15:00 toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef Eppie_NL het volgende:
Voorbeschouwing al ergens begonnen?
Onbegrijpelijk dat de NOS pas om 15:30 begint met de voorbeschouwing.
Kuyt gaat Maicon opetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef tralalala het volgende:
Opstelling Oranje:
Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Van Bronckhorst; Van Bommel en De Jong; Robben, Sneijder en Kuyt; Van Persie.
Jij WEET dat de bal rond is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:38 schreef Rockiejj het volgende:
ik HOOP dat Nederland wint.
Ik DENK (jammer genoeg) dat Brazilië (IN VERLENGING!) wint.
quote:Robben minutenlang alleen in de middencirkel. Muziek op de oren. Fles water in zijn hand. Lijkt in een andere wereld.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef gniffie het volgende:
http://www.zonalmarking.n(...)l-tactics/#more-3761
het word een tactische battle
Robben's actie is niet afgemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef gniffie het volgende:
http://www.zonalmarking.n(...)l-tactics/#more-3761
het word een tactische battle
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef Honeymooner het volgende:
15:00 toch? Dacht dat ze dat net zeiden in het journaal van 14:00.
De pijl van Kuyt moet ook nog de andere kant opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Robben's actie is niet afgemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, ik slik nu al een week degelijke anti-biotica en het doet aardig wat met mijn stoelgang. Maar het kunnen ook de zenuwen zijn hoor.quote:
Waarom slik je die anti-biotica?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik slik nu al een week degelijke anti-biotica en het doet aardig wat met mijn stoelgang. Maar het kunnen ook de zenuwen zijn hoor.²
Hij heeft natuurlijk de World Cup Fever te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |