....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:23 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een droeftoeter, met je ''I love Brazil'' avatar.
Ontopic, aandachtsgeiler.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongen
Dat kan ik begrijpen, maar ik jou niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:31 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
....... En ik vind jou juist zo'n aardige jongen
Toch leuk, zo n nieuwe MP...quote:
Wim is wel helemaal aan lager wal geraakt. Is toch triest om te zien....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Suurbier heeft drie europcups gewonnen een wereldcup en twee WK finales gespeeld.
En jij vergelijkt hem met Maarten Ducrot ?
Het is juist ideale reclame voor deze matige band. Vreselijke, geforceerde stem ook van die zanger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:58 schreef BillyBeflap het volgende:
Zouden ze die band van Danny Vera nou echt 2x per dag inhuren? Kost toch bakken met geld? Of is het een bedankje omdat Derksen ze op de kaart heeft gezet?
Fijne muziek overigens, goeie stem!
Maar hij heeft wel een grote lul!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Wim is wel helemaal aan lager wal geraakt. Is toch triest om te zien....
quote:In die periode zakte hij eens met René van der Gijp door. Op weg naar huis reed Suurbier in een politiefuik. Hij wilde niet opnieuw zijn rijbewijs kwijtraken en ging snel met Van der Gijp op de achterbank zitten. Toen de agent informeerde waar de chauffeur was, jokte Suurbier dat de Bob de benen had genomen toen hij de politie zag. Vervolgens werden de heren door een agent naar huis gereden.
En vooral niet kunnen keepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Weer langer op VI Oranje wachten omdat twee B-landen niet kunnen scoren.
Hebben de heren nu al sterallures?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:18 schreef Thelonious het volgende:
Waar blijft VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |