Die man heeft zoveel hits op zijn naam staan, dat die nu even zijn tekst niet meer weet neem ik hem niet kwalijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef frensje het volgende:
[..]
ja dus, triest dat ie die tekst nog niet kan
mwah verleden keer was moeilijker, toen wist hij de tekst ook niet en moest hij playbacken en zo'n moeilijke tekst is dit nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die man heeft zoveel hits op zijn naam staan, dat die nu even zijn tekst niet meer weet neem ik hem niet kwalijk
Waarschijnlijk hoef je ook niet te juichen a.s. vrijdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee niert echt goed met me. Ben 5 dagen geleden uitgegleden in de badkamer. Foto's laten maken en mijn ribben zijn niet gebroken maar zwaar hekeusd. Alles wat ik doe doet pijn. Slik me suf aan de paracetemol.
Dus ik kan vrijdag niet te hard juichen. Maar alleen joepie roepen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoef je ook niet te juichen a.s. vrijdag
Ik hoop wel degelijk dat Suarez scoort tegen Ghana hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik ga ook niet juichen tegen de Brazilianen. Alsof we daar van kunnen verliezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Er staat ook elke dag een videodagboek van hem op youtube, voor de geïnteresseerden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:03 schreef Neelke het volgende:
Ik kan echt genieten van die band van Danny Vera, niet die zanger zelf maar die gast die vandaag achter de piano zat en die drummer zijn gewoon fantastisch. Die 2 gaan echt helemaal mee in de muziek en ook spontaan =]
Link? =]quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:09 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Er staat ook elke dag een videodagboek van hem op youtube, voor de geïnteresseerden.
Inderdaad, want als je wint heb je nog niks.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Joling mag de veters van Melvin niet eens strikken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Weer heb ik het gevoel naar Jiskefet te kijken, en wel naar Melvin.
Staan wel meer leuke liedjes van hem op youtube.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk niet nee.![]()
Dat lied is ook stukken beter.
Melvin dat was wel altijd leuk . Zou Kees te strikken zijn om een keer bij VI oranje op te treden?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Staan wel meer leuke liedjes van hem op youtube.
Toen mocht het allemaal nog wat kosten.
Heerlijk toch, laat lekker gaan johquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:12 schreef DrDentz het volgende:
Dan komen er weer users die vragen: "Is die Melvin een bekende zanger? Ik kende hem niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |