geen blad voor zijn mondquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Derksen: "Ik belde mijn dochter op in Utrecht, en daar springen ze spontaan in de gracht. Ik hoop mijn schoonzoon ook"
Wie is de schoonzoon?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Derksen: "Ik belde mijn dochter op in Utrecht, en daar springen ze spontaan in de gracht. Ik hoop mijn schoonzoon ook"
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef wolferl het volgende:
Hoop?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop zo'n hekel aan die Simon Zwartkruis.˛
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kosttequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Ooijer heeft het gewoon goed gedaan vandaag, gelukkig maar.
Nee, de slaande KaKa dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kostte
Och die kaart is alweer vervallen hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een stomme gele kaart door KaKa de bal uit zijn handen te trappen na een sliding wat hem een stomme kaart kostte
Ja maar Ooijer heeft het goed gedaan. Alleen maar een paar kleine foutjes.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
Is niet goed in beeld geweest , maar wat zou jij doen als je de bal pakt en iemand schopt je de bal uit je handen of tegen je handen, buiten de lijn ,,, Hij heeft mazzel gehad dat ie geen rood heeft gekregen...quote:
idd, zat me rot te ergerenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef GoodGawd het volgende:
Snor heeft gelijk. Frank Snoeks vreeeeeeeeeeselijke commentator hij kan beter zijn mond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |