Ik heb liever Nederland, al is een revanche in de finale tegen de Brazilanen ook niet ergquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Groningert het volgende:
[..]
heee 3x niks, ben benieuwd wie jou voorkeur heeft vanmiddag!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb liever Nederland, al is een revanche in de finale tegen de Brazilanen ook niet erg
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef _GdR_ het volgende:
kur brazilianen gaan op deze manier winnen:
[ afbeelding ]
Als jullie ons morgen steunen komt het goedquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:36 schreef Groningert het volgende:
[..]
Dat wou ik even horen, met de steun van onze deutche freund(en) moet het toch wel lukken
Hoe staat het met je honda en de benzinestation?quote:
Deal, we slachten jullie daarna wel af in de finale , maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Als jullie ons morgen steunen komt het goed
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Prima, komen pas in actie als alles fout gaatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hoe staat het met je honda en de benzinestation?
Hahha met jullie elftal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:39 schreef Groningert het volgende:
[..]
Deal, we slachten jullie daarna wel af in de finale , maar dat terzijde.
"Jullie" "Ons"?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb 112 on speed-dialquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Prima, komen pas in actie als alles fout gaat
Samen sterven, wat nobelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:41 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet eerst nog TLK ophalen dan, dus je kan rustig aan doen
Dacht je dat we een 10tal op gingen stellen dan?quote:
Ik hoop op een paar rode kaarten voor Nederlandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ik hoop dat die belachelijke Loewies Vabiejano geblesseerd zal raken.
Wollt ihr den totalen Krieg?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik hoop op een paar rode kaarten voor Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |