Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:46 schreef Mistbank het volgende:
Wat een populistische druiloor is die Wilfred ook, door rascisme direct weer te koppelen aan de PVV.
True, maar dat is geen vrijbrief om een volslagen onzinnige parallel te trekken en daarmee ook nog even tienduizenden kijkers te 'schofferen'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.
Ik vind het altijd knap hoeveel details Johan in zijn columns verwerkt, details waarbij de gemiddelde Wikipedia-pagina niet eens in de buurt komt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
Mooie column van Johan over Suurbier:
[..]
En een mooie anekdote met Gijp.
Weet iemand hoe het nu met Suurbier gaat? dit artikel komt uit 2007.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
Mooie column van Johan over Suurbier:
[..]
En een mooie anekdote met Gijp.
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het nu met Suurbier gaat? dit artikel komt uit 2007.
Mooi, dan wacht ik daar wel op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.
Niet morgen, maar vandaag zit hij er.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik daar wel op.
Hij is nog van voor mijn tijd dus ik ken de goede man niet echt behalve van naam
Maar ik kijk pas morgenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Niet morgen, maar vandaag zit hij er.
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zit morgen in de studio dus, we zien het wel.
want winnen is ook niet realistischquote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Van Hintum was de enige realist aan tafel deze avond.
Wilfred Besnee?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.
Moet je dat ook zeggen als je in Liechtenstein woont?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
Nee, pessimist. Als Nederlander zeggen dat Brazilië gaat winnen.Hoe kut ben je dan? Het kan best, maar altijd vertrouwen houden in je eigen land.
Mark is altijd die mbo-stagiair meubelmaken gebleven. Mark is nooit de personality geworden om doortastend te handelen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:42 schreef DrDentz het volgende:
Mark van Hintum is het schoolvoorbeeld van "we hijsen een ex-voetballer in een pak en we hebben een manager". Totaal mislukt bij Vitesse.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lul hansworst kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
'Sumbuddie'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:50 schreef DrDentz het volgende:
Iedere lul kan een pak aantrekken en zich scheren, maar dat betekent niet dat je somebody bent.
En Thiemo de Bakker gaat de US Open winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:40 schreef bascross het volgende:
Nee, pessimist. Als Nederlander zeggen dat Brazilië gaat winnen.Hoe kut ben je dan? Het kan best, maar altijd vertrouwen houden in je eigen land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |