Ik ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef Kwork het volgende:
Heb door Johan m'n 2-1 in de poule naar 3-1 veranderd
Zeker.quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Gijp wel horen. Nederland maakt tot nu toe geen schijn van kans tegen die oude Gilberto Silva en Filipe Melo die er geen reet van kunnen.
Niks mis mee toch, had je het liever moeilijk gehad?quote:
's ochtends niet meer fietsen en elke avond Zuid-Afrikaanse boerenworst.. Ja, dat wil wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:05 schreef Drassss het volgende:
Hoofd van Derksen wordt echt met de dag dikker.
Geen gezicht...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef marcodej het volgende:
Onze toekomstige premier zonder bril en met een oranje petje.
Heb ik toch gelijk gekregen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je Boel de Roes inzet om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Kastelijn Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is mislukt, zet Huntelaar in de spits. Elia mag van mij na 65 minuten van Persie vervangen. Langer kan hij nooit echt belangrijk voor het team zijn. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ik hoop het uiteraard wel.²
Ik heb liever Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef wolferl het volgende:
Gijp maakt gelijk korte metten met Uruguay
Oh, oh oh, wat een zielig trolletje dat ook nog eens helemaal ongelijk heeft gekregen....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:53 schreef bamboe007 het volgende:
Johan Derksen en Rene vd Gijp moeten hun koffers pakken en oprotten![]()
Bert dit Bert zus Johan je zit echt diep in ze kont![]()
v/d gijp heeft 0,0 verstandf van voetbal die gozer lult echt slap uit zijn nek
Ga maar lekker maradonna weetr belachelijk lopen maken en de keep van argentinie losers
Ik had nooit mogen twijfelen aan de kunde en wijsheid van Gijp, zal het nooit nooit nooit meer doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |