wheeeeee , angstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik hoop op een paar rode kaarten voor Nederland
Maicon is M2. M3 is nog altijd Mandy van der Meyde.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er eigenlijk alle trust in dat Kuyt Mai-CON, codenaam M2, kan afstoppen. Let maar op. Als je beide spelers goed analyseert vind je een overeenkomst in de structuur én textuur van hun opperhuid. Deze doet gelatine-acachtig aan. Toeval? Ik denk het niet.²
Nee hoor, dan vernederen we ze tenminste eerlijk in de finale, vollle sterkteequote:
Deze kun je maar beter gequote hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee hoor, dan vernederen we ze tenminste eerlijk in de finale, vollle sterktee
Nog een uur en dan de voorbeschouwing, de laatste!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:50 schreef Groningert het volgende:
[..]
Deze kun je maar beter gequote hebben
+1quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:52 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Als Brazil wint steek ik hun vlag in brand.
Boeleroes moet spelen ipv bannderviel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.²
Ja, want Nutella. En soms.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.²
Vanderwiel is snelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Boeleroes moet spelen ipv bannderviel.
Niet faalde, had heimweequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef Groningert het volgende:
Bastos is toch voornamelijk hun zwakke punt, de gemaakte linksback die begonnen is bij Excelsior, waar hij nog faalde ook. Zodra hij naar voren gaat voetballen, wat hij graag wil, is het over en uit met Brazilië
Maar als je in de selecao weet te komen die je wel iets goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er eigenlijk alle trust in dat Kuyt Mai-CON, codenaam M2, kan afstoppen. Let maar op. Als je beide spelers goed analyseert vind je een overeenkomst in de structuur én textuur van hun opperhuid. Deze doet gelatine-acachtig aan. Toeval? Ik denk het niet.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |