Grueterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Grueter.. Maar die is niet zo geliefd op FOK! merkte ik laatst al
Bij gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Grueter.. Maar die is niet zo geliefd op FOK! merkte ik laatst al
alleen die corner ging er NIET in ondanks dat Wilfred beweert van welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha ja, die had er echt in gemoeten.. Die corner in dat filmpje is geniaal
..
Ik begreep daar dus helemaal niets van. Kom je daar aan met 3 man, en dan nog niet scorenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben wel gelijk, dit had de 3-1 moeten zijn.
die bal had gewoon meteen op Kuyt gemoeten. Zelfs al speel je die bal een paar centimer achter hem heeft hij tijd zat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:53 schreef wolferl het volgende:
Ze hebben wel gelijk, dit had de 3-1 moeten zijn.
Alleen op de keeper af om vervolgens eerst naar huis toe te bellen dat ie op het punt staat om te scoren.. Ja dat was een apart moment..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik begreep daar dus helemaal niets van. Kom je daar aan met 3 man, en dan nog niet scoren![]()
Was ook nog zo'n ander moment met kuyt... strange
ja idd. zoiets, kwam heel raar over, zat echt te schreeuwen tegen de buis paaassseeenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Alleen op de keeper af om vervolgens eerst naar huis toe te bellen dat ie op het punt staat om te scoren.. Ja dat was een apart moment..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |