Aber naturlich mein freund, zie graag een özil die Maradonna de mond snoert hoor. Morgen winnen lijkt me geen probleem voor deutchland btw.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:04 schreef 3keernix het volgende:
He maar jongens morgen zijn we dan wel voor Duitsland he
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Groningert het volgende:
[..]
Aber naturlich mein freund, zie graag een özil die Maradonna de mond snoert hoor.
Zal spektakel worden, maar ik hoop dat ze winnenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de orde van de dag , de tering wat ben ik zenuwachtig.
FUCK BRAZILIË
Pfff... Jij ook al? Kriebels in mijn buik!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef Groningert het volgende:
[..]
En nu weer terug naar de orde van de dag , de tering wat ben ik zenuwachtig.
FUCK BRAZILIË
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen we niet met een speciale noodwet al die nep-Duitsers het land uit zetten?
Uiteraard daarna penalty'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef Groningert het volgende:
[..]
Win je niks mee, moet ook een winnaar uitkomen namelijk.
Het is wél spannendquote:
Met pingels vrees ik het ergstequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uiteraard daarna penalty's
[..]
Het is wél spannend
Win je nog vrij weinig mee, moet ook een winnaar uitkomen.quote:
Brazillie dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:13 schreef Groningert het volgende:
[..]
Win je nog vrij weinig mee, moet ook een winnaar uitkomen.
De laatste die dan wint is mijn hart trouwens.
Snoeks denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat gaat een hoop hartverzakkingen![]()
Wie doet het commentaar eik voor de NOS?
Frank Snoeksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat gaat een hoop hartverzakkingen![]()
Wie doet het commentaar eik voor de NOS?
wie komt er vandaag de dag nog vrijwillig in NL wonen...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen we niet met een speciale noodwet al die nep-Duitsers het land uit zetten?
Ik was te jong om te beslissen maar voor me 35 wil ik hier weg ziijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef woid het volgende:
[..]
wie komt er vandaag de dag nog vrijwillig in NL wonen...
dan pas? du armequote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik was te jong om te beslissen maar voor me 35 wil ik hier weg ziijn
sponser me en ik ben vandaag nog wegquote:
Vooral géén koffie/energydrinks nemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:16 schreef Guanabana het volgende:
AAARGH, ik weet niet wat ik moet! Ik heb geen rust, loop heel de tijd rond!
verdien ik niet genoeg meequote:
Ik zag jou niks anders doen dan provoceren. "Ik hoop dat Nederland verliest." Dat werk. Da's prima, maar verwacht dan niet dat we je momenteel aardig vinden.quote:
Insgelijksquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Groningert het volgende:
Boys, ik ga frituur aan loop drukken, bier koud zetten, voorbeschouwing kijken en daarna zie ik wel wat er gebeurd. Veel plezier allen, moi!![]()
Ik ga me ook voorbereidenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:24 schreef Groningert het volgende:
Boys, ik ga frituur aan loop drukken, bier koud zetten, voorbeschouwing kijken en daarna zie ik wel wat er gebeurd. Veel plezier allen, moi!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |