1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Je postgedrag lijkt op dat van BansheeBoy.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Normaal heb ik het niet zo, maar nu wel.
Blijkbaar is dat veranderd. Genee leek ook nog van niks te weten, hij dacht dat ze nog zo'n 20 afleveringen moesten doen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef rub3n het volgende:
Lees ik hier nu dat VI Oranje straks eenmaal per dag gaat? Was dat al vanaf het begin zo gepland? Of veranderd dat?
Huh, per wanneer dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat veranderd. Genee leek ook nog van niks te weten, hij dacht dat ze nog zo'n 20 afleveringen moesten doen.
Zeker.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het een erg goede uitzending, ik vond Tijl niet irritant maar juist wel grappig en dat verhaal over de Slurf van Suurbier was helemaal geweldig.
Eén van de betere afleveringen.
En een mooie anekdote met Gijp.quote:'Wim Suurbier mag niet dakloos worden'
06/08/2007 09:30
Onaangekondigd stond hij ooit in Barcelona op de stoep bij de familie Cruijff. Hij was toevallig in de buurt en kwam even gezellig een kopje koffie drinken. Johan en Danny hebben een zwak voor Wim Suurbier. Hij was van harte welkom, niks hotel, de logeerkamer was voor hem. Waar Suurbier verschijnt wordt gelachen en is de sfeer ontspannen.
Iedere ochtend verzorgde de onverwachte gast een indrukwekkend ontbijt voor de familie. Koffie, thee, verse jus d’orange, broodjes, gekookte en gebakken eieren en fruit. Als onbezoldigd butler had Suurbier zijn draai gevonden. Hij zat Johan en Danny niet in de weg, maar na een week of zes hebben ze toch maar eens voorzichtig geïnformeerd wat de verdere plannen waren van Wim.
De ex-international heeft structureel financiële problemen, is regelmatig op de vlucht voor schuldeisers en duikt dan onder bij vrienden en bekenden. Piet Keizer vangt hem regelmatig op als hij in Nederland is. Suurbier acteert een vrolijke clown, maar achter die façade gaat een eenzame man schuil. Niemand kent Wim Suurbier als hij alleen is. De luidruchtige sfeerbepaler in het café maakt dan plaats voor een in zichzelf gekeerde tobber. Een man die zich wanhopig afvraagt waarom het leven zo is gelopen en wat zijn toekomst is.
Wim Suurbier speelde dertien seizoenen in de hoofdmacht van Ajax. Hij won kampioenschappen, bekers, Europa Cups, Wereldbekers, hij speelde zestig interlands en heeft twee WK-finales op zijn naam staan. Na dertien jaar topvoetbal was Suurbier bankroet. Zijn kapsalon werd een mislukking, zijn sportzaak ging failliet, hij had nog een schuld bij de belastingdienst en bij de Amsterdamse aannemer Freek van der Meyde stond nog een persoonlijke lening open.
Ajax-voorzitter Jaap van Praag had begrip voor de problemen van zijn vrolijke rechtsback en vroeg uiteindelijk slechts tweehonderdduizend gulden voor de geroutineerde verdediger. De Hongaarse manager van Schalke 04, Emil Ostereicher, sloeg meteen toe. Hij was groot geworden bij Honved en Real Madrid. Na de onderhandelingen in Hotel Maritim in Gelsenkirchen werd de transfer afgerond in Hilton Amsterdam. Het oogde destijds als de set van een low budget gangsterfilm. Suurbier liet zich begeleiden door de Haagse goudhandelaar Hans Kattenburg. Nadat hij zijn handtekening onder het contract had gezet, ontving hij van Ostereicher een diplomatenkoffer met zijn handgeld in cash.
Ik ben niet objectief. Ik heb Suurbier overal opgezocht en de gekste avonturen met hem beleefd in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Argentinië en Amerika. Je krijgt een zwak voor hem, je kunt nooit kwaad op hem worden, hij is goed voor iedereen, behalve voor zichzelf. Suurbier is een levensgenieter, een vrouwengek, hij kan niet met geld omgaan en het zal geen toeval zijn dat al zijn handeltjes mislukken.
Suurbier is echter ook een fantastisch mens, een loyale vriend. Ik heb hem nog nooit iets naars over iemand anders horen zeggen. Jaren geleden dachten een uitgever en een auteur een bestseller in huis te hebben. Wim Suurbier zou zijn levensverhaal vertellen. Het boek is nooit verschenen, omdat de hoofdpersoon weigerde vuile was buiten te hangen ten koste van anderen. Financieel was het voor hem heel aantrekkelijk met smeuïge verhalen te strooien, maar hij deed het niet.
Suurbier moet een vermogen hebben verdiend als voetballer. Dertien succesvolle jaren bij Ajax, in 1974 en 1978 speelde hij de WK-finale. Schalke 04 en FC Metz betaalden topsalarissen en hij kwam ook nog even uit voor Sparta en Seiko Hongkong. In Amerika stond hij onder contract bij Los Angeles Aztecs, San José Earthquakes en Tulsa Roughnecks.
Na een kleurrijke carrière nam hij totaal berooid afscheid. Even later vond ik hem in Hermosa Beach, een voorstad van Los Angeles. George Best exploiteerde in Palm Drive zijn café Besties, Suurbier overleefde daar voor 35 dollar per dag als barkeeper. Na zijn werk verdiende hij wat bij als chauffeur bij een bloemenimporteur, hij reinigde tapijten en was in te huren als tuinman.
Suurbier werkte dag en nacht, maar de mooie Anna uit New Mexico had hem achtergelaten met een schuld van vijftigduizend dollar. Hij woonde intussen bij de piepjonge Terri, een serveerster die van een carrière als filmster droomde en dat waarschijnlijk nog steeds doet.
Terug in Nederland probeerde hij de kost te verdienen als stoepier in Amsterdam en in de telecommunicatie in Düsseldorf. Hij belandde nog even in handen van de vermakelijke oplichter Peter van der Rijt en vond rust bij een vriendin in Rotterdam. In die periode zakte hij eens met René van der Gijp door. Op weg naar huis reed Suurbier in een politiefuik. Hij wilde niet opnieuw zijn rijbewijs kwijtraken en ging snel met Van der Gijp op de achterbank zitten. Toen de agent informeerde waar de chauffeur was, jokte Suurbier dat de Bob de benen had genomen toen hij de politie zag. Vervolgens werden de heren door een agent naar huis gereden.
Even later meldde René Meulensteen, jarenlang assistent van Wiel Coerver, zich op de redactie. Hij had als trainer een contract getekend in Qatar en zocht een assistent met status. Meulensteen en Suurbier vormden een perfect duo. Suurbier woonde gratis in een huis van de sjeik, reed in een Chevrolet Cavalier van de club en de dollars werden keurig op zijn bankrekening gestort. Toen Manchester United zijn baas contracteerde, moest Suurbier noodgedwongen terug naar Nederland.
Riemer van der Velde zag een ideale assistent van Foppe de Haan in hem, maar het verblijf bij SC Heerenveen werd geen succes. De Haan stoorde zich aan de dominante aanwezigheid van de ex-international die hij opgedrongen kreeg en het contract werd niet verlengd.
De buitenwereld heeft overigens een totaal verkeerd beeld van Suurbier. De losbol buiten het veld is een serieuze, degelijke prof zodra hij op het veld staat. Trainers zetten altijd hun vraagtekens bij zijn levenswandel, maar roemden vervolgens zijn instelling. In de jaren dat Cruijff voor de competitie met Barcelona in Drenthe neerstreek, ging ik altijd met Suurbier een paar dagen naar de provincie. Ik zie hem 's nachts nog op de bar van café Onder de Linden in Roden staan schreeuwen. Een paar uur later won hij als vijftiger de duurloop van alle topfitte Barcelona-vedetten.
Dankzij Cruijff kreeg hij een paar jaar geleden een baan in de technische staf bij Ajax Orlando in Florida. Die samenwerking bestaat niet meer, waardoor Suurbier opnieuw zonder baan zit. Vorige week belde hij. Hij klonk allerminst vrolijk of uitgelaten. De op 16 januari 1945 in Eindhoven geboren levenskunstenaar woont bij vrienden in Florida. Hij heeft geen werk, geen inkomsten en zijn visum loopt af. Hij moet Amerika verlaten.
Maar waar moet hij heen? De voetballerij, Ajax en de KNVB kunnen toch niet toestaan dat hij op 62-jarige leeftijd dakloos door Nederland zwerft? Wim Suurbier beschikt over een schat aan ervaring. Hij heeft een B-diploma, waardoor hij als assistent-trainer in het betaalde voetbal mag werken. Hij weet overal de weg, wat hem een uitstekend scout maakt. Het is wel heel wrang als deze karakteristieke persoonlijkheid, in een tijd dat blagen zich al financieel onafhankelijk voetballen, in de goot zou belanden.
Als het echt nodig is koop ik een ticket voor hem en ik heb ook een logeerkamer thuis, maar er moet een structurele oplossing komen. Wim Suurbier mag niet in handen vallen van welzijnwerkers. Hij verdient ook geen medelijden. Met zijn levenservaring in de wondere wereld van het topvoetbal is hij voor elke zichzelf respecterende club een aantrekkelijke werknemer.
Ben in NLquote:
Nu wel merciquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:50 schreef Mistbank het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a43.xml
quote:
Het is meer dat hij geen echte interesse heeft in het voetbal, maar ik weet zeker dat hij een uiterst vermakelijke bijdrage kan leveren. Held.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
![]()
Maarten zou ook een leuke gast zijn voor VI-Oranje trouwens, maar die zal wel niet willen
Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:46 schreef Mistbank het volgende:
Wat een populistische druiloor is die Wilfred ook, door rascisme direct weer te koppelen aan de PVV.
True, maar dat is geen vrijbrief om een volslagen onzinnige parallel te trekken en daarmee ook nog even tienduizenden kijkers te 'schofferen'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.
Ik vind het altijd knap hoeveel details Johan in zijn columns verwerkt, details waarbij de gemiddelde Wikipedia-pagina niet eens in de buurt komt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
Mooie column van Johan over Suurbier:
[..]
En een mooie anekdote met Gijp.
Weet iemand hoe het nu met Suurbier gaat? dit artikel komt uit 2007.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het nu met Suurbier gaat? dit artikel komt uit 2007.
Mooi, dan wacht ik daar wel op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.
Niet morgen, maar vandaag zit hij er.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik daar wel op.
Hij is nog van voor mijn tijd dus ik ken de goede man niet echt behalve van naam
Maar ik kijk pas morgenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Niet morgen, maar vandaag zit hij er.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.
want winnen is ook niet realistischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Van Hintum was de enige realist aan tafel deze avond.
Wilfred Besnee?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Moet je dat ook zeggen als je in Liechtenstein woont?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
Nee, pessimist. Als Nederlander zeggen dat Brazilië gaat winnen.Hoe kut ben je dan? Het kan best, maar altijd vertrouwen houden in je eigen land.
Mark is altijd die mbo-stagiair meubelmaken gebleven. Mark is nooit de personality geworden om doortastend te handelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:42 schreef DrDentz het volgende:
Mark van Hintum is het schoolvoorbeeld van "we hijsen een ex-voetballer in een pak en we hebben een manager". Totaal mislukt bij Vitesse.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lul hansworst kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
'Sumbuddie'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lul kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
En Thiemo de Bakker gaat de US Open winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
Nee, pessimist. Als Nederlander zeggen dat Brazilië gaat winnen.Hoe kut ben je dan? Het kan best, maar altijd vertrouwen houden in je eigen land.
Ja natuurlijk. Hij en Derksen worden betaald om lekker optimistisch te blijven ondanks het belabberde spel. Als ze elke dag Oranje afkraken komt er namelijk geen mens meer zitten en zappen alle kijkers weg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:57 schreef Perico het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt, maar toch denk ik dat Rene echt zei wat hij denkt, op het einde van dat krantensegment, toen ze de trap opliepen...
Dat het gewoon 3-0 voor Brazilie wordt, "schei nou toch uit". Hij heeft echt weinig vertrouwen in de behoudende Bert ook.
denk het niet, rené zegt wel dat de capaciteit van nederland hoger ligt bij nederland dan bij brazilië, en als we dat benutten winnen we dus ook gewoon. met dat slordige spel tegen slowakije bereiken we natuurlijk niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ook. Als Brazilië wint zegt hij daarna gewoon: "Wat dachten jullie dan? Dat ik serieus was? Man, ik ben toch niet achterlijk." Wat een smiecht.
In het buitenland worden we finaal uitgelachen om dit soort uitspraken. Heb je die Belg Huibregts gezien toen ie in de uitzending zat. Die vent kreeg plaatsvangende schaamte. Alleen Robben behoort tot de top-10 van de wereld, Vaart Persie Sneijder heb je er wel 80 van rondlopen in de grote competities. vd Vaart was gewoon vaste reserve bij Real, en bij ons is het er 1tje van de grote-4quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:20 schreef minutenman het volgende:
denk het niet, rené zegt wel dat de capaciteit van nederland hoger ligt bij nederland dan bij brazilië, en als we dat benutten winnen we dus ook gewoon. met dat slordige spel tegen slowakije bereiken we natuurlijk niks.
Linksback nog wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:34 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In het buitenland worden we finaal uitgelachen om dit soort uitspraken. Heb je die Belg Huibregts gezien toen ie in de uitzending zat. Die vent kreeg plaatsvangende schaamte. Alleen Robben behoort tot de top-10 van de wereld, Vaart Persie Sneijder heb je er wel 80 van rondlopen in de grote competities. vd Vaart was gewoon vaste reserve bij Real, en bij ons is het er 1tje van de grote-4vd Wiel wordt al als beste linksback ter wereld gezien LOL
![]()
Ja en een jaar later gaan ze weer in de uitverkoop. Das pas 25 jaar gaande bij Real. Feyenoord heeft ook miljoenen verdiend aan die Drenthequote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Als er 80 Sneijders zouden rondlopen in het buitenland, betaalden Real Madrid en Inter niet miljoenen voor die van ons.
Nog precies een halve dagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch is het topic lang troll-vrij gebleven.
Ik heb geen interesse in jouw agenda, dus hou dat andersom ook maar zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:59 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nog precies een halve dagGa je in de rust nog wat posten of duik je een kroeg in om te kijken?
Damn, je laat je wel kennen zeg. En dat om een potje voetbal. Moeilijk leven moet jij hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen interesse in jouw agenda, dus hou dat andersom ook maar zo.
Van Rossum en Derksen aan 1 tafelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is meer dat hij geen echte interesse heeft in het voetbal, maar ik weet zeker dat hij een uiterst vermakelijke bijdrage kan leveren. Held.
Heb nergens last van. Ff het einde opnieuw bekekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:34 schreef KdR het volgende:
Nog meer mensen die deze aflevering niet kunnen zien? De reclame toont ie wel, dan zegt ie 'opening' maar dat duurt een seconde of 10 waarin het beeld gewoon zwart blijft en dan schuift het beeld gewoon weg :/
Prachtige column.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)ukelen-en-johan.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de fight van Van Breukelen en Bromsnor?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat shot van Johan tijdens dat optreden van Joling
echt PRICELESS
Daarom juistquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb :/
Mee eens, wanneer De Vries te gast was het altijd wel een amusante uitzendingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Peter R de Vries wel een keertje aan tafel. Een hele amusante zelfingenomen man met een eigen visie op voetbal.
quote:
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef planethugo het volgende:
en ja hoor, het tijdperk 'ik kijk wel online want daar zit geen reclame tussendoor' is voorbij. Gisteren kwam er plotseling een (korte) reclame tussen de uitzending door. Dat zal over 2 jaar wel 5 minuten zijn
Dickie Derksen...quote:
Ik heb Johan ook nog nooit zo hard en lang zien lachen. Echt een mooi moment.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef Veerboot het volgende:
Hier staat 'de slurf' in betere kwaliteit:
Ik dacht dat Suurbier vanavond ook zou komen, of heb ik dat niet goed begrepen ?quote:Vrijdag 2 juli: René Meulensteen, Jan Joost van Gangelen, Kasper van Kooten en Frank Evenblij
Die lach van Johan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef Veerboot het volgende:
Hier staat 'de slurf' in betere kwaliteit:
Die zou eigenlijk gewoon in het publiek komen te zitten, maar toen Genee daarover begon zei Gijp dat hij aan tafel moet komen zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Suurbier vanavond ook zou komen, of heb ik dat niet goed begrepen ?
Ah ok, dat had ik niet gehoordquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die zou eigenlijk gewoon in het publiek komen te zitten, maar toen Genee daarover begon zei Gijp dat hij aan tafel moet komen zitten.Wel opletten hè.
Wat een geniale avond was het gisteren!quote:
Dat heeft ook met de zender (minder reclame) te maken en het feit dat ze vaak aansluiten op een wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat een geniale avond was het gisteren!![]()
Iedereen die ik ken vinden VI oranje werkelijk het meest beste 'sportprogramma' sinds jaren! Wat ik dus ook niet begrijp is dat Studio Sportzomer zoveel meer wordt bekeken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Krambo het volgende:
Ik zit nu BNR te luisteren. Prem heeft het erover dat hij om 16 uur in het Kuhrhuis moet zijn. Zit hij in de middaguitzending?
Of heel camerabewust en wil hier mee uitbeelden dat hij wél een goede muzieksmaak heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dankjewel!
Johan is hier echt dé personificatie van desinteresse.
Wilfred is toch ook een Iraniër?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij lijkt behoorlijk Iraans, maar dat zal wel door z'n geföhnde zwartgeverfde kapsel komen.quote:
Flikker op, mongool.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:
Johan Derksen en Rene vd Gijp moeten hun koffers pakken en oprotten![]()
Bert dit Bert zus Johan je zit echt diep in ze kont![]()
v/d gijp heeft 0,0 verstandf van voetbal die gozer lult echt slap uit zijn nek
Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
Het pleit wel weer in het voordeel van Johan dat Ooijer weer aantoont ontzettend kwetsbaar te zijn. En dan te bedenken dat er zo nog ruimtes gaan vallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef bascross het volgende:
Gijp en Johan zijn niet meer serieus te nemen.
? Hij speelt nog redelijk hoor. Die blinde hond Heitinga loopt de hele tijd verkeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het pleit wel weer in het voordeel van Johan dat Ooijer weer aantoont ontzettend kwetsbaar te zijn. En dan te bedenken dat er zo nog ruimtes gaan vallen.
Gewoon keiharde tactische fout.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Splijtende pass bij de 0-1 van 'Felipe Mélootje' !
Gijp moet maar lekker eens gaan werken voor zijn geld dan slap uit zijn nek te lullen die gozer heeft echt geen kijk op het huidig voetbal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
Van der Wiel falert.quote:
Gijp is een entertainerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef bamboe007 het volgende:
[..]
Gijp moet maar lekker eens gaan werken voor zijn geld dan slap uit zijn nek te lullen die gozer heeft echt geen kijk op het huidig voetbal.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kwork het volgende:
Heb door Johan m'n 2-1 in de poule naar 3-1 veranderd
Zeker.quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
Niks mis mee toch, had je het liever moeilijk gehad?quote:
's ochtends niet meer fietsen en elke avond Zuid-Afrikaanse boerenworst.. Ja, dat wil wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
Hoofd van Derksen wordt echt met de dag dikker.
Geen gezicht...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef marcodej het volgende:
Onze toekomstige premier zonder bril en met een oranje petje.
Heb ik toch gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Kastelijn Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Elia mag van mij na 65 minuten van Persie vervangen. Langer kan hij nooit echt belangrijk voor het team zijn. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.²
Ik heb liever Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef wolferl het volgende:
Gijp maakt gelijk korte metten met Uruguay
Oh, oh oh, wat een zielig trolletje dat ook nog eens helemaal ongelijk heeft gekregen....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:
Johan Derksen en Rene vd Gijp moeten hun koffers pakken en oprotten![]()
Bert dit Bert zus Johan je zit echt diep in ze kont![]()
v/d gijp heeft 0,0 verstandf van voetbal die gozer lult echt slap uit zijn nek
Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
Ik had nooit mogen twijfelen aan de kunde en wijsheid van Gijp, zal het nooit nooit nooit meer doen.quote:
Hij is me iets te gemaakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die zich enorm irriteert aan Suurbier?
Jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die zich enorm irriteert aan Suurbier?
Wat een clown zeg.quote:
Schrijf dan zijn naam goed voor je onzin uitkraamt.quote:
Zit airco ingebouwd, vandaar dat hij zo breed is..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wolferl het volgende:
Goftedomme tis daarbinnen 40 graden en Derksen zit daar lekker nonchalant met een 3-delig pak....
Exact.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef tong80 het volgende:
Wim Suurbier wat een held was dat en nog steeds.
Zo'n lange onderbroek absorbeert een hoop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit airco ingebouwd, vandaar dat hij zo breed is..
quote:
Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roeptquote:
Helaas deed ik dat expres....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrijf dan zijn naam goed voor je onzin uitkraamt.
nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vindenquote:
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roept
Kein Dankequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vinden
Van der Wiel is een betere rechtsback, eerlijk is eerlijk. Die is zelfs 10x beter dan Maicon en 30x beter dan die Glenn Johnson.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.
En jij vergelijkt hem met Maarten Ducrot ?
quote:
Ooijer heeft wel degelijk goed gespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef bascross het volgende:
Melo.![]()
![]()
![]()
Gijp.Ik schaam me, omdat ik in de rust twijfelde aan Johan en Gijp. Overigens was het wel triest van Johan om Ooijer zo af te branden. Ik had er ook totaal geen vertrouwen in, maar hij heeft prima gedaan.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Alleen had Nederland wel met 4-1 moeten winnen. Ze kwamen 2/3 keer met drie spelers voor Cesar te staan.
hier was hij echt Stuntelaarquote:
Dat dacht ik eerst ook, zoveel vrijheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
Wat wachtte Huntelaar lang.quote:
Snoeks viel ook helemaal stil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
Troll. Tegen Uruguay hoef je niet te mazzelen, daar loop je overheen. Met een B-team.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Mocht Marwijk nog een keer mazzelen is het niet e hopen voor hem dat ze Spanje treffen. Dat zou wel eens de eerste WK finale kunnen worden met dubbele cijfers, 12-0 oid.
....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een droeftoeter, met je ''I love Brazil'' avatar.
Ontopic, aandachtsgeiler.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongen
Dat kan ik begrijpen, maar ik jou niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongen
Toch leuk, zo n nieuwe MP...quote:
Wim is wel helemaal aan lager wal geraakt. Is toch triest om te zien....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.
En jij vergelijkt hem met Maarten Ducrot ?
Het is juist ideale reclame voor deze matige band. Vreselijke, geforceerde stem ook van die zanger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef BillyBeflap het volgende:
Zouden ze die band van Danny Vera nou echt 2x per dag inhuren? Kost toch bakken met geld? Of is het een bedankje omdat Derksen ze op de kaart heeft gezet?
Fijne muziek overigens, goeie stem!
Maar hij heeft wel een grote lul!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Wim is wel helemaal aan lager wal geraakt. Is toch triest om te zien....
quote:In die periode zakte hij eens met René van der Gijp door. Op weg naar huis reed Suurbier in een politiefuik. Hij wilde niet opnieuw zijn rijbewijs kwijtraken en ging snel met Van der Gijp op de achterbank zitten. Toen de agent informeerde waar de chauffeur was, jokte Suurbier dat de Bob de benen had genomen toen hij de politie zag. Vervolgens werden de heren door een agent naar huis gereden.
En vooral niet kunnen keepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Weer langer op VI Oranje wachten omdat twee B-landen niet kunnen scoren.
Hebben de heren nu al sterallures?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Thelonious het volgende:
Waar blijft VI?
En niet eens een herhaling...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:20 schreef Elusive het volgende:
"zoooj heeej nou die man had ballen heej! een panenka! op zo'n moment!"
komt íe zo let op
5-0quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Jongens, onze tegenstander is bekend; Uruguay..
Rene; Zonder Suarez, makkie toch? Niet dan?
Zoiets ?
geen blad voor zijn mondquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Derksen: "Ik belde mijn dochter op in Utrecht, en daar springen ze spontaan in de gracht. Ik hoop mijn schoonzoon ook"
Wie is de schoonzoon?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Derksen: "Ik belde mijn dochter op in Utrecht, en daar springen ze spontaan in de gracht. Ik hoop mijn schoonzoon ook"
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Hoop?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop zo'n hekel aan die Simon Zwartkruis.²
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kosttequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ooijer heeft het gewoon goed gedaan vandaag, gelukkig maar.
Nee, de slaande KaKa dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kostte
Och die kaart is alweer vervallen hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kostte
Ja maar Ooijer heeft het goed gedaan. Alleen maar een paar kleine foutjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
Is niet goed in beeld geweest , maar wat zou jij doen als je de bal pakt en iemand schopt je de bal uit je handen of tegen je handen, buiten de lijn ,,, Hij heeft mazzel gehad dat ie geen rood heeft gekregen...quote:
idd, zat me rot te ergerenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef GoodGawd het volgende:
Snor heeft gelijk. Frank Snoeks vreeeeeeeeeeselijke commentator hij kan beter zijn mond houden.
Grueterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Grueter.. Maar die is niet zo geliefd op FOK! merkte ik laatst al
Bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Grueter.. Maar die is niet zo geliefd op FOK! merkte ik laatst al
alleen die corner ging er NIET in ondanks dat Wilfred beweert van welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha ja, die had er echt in gemoeten.. Die corner in dat filmpje is geniaal
..
Ik begreep daar dus helemaal niets van. Kom je daar aan met 3 man, en dan nog niet scorenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben wel gelijk, dit had de 3-1 moeten zijn.
die bal had gewoon meteen op Kuyt gemoeten. Zelfs al speel je die bal een paar centimer achter hem heeft hij tijd zat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben wel gelijk, dit had de 3-1 moeten zijn.
Alleen op de keeper af om vervolgens eerst naar huis toe te bellen dat ie op het punt staat om te scoren.. Ja dat was een apart moment..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik begreep daar dus helemaal niets van. Kom je daar aan met 3 man, en dan nog niet scoren![]()
Was ook nog zo'n ander moment met kuyt... strange
ja idd. zoiets, kwam heel raar over, zat echt te schreeuwen tegen de buis paaassseeenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Alleen op de keeper af om vervolgens eerst naar huis toe te bellen dat ie op het punt staat om te scoren.. Ja dat was een apart moment..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |