Daarom juistquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit gezien heb :/
Mee eens, wanneer De Vries te gast was het altijd wel een amusante uitzendingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Peter R de Vries wel een keertje aan tafel. Een hele amusante zelfingenomen man met een eigen visie op voetbal.
quote:
Ik kan het me niet herinneren.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:49 schreef planethugo het volgende:
en ja hoor, het tijdperk 'ik kijk wel online want daar zit geen reclame tussendoor' is voorbij. Gisteren kwam er plotseling een (korte) reclame tussen de uitzending door. Dat zal over 2 jaar wel 5 minuten zijn
Dickie Derksen...quote:
Ik heb Johan ook nog nooit zo hard en lang zien lachen. Echt een mooi moment.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef Veerboot het volgende:
Hier staat 'de slurf' in betere kwaliteit:
Ik dacht dat Suurbier vanavond ook zou komen, of heb ik dat niet goed begrepen ?quote:Vrijdag 2 juli: René Meulensteen, Jan Joost van Gangelen, Kasper van Kooten en Frank Evenblij
Die lach van Johan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:54 schreef Veerboot het volgende:
Hier staat 'de slurf' in betere kwaliteit:
Die zou eigenlijk gewoon in het publiek komen te zitten, maar toen Genee daarover begon zei Gijp dat hij aan tafel moet komen zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Suurbier vanavond ook zou komen, of heb ik dat niet goed begrepen ?
Ah ok, dat had ik niet gehoordquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die zou eigenlijk gewoon in het publiek komen te zitten, maar toen Genee daarover begon zei Gijp dat hij aan tafel moet komen zitten.Wel opletten hè.
Wat een geniale avond was het gisteren!quote:
Dat heeft ook met de zender (minder reclame) te maken en het feit dat ze vaak aansluiten op een wedstrijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wat een geniale avond was het gisteren!![]()
Iedereen die ik ken vinden VI oranje werkelijk het meest beste 'sportprogramma' sinds jaren! Wat ik dus ook niet begrijp is dat Studio Sportzomer zoveel meer wordt bekeken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Krambo het volgende:
Ik zit nu BNR te luisteren. Prem heeft het erover dat hij om 16 uur in het Kuhrhuis moet zijn. Zit hij in de middaguitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |