die beeldvulling.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:20:11 #225
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_83593053
"zoooj heeej nou die man had ballen heej! een panenka! op zo'n moment!"
komt íe zo let op
pi_83593054
Eindelijk
pi_83593056
Haha ineens dat kutprogramma afgekapt.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:20:17 #228
6941 APK
Factual, I think.
pi_83593061
Lol.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:20:17 #229
18026 Thelonious
le samouraï
pi_83593063
Eindelijk!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:21:04 #230
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_83593098
een recept voor hersenmoes lol
Feyenoord!!! * Barça
pi_83593120
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
"zoooj heeej nou die man had ballen heej! een panenka! op zo'n moment!"
komt íe zo let op
En niet eens een herhaling...
pi_83593161
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:21 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

En niet eens een herhaling...
Was er wel.
pi_83593170
Jongens, onze tegenstander is bekend; Uruguay..

Rene; Zonder Suarez, makkie toch? Niet dan?

Zoiets ?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:22:39 #235
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83593180
Kutband

JoostJanVonGangelen.....wat een saaie gast.
pi_83593195
Regen in de randstad?
pi_83593202
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Was er wel.
Dan heb ik die net gemist zeker..

Maar zal hier nog wel langskomen..
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:22:59 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_83593203
Dikkie Derksen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:23:03 #239
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83593206
Dikkie Derksen
pi_83593241
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Jongens, onze tegenstander is bekend; Uruguay..

Rene; Zonder Suarez, makkie toch? Niet dan?

Zoiets ?
5-0
Die kunnen er HE-LE-MAAL niks van.
pi_83593359
Suarez
pi_83593386
Johan haalt terecht zijn gelijk. Het waren gewaagde uitspraken, maar het komt wel uit.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:28:14 #243
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83593418
d'r werd hier al vuurwerk afgestoken alsof het de finale was
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:28:14 #244
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_83593419
Die man die denkt dat Suarez het per ongeluk deed.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:29:24 #245
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83593476
op piem0l hoogte
pi_83593487
LOL hahahahhaha
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:29:48 #247
3185 Adelante
To let it go now
pi_83593494
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_83593498

Johan wil Suikerbuik terug.
pi_83593513
Suikerbuik
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83593517
Suikerbuik moet aan tafel
pi_83593522
Rene wil de rust pakken ..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:30:30 #252
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83593525
Derksen: "Ik belde mijn dochter op in Utrecht, en daar springen ze spontaan in de gracht. Ik hoop mijn schoonzoon ook"
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:31:23 #253
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83593563
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Derksen: "Ik belde mijn dochter op in Utrecht, en daar springen ze spontaan in de gracht. Ik hoop mijn schoonzoon ook"

geen blad voor zijn mond
pi_83593590
quote:
Wie is de schoonzoon?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:32:30 #255
13462 BansheeBoy
pi_83593601
Ik hoop zo'n hekel aan die Simon Zwartkruis.

²
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:33:50 #256
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83593657
quote:
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:34:50 #257
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83593700
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop zo'n hekel aan die Simon Zwartkruis.

²
Hoop?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:40:16 #258
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83593942
omg wat was het slecht de 1e helft en wat een ommezwaai de 2e
dat beeld van Robben vond ik wel mooi: ik? zo ver?????
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:40:53 #259
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83593964
Ooijer heeft het gewoon goed gedaan vandaag, gelukkig maar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:41:41 #260
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_83594002
Wat loopt die snor nou te zeiken over ooijer
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_83594009
Derksen zit echt te raaskallen over Ooijer.
pi_83594020
Wie is dat lekkere wijf wat in het publiek zit en een beetje achter van der gijp zit, Bruin haar niceeee
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:42:28 #263
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_83594034
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ooijer heeft het gewoon goed gedaan vandaag, gelukkig maar.
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kostte
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_83594084
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
pi_83594092
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef chufi het volgende:

[..]

Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kostte
Nee, de slaande KaKa dan.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:44:17 #266
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83594096
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef chufi het volgende:

[..]

Och die kaart is alweer vervallen he
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
Ja maar Ooijer heeft het goed gedaan. Alleen maar een paar kleine foutjes.
Dat zou dan ook wel erkend mogen worden
pi_83594147
'Voor zijn doen' zegt Johan ook hè.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:45:44 #268
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83594148
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Och die kaart is alweer vervallen he
[..]

vrijdag 2 juli 2010 @ 23:45:48 #269
157428 GoodGawd
pi_83594154
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:

Wat lul jij nou man.

En die gele kaart van Ooijer was slim, want het was tijdwinst om te reorganiseren. Anders werd het een snelle ingooi met alle gevolgen van dien.
pi_83594178
Haha Rene met een aftrap .
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83594196
hehe Stuntelaar
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:47:44 #272
157428 GoodGawd
pi_83594229
Snor heeft gelijk. Frank Snoeks vreeeeeeeeeeselijke commentator hij kan beter zijn mond houden.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:47:55 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_83594238
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:44 schreef sjorsvdg het volgende:

[..]

Nee, de slaande KaKa dan.
Is niet goed in beeld geweest , maar wat zou jij doen als je de bal pakt en iemand schopt je de bal uit je handen of tegen je handen, buiten de lijn ,,, Hij heeft mazzel gehad dat ie geen rood heeft gekregen...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:48:13 #274
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83594249
wat een klootzak echt zo van wij niet dan JIJ al helemaal niet
pi_83594250
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef GoodGawd het volgende:
Snor heeft gelijk. Frank Snoeks vreeeeeeeeeeselijke commentator hij kan beter zijn mond houden.
idd, zat me rot te ergeren
pi_83594251
Goede scheids ja. Kende hem niet, die Japanner.
pi_83594255
Grueter .. Maar die is niet zo geliefd op FOK! merkte ik laatst al
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83594298
Derksen: "......... maar dat is zoals alles wat Snoeks zegt: complete onzin"

vrijdag 2 juli 2010 @ 23:49:46 #279
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83594302
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Grueter vind hem top
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:50:23 #280
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83594327
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Bij gebrek aan beter.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:50:32 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83594333
Niets mis met V Bommel, je moet alles doen om te winnen, Bommel begrijpt dat!
pi_83594334
Mooie foto's zeg die Van Bommel vs. Robinho.
pi_83594392
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:49 schreef frensje het volgende:

[..]

Grueter vind hem top
Idd.. Goede stem, prima info die hij altijd geeft..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83594446
Haha ja, die had er echt in gemoeten .. Die corner in dat filmpje is geniaal ..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:53:53 #285
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83594466
Ze hebben wel gelijk, dit had de 3-1 moeten zijn.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:54:14 #286
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83594490
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha ja, die had er echt in gemoeten .. Die corner in dat filmpje is geniaal ..
alleen die corner ging er NIET in ondanks dat Wilfred beweert van wel
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:54:48 #287
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83594518
Steek is gewoon een dikke baas. Nu al net zo goed als vd Sar.
pi_83594536
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
Ik begreep daar dus helemaal niets van. Kom je daar aan met 3 man, en dan nog niet scoren
Was ook nog zo'n ander moment met kuyt... strange
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:56:19 #289
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83594580
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
die bal had gewoon meteen op Kuyt gemoeten. Zelfs al speel je die bal een paar centimer achter hem heeft hij tijd zat.
pi_83594610
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:55 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik begreep daar dus helemaal niets van. Kom je daar aan met 3 man, en dan nog niet scoren
Was ook nog zo'n ander moment met kuyt... strange
Alleen op de keeper af om vervolgens eerst naar huis toe te bellen dat ie op het punt staat om te scoren.. Ja dat was een apart moment..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_83594628
Dat zeg ik!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:57:57 #292
216508 frensje
VI Hooligans
pi_83594641
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Alleen op de keeper af om vervolgens eerst naar huis toe te bellen dat ie op het punt staat om te scoren.. Ja dat was een apart moment..
ja idd. zoiets, kwam heel raar over, zat echt te schreeuwen tegen de buis paaassseeen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:58:31 #293
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83594662
Wat een gasten
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:58:33 #294
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_83594670
Want het is maar een vies snorretje
pi_83594671
Vies snorretje.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:58:48 #297
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_83594674
Dat doettie noooooooit
pi_83594686
Issie weer
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:59:21 #299
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83594690
Blatter weer.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 23:59:28 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_83594698
Blatter ;P
pi_83594735
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')