quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:33 schreef Paul het volgende:
Sneijder gaat scoren
3-0 eindstand
Volgens waarzegster
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:20 schreef Morendo het volgende:
Natuurlijk niet, vanaf de kwartfinale heb je een returnwedstrijd.
Vrouwen en voetbal.
Hopen dat je een mooie PC krijgtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:23 schreef jagunsu het volgende:
[..]
![]()
wel frappant dat ze iets over het aanstaande huwelijk van Sneijder zegt
weet je wat, er staat een quote van 51 op een 3-0 overwinning van Nederland op Brazilie
ik zet er een tientje op, als het daadwerkelijk 3-0 wordt koop ik er een nieuwe PC van![]()
"Sneeuw is wit"quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er spelen Vandaag 4 ploegen en morgen 4 ploegen ! 4 gaan er door voor 2x halve finale en 2 voor de finale.Dús als Nederland verliest vanmiddag gaan wij naar huis.
verkeerde topicquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef Morendo het volgende:
Als we vandaag verliezen kunnen we dan alsnog wereldkampioen worden, door bijvoorbeeld de resterende wedstrijden met hoge cijfers te winnen?
(Wil mijn moeder graag weten.)
een quote van 9,5 op winst NL? waar is dat dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Hopen dat je een mooie PC krijgt
Ik heb 10 euro op winst NL gezet (95 euro indien dat gebeurd)
Als dat niet zo was en we sowieso wel door gingen was dat er niet natuurlijk. Al die WK- en EK-trauma's blijven niet voor niks decennia lang trauma'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waaorm is alles zo snel!
Morgen ligt Nederland er misschien al uit! Ik wil dit gevoel niet kwijt raken! de sfeer!
Maak je geen zorgen, komende dinsdag en volgende week zondag is de sfeer weer precies hetzelfdequote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waaorm is alles zo snel!
Morgen ligt Nederland er misschien al uit! Ik wil dit gevoel niet kwijt raken! de sfeer!
Ja..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waaorm is alles zo snel!
Ik heb de inzit gemaakt voor ned-slowquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:40 schreef jagunsu het volgende:
[..]
een quote van 9,5 op winst NL? waar is dat dan?
ach ja, ik zeg altijd maar, if you never take your chances, you are never going to get lucky!
geldt zowel voor voetbal als vrouwen
jammer dat die waarzegster niet gezegd heeft dat het 4-3 voor NL zou worden, daar staat een quote van 201 op
Morgen? Da's vanmiddag al.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:42 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Waaorm is alles zo snel!
9.5/1 voor een overwinning van Nederland? Waar heb je dat gefixed?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Hopen dat je een mooie PC krijgt
Ik heb 10 euro op winst NL gezet (95 euro indien dat gebeurd)
Ja. Want Nutella. En nee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zit nu bv. bij een klant, ik ben granaatappelthee gaan zetten. Bij die geur die vrijkwam kreeg ik flashbacks naar vroeger.
Ik reken vandaag écht op van Persie. Hij is gretig. En als van Marwijk lef heeft stelt hij advanced Afellay op. Ik hoop het.²
15:00 bij de NOS, ergens anders denk ik niet je kan de BBC proberen anders nog even wachten dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:28 schreef Groningert het volgende:
Beginnen ze ook ergens eerder met voorbeschouwen dan bij de NOS? Moet echt even wat kijken nu, gvd wat een spanning.
heee 3x niks, ben benieuwd wie jou voorkeur heeft vanmiddag!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef 3keernix het volgende:
[..]
15:00 bij de NOS, ergens anders denk ik niet je kan de BBC proberen anders nog even wachten dus
thxquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef Krambo het volgende:
Kijken weet ik niet, luisteren wel http://radioplayer.omroep.nl/radio1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |