Aber naturlich mein freund, zie graag een özil die Maradonna de mond snoert hoor. Morgen winnen lijkt me geen probleem voor deutchland btw.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
He maar jongens morgen zijn we dan wel voor Duitsland he
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
Aber naturlich mein freund, zie graag een özil die Maradonna de mond snoert hoor.
Zal spektakel worden, maar ik hoop dat ze winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de orde van de dag , de tering wat ben ik zenuwachtig.
FUCK BRAZILIË
Pfff... Jij ook al? Kriebels in mijn buik!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de orde van de dag , de tering wat ben ik zenuwachtig.
FUCK BRAZILIË
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen we niet met een speciale noodwet al die nep-Duitsers het land uit zetten?
Uiteraard daarna penalty'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef Groningert het volgende:
[..]
Win je niks mee, moet ook een winnaar uitkomen namelijk.
Het is wél spannendquote:
Met pingels vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uiteraard daarna penalty's
[..]
Het is wél spannend
Win je nog vrij weinig mee, moet ook een winnaar uitkomen.quote:
Brazillie dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef Groningert het volgende:
[..]
Win je nog vrij weinig mee, moet ook een winnaar uitkomen.
De laatste die dan wint is mijn hart trouwens.
Snoeks denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat gaat een hoop hartverzakkingen![]()
Wie doet het commentaar eik voor de NOS?
Frank Snoeksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat gaat een hoop hartverzakkingen![]()
Wie doet het commentaar eik voor de NOS?
wie komt er vandaag de dag nog vrijwillig in NL wonen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen we niet met een speciale noodwet al die nep-Duitsers het land uit zetten?
Ik was te jong om te beslissen maar voor me 35 wil ik hier weg ziijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef woid het volgende:
[..]
wie komt er vandaag de dag nog vrijwillig in NL wonen...
dan pas? du armequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik was te jong om te beslissen maar voor me 35 wil ik hier weg ziijn
sponser me en ik ben vandaag nog wegquote:
Vooral géén koffie/energydrinks nemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef Guanabana het volgende:
AAARGH, ik weet niet wat ik moet! Ik heb geen rust, loop heel de tijd rond!
verdien ik niet genoeg meequote:
Ik zag jou niks anders doen dan provoceren. "Ik hoop dat Nederland verliest." Dat werk. Da's prima, maar verwacht dan niet dat we je momenteel aardig vinden.quote:
Insgelijksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Groningert het volgende:
Boys, ik ga frituur aan loop drukken, bier koud zetten, voorbeschouwing kijken en daarna zie ik wel wat er gebeurd. Veel plezier allen, moi!![]()
Ik ga me ook voorbereidenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Groningert het volgende:
Boys, ik ga frituur aan loop drukken, bier koud zetten, voorbeschouwing kijken en daarna zie ik wel wat er gebeurd. Veel plezier allen, moi!![]()
15:00 toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef Eppie_NL het volgende:
Voorbeschouwing al ergens begonnen?
Onbegrijpelijk dat de NOS pas om 15:30 begint met de voorbeschouwing.
Kuyt gaat Maicon opetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef tralalala het volgende:
Opstelling Oranje:
Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Van Bronckhorst; Van Bommel en De Jong; Robben, Sneijder en Kuyt; Van Persie.
Jij WEET dat de bal rond is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:38 schreef Rockiejj het volgende:
ik HOOP dat Nederland wint.
Ik DENK (jammer genoeg) dat Brazilië (IN VERLENGING!) wint.
quote:Robben minutenlang alleen in de middencirkel. Muziek op de oren. Fles water in zijn hand. Lijkt in een andere wereld.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef gniffie het volgende:
http://www.zonalmarking.n(...)l-tactics/#more-3761
het word een tactische battle
Robben's actie is niet afgemaaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef gniffie het volgende:
http://www.zonalmarking.n(...)l-tactics/#more-3761
het word een tactische battle
quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:40 schreef Honeymooner het volgende:
15:00 toch? Dacht dat ze dat net zeiden in het journaal van 14:00.
De pijl van Kuyt moet ook nog de andere kant opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Robben's actie is niet afgemaakt![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, ik slik nu al een week degelijke anti-biotica en het doet aardig wat met mijn stoelgang. Maar het kunnen ook de zenuwen zijn hoor.quote:
Waarom slik je die anti-biotica?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, ik slik nu al een week degelijke anti-biotica en het doet aardig wat met mijn stoelgang. Maar het kunnen ook de zenuwen zijn hoor.²
Hij heeft natuurlijk de World Cup Fever te pakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
zo warm is het daar niet hoor tis hier 2x zo warmquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:08 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die Brazilianen zijn dit gewend!
Lekker eerlijk. Zij zijn de hitte ook al gewend!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef wdn het volgende:
Zelfs de trainingsvelden in NL zien er beter uit
Lijkt SBS welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:06 schreef Aarti het volgende:
Leuke beelden vanuit de kleedkamer!
en die klok linksboven in
enjoyquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik ga naar de kroeg.
Iedereen hopelijk veel plezier en dat Nederland maar moge winnen.![]()
Heeft ie een nieuwe kleurspoeling?quote:
Tja, als je zo lang op dit moment wacht. Dan vind je zelf een verschil van 70 seconden grappigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:10 schreef wdn het volgende:
Zegtie "nog 51 minuten tot de aftrap"
en het klokje springt van 50 naar 49
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:13 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Dat is toch de goaltune van het EK 2008?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |