Ja natuurlijk. Hij en Derksen worden betaald om lekker optimistisch te blijven ondanks het belabberde spel. Als ze elke dag Oranje afkraken komt er namelijk geen mens meer zitten en zappen alle kijkers weg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:57 schreef Perico het volgende:
Niet dat het veel uitmaakt, maar toch denk ik dat Rene echt zei wat hij denkt, op het einde van dat krantensegment, toen ze de trap opliepen...
Dat het gewoon 3-0 voor Brazilie wordt, "schei nou toch uit". Hij heeft echt weinig vertrouwen in de behoudende Bert ook.
denk het niet, rené zegt wel dat de capaciteit van nederland hoger ligt bij nederland dan bij brazilië, en als we dat benutten winnen we dus ook gewoon. met dat slordige spel tegen slowakije bereiken we natuurlijk niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:00 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij ook. Als Brazilië wint zegt hij daarna gewoon: "Wat dachten jullie dan? Dat ik serieus was? Man, ik ben toch niet achterlijk." Wat een smiecht.
In het buitenland worden we finaal uitgelachen om dit soort uitspraken. Heb je die Belg Huibregts gezien toen ie in de uitzending zat. Die vent kreeg plaatsvangende schaamte. Alleen Robben behoort tot de top-10 van de wereld, Vaart Persie Sneijder heb je er wel 80 van rondlopen in de grote competities. vd Vaart was gewoon vaste reserve bij Real, en bij ons is het er 1tje van de grote-4quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:20 schreef minutenman het volgende:
denk het niet, rené zegt wel dat de capaciteit van nederland hoger ligt bij nederland dan bij brazilië, en als we dat benutten winnen we dus ook gewoon. met dat slordige spel tegen slowakije bereiken we natuurlijk niks.
Linksback nog wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:34 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In het buitenland worden we finaal uitgelachen om dit soort uitspraken. Heb je die Belg Huibregts gezien toen ie in de uitzending zat. Die vent kreeg plaatsvangende schaamte. Alleen Robben behoort tot de top-10 van de wereld, Vaart Persie Sneijder heb je er wel 80 van rondlopen in de grote competities. vd Vaart was gewoon vaste reserve bij Real, en bij ons is het er 1tje van de grote-4vd Wiel wordt al als beste linksback ter wereld gezien LOL
![]()
Ja en een jaar later gaan ze weer in de uitverkoop. Das pas 25 jaar gaande bij Real. Feyenoord heeft ook miljoenen verdiend aan die Drenthequote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Als er 80 Sneijders zouden rondlopen in het buitenland, betaalden Real Madrid en Inter niet miljoenen voor die van ons.
Nog precies een halve dagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch is het topic lang troll-vrij gebleven.
Ik heb geen interesse in jouw agenda, dus hou dat andersom ook maar zo.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 03:59 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Nog precies een halve dagGa je in de rust nog wat posten of duik je een kroeg in om te kijken?
Damn, je laat je wel kennen zeg. En dat om een potje voetbal. Moeilijk leven moet jij hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen interesse in jouw agenda, dus hou dat andersom ook maar zo.
Van Rossum en Derksen aan 1 tafelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:12 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is meer dat hij geen echte interesse heeft in het voetbal, maar ik weet zeker dat hij een uiterst vermakelijke bijdrage kan leveren. Held.
Heb nergens last van. Ff het einde opnieuw bekekenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:34 schreef KdR het volgende:
Nog meer mensen die deze aflevering niet kunnen zien? De reclame toont ie wel, dan zegt ie 'opening' maar dat duurt een seconde of 10 waarin het beeld gewoon zwart blijft en dan schuift het beeld gewoon weg :/
Prachtige column.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
Mooie column van Johan over Suurbier:
[..]
En een mooie anekdote met Gijp.
http://sigaarsnor.blogspo(...)ukelen-en-johan.htmlquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft iemand de fight van Van Breukelen en Bromsnor?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat shot van Johan tijdens dat optreden van Joling
echt PRICELESS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |