Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ducrot..ook zo'n gast die lukraak maar wat roept
Kein Dankequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
nog bedankt trouwens. dat was genoeg om het te vinden
Van der Wiel is een betere rechtsback, eerlijk is eerlijk. Die is zelfs 10x beter dan Maicon en 30x beter dan die Glenn Johnson.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.
En jij vergelijkt hem met Maarten Ducrot ?
quote:
Ooijer heeft wel degelijk goed gespeeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:35 schreef bascross het volgende:
Melo.![]()
![]()
![]()
Gijp.Ik schaam me, omdat ik in de rust twijfelde aan Johan en Gijp. Overigens was het wel triest van Johan om Ooijer zo af te branden. Ik had er ook totaal geen vertrouwen in, maar hij heeft prima gedaan.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:41 schreef wolferl het volgende:
Alleen had Nederland wel met 4-1 moeten winnen. Ze kwamen 2/3 keer met drie spelers voor Cesar te staan.
hier was hij echt Stuntelaarquote:
Dat dacht ik eerst ook, zoveel vrijheid.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
Wat wachtte Huntelaar lang.quote:
Snoeks viel ook helemaal stil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het buitenspel was, was nieteens teleurgesteld
Troll. Tegen Uruguay hoef je niet te mazzelen, daar loop je overheen. Met een B-team.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:15 schreef PierreBetfair het volgende:
Mocht Marwijk nog een keer mazzelen is het niet e hopen voor hem dat ze Spanje treffen. Dat zou wel eens de eerste WK finale kunnen worden met dubbele cijfers, 12-0 oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |