Of heel camerabewust en wil hier mee uitbeelden dat hij wél een goede muzieksmaak heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dankjewel!
Johan is hier echt dé personificatie van desinteresse.
Wilfred is toch ook een Iraniër?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Was vrij triest inderdaad, maarja zijn vrouw is Iraans.
Hij lijkt behoorlijk Iraans, maar dat zal wel door z'n geföhnde zwartgeverfde kapsel komen.quote:
Flikker op, mongool.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:
Johan Derksen en Rene vd Gijp moeten hun koffers pakken en oprotten![]()
Bert dit Bert zus Johan je zit echt diep in ze kont![]()
v/d gijp heeft 0,0 verstandf van voetbal die gozer lult echt slap uit zijn nek
Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
Het pleit wel weer in het voordeel van Johan dat Ooijer weer aantoont ontzettend kwetsbaar te zijn. En dan te bedenken dat er zo nog ruimtes gaan vallen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef bascross het volgende:
Gijp en Johan zijn niet meer serieus te nemen.
? Hij speelt nog redelijk hoor. Die blinde hond Heitinga loopt de hele tijd verkeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:54 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het pleit wel weer in het voordeel van Johan dat Ooijer weer aantoont ontzettend kwetsbaar te zijn. En dan te bedenken dat er zo nog ruimtes gaan vallen.
Gewoon keiharde tactische fout.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Splijtende pass bij de 0-1 van 'Felipe Mélootje' !
Gijp moet maar lekker eens gaan werken voor zijn geld dan slap uit zijn nek te lullen die gozer heeft echt geen kijk op het huidig voetbal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
Van der Wiel falert.quote:
Gijp is een entertainerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:59 schreef bamboe007 het volgende:
[..]
Gijp moet maar lekker eens gaan werken voor zijn geld dan slap uit zijn nek te lullen die gozer heeft echt geen kijk op het huidig voetbal.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kwork het volgende:
Heb door Johan m'n 2-1 in de poule naar 3-1 veranderd
Zeker.quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
Niks mis mee toch, had je het liever moeilijk gehad?quote:
's ochtends niet meer fietsen en elke avond Zuid-Afrikaanse boerenworst.. Ja, dat wil wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
Hoofd van Derksen wordt echt met de dag dikker.
Geen gezicht...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef marcodej het volgende:
Onze toekomstige premier zonder bril en met een oranje petje.
Heb ik toch gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Kastelijn Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Elia mag van mij na 65 minuten van Persie vervangen. Langer kan hij nooit echt belangrijk voor het team zijn. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.²
Ik heb liever Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef wolferl het volgende:
Gijp maakt gelijk korte metten met Uruguay
Oh, oh oh, wat een zielig trolletje dat ook nog eens helemaal ongelijk heeft gekregen....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:
Johan Derksen en Rene vd Gijp moeten hun koffers pakken en oprotten![]()
Bert dit Bert zus Johan je zit echt diep in ze kont![]()
v/d gijp heeft 0,0 verstandf van voetbal die gozer lult echt slap uit zijn nek
Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
Ik had nooit mogen twijfelen aan de kunde en wijsheid van Gijp, zal het nooit nooit nooit meer doen.quote:
Hij is me iets te gemaakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die zich enorm irriteert aan Suurbier?
Jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik de enige die zich enorm irriteert aan Suurbier?
Wat een clown zeg.quote:
Schrijf dan zijn naam goed voor je onzin uitkraamt.quote:
Zit airco ingebouwd, vandaar dat hij zo breed is..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:21 schreef wolferl het volgende:
Goftedomme tis daarbinnen 40 graden en Derksen zit daar lekker nonchalant met een 3-delig pak....
Exact.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:38 schreef tong80 het volgende:
Wim Suurbier wat een held was dat en nog steeds.
Zo'n lange onderbroek absorbeert een hoop.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zit airco ingebouwd, vandaar dat hij zo breed is..
quote:
Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roeptquote:
Helaas deed ik dat expres....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schrijf dan zijn naam goed voor je onzin uitkraamt.
nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vindenquote:
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roept
Kein Dankequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vinden
Van der Wiel is een betere rechtsback, eerlijk is eerlijk. Die is zelfs 10x beter dan Maicon en 30x beter dan die Glenn Johnson.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.
En jij vergelijkt hem met Maarten Ducrot ?
quote:
Ooijer heeft wel degelijk goed gespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef bascross het volgende:
Melo.![]()
![]()
![]()
Gijp.Ik schaam me, omdat ik in de rust twijfelde aan Johan en Gijp. Overigens was het wel triest van Johan om Ooijer zo af te branden. Ik had er ook totaal geen vertrouwen in, maar hij heeft prima gedaan.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Alleen had Nederland wel met 4-1 moeten winnen. Ze kwamen 2/3 keer met drie spelers voor Cesar te staan.
hier was hij echt Stuntelaarquote:
Dat dacht ik eerst ook, zoveel vrijheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
Wat wachtte Huntelaar lang.quote:
Snoeks viel ook helemaal stil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
Troll. Tegen Uruguay hoef je niet te mazzelen, daar loop je overheen. Met een B-team.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Mocht Marwijk nog een keer mazzelen is het niet e hopen voor hem dat ze Spanje treffen. Dat zou wel eens de eerste WK finale kunnen worden met dubbele cijfers, 12-0 oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |