quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Misschien dat ik een open deur intrap, maar koop dan een pantalon? Die dingen kosten helemaal geen drol bij de WE ofzo.
Niks mis met veel Fillesquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:38 schreef Obama het volgende:
Bleh........zoveel fille ! zweet als een otter.
Ring amsterdam
Kijk nog 's ff precies wat ik heb geschrevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef Obama het volgende:
[..]
Tsjah ik vind het schijt irritant, was ook nog uiteindelijk 3 kwartier later.
Hehequote:Op donderdag 1 juli 2010 19:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kijk nog 's ff precies wat ik heb geschreven
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:57 schreef Obama het volgende:
[..]
Hehe, ik haat frans meer dan file's.
Maar inderdaad Filles niets mis mee, lekker veel beenwerk.
Ik draag ook altijd een pak, tenzij 't niet hoeft van de klant.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:13 schreef Mallet het volgende:
Mij mogen ze gerust controleren op het dragen van een pantalon.. Ik draag er altijd een.. Zo'n gedoe is dat nou ook weer niet vind ik. Het is niet alsof ze 100 verschillende eisen aan hun personeel stellen, alleen dat je er een beetje representatief uitziet. Over de representativiteit van spijkerbroeken kan veel gezegd worden, zo is de ene spijkerbroek de andere niet..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Randy_S het volgende:
tsja, en gewoon lekker paffen in 't kantoor enzoben er eergisteren nog twee keer geweest...
In houten is het nu trouwens helemaal kut, ruim 2u gedaan over een stuk waar ik normaal 50min over doe, kut pendelbussen. 1e zat vol, 2e zette me af op een plek waar ook geen stad/streek bussen komkenuiteindelijk maar gelopen naar 't station
* Randy_S meld zich als EasyWay Chauffeur
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Mallet het volgende:
Ik zit hier op amersfoort cs op mijn bus te wachten en ik heb het echt godsgruwelijk heet. Kwam net een hiker tegen met een oranje t shirt, wit nike sportbroekje en teenslippers met zwarte voeten zowat. Ziet er heel netjes uit........
Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hijquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien gewoon netjes de auto afgeleverd, toen ergens op het station een toilet ingedoken, omgekleed en nu door naar de kroeg
Das wel erg bont als je het mij vraagt. Zelfs met dit weer en zelfs als Oranje vraagt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hij
Dat die mensen bij ING ook niet ff bellen haha.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Mallet het volgende:
Ja ik ook ghehe. Hij had ook nog een grote oranje voetbalhoed op. Die hield hij ook gewoon op![]()
![]()
. Goed.. 12 uur erop zitten. Moe.
Dan gaat het wat ver inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hij
Ik heb nu al meerdere keren een vrijwel nieuwe 5008 gereden, en het viel me inderdaad niet tegen. Best fijne auto's, en zien er niet eens zo slecht uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:58 schreef Mallet het volgende:
Ik leverde om 15:55 mijn auto af in Breukelen. Heb de TMC alle files laten ontwijken, dus heb er nog een half uur langer over gedaan. Wel een mooie Peugeot 5008, viel me niet tegen.
Daarna was de trein op het station in Breukelen 20min te laat en geen airco! Iedereen werd echt gek..
Was pas om 18:15 thuis. Elke keer als er gescoord werd smste iemand me.. Ik vond het echt retespannend.
Welcome to the club.quote:
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:59 schreef brtausi het volgende:
Maandag om 9 uur in Den Haag solliciteren. Had er nog iemand ervaring met Zapp studentenchauffeurs ?
Daar was ik die dag ook nog geweest, kwamen ineens iets van 6 EW'ers tegelijk aan rond het middaguur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Randy_S het volgende:
tsja, en gewoon lekker paffen in 't kantoor enzoben er eergisteren nog twee keer geweest...
Ja inderdaad. Het topic kan beter Easy Way Chauffeur genoemd worden.. Geintje.. Er zijn namelijk ook wel chauffeurs van andere bedrijven die hier posten. Waaronder iemand van Athlon dacht ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Welcome to the club.
[..]
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.
Hadden ze kunnen wetenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:41 schreef Obama het volgende:
Ben vrijdag gebeld (onbekend aka EW) tijdens NL-BRA, heb door alle lawaai heen mn telefoon niet gehoord.
Inderdaad, kansloosquote:
Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienstquote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.
Succes morgen!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef brtausi het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloos![]()
[..]
Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Heb er iig eindelijk mijn eerste pak voor moeten aanschaffen dus mij aannemen zullen ze![]()
Veel succes morgen! Zal wel goedkomen!quote:Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Heb er iig eindelijk mijn eerste pak voor moeten aanschaffen dus mij aannemen zullen ze![]()
Krijg je gelijk te horen of je aangenomen bent? Veel succes iig!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef brtausi het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloos![]()
[..]
Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Zelfde had ik een tijdje geleden ook. Je eigen risico ben je dus mooi kwijt!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef kevindinho het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar bij easyway en heb nog weinig rare dingen meegemaakt. Heb alleen afgelopen week een hele domme fout gemaakt. Had 2 opel astra's in 1 week. Ik tank vrijwel nooit bij ritten is doorgaans niet nodig. Deze week echter wel, De ene Opel Astra (benzine) gewoon getankt en afgeleverd. Volgende rit wederom opel astra, ik sta vrolijk benzine te tanken (6Liter).. blijkt deze Astra een diesel te zijn .. Ik natuurlijk flink balen, gelukkig de auto niet gestart.. Alleen werd een dramatische middag.. auto op trailer naar opel dealer en tank leeggepompt.. daarna auto alsnog afgeleverd.. Heb dit alles geregeld via Athlon service. werk voor EW. Vraag is ben ik nu mijn Eigen risico kwijt?
Oja en ik had vorige maand een loon van 1 euroMijn ritbonnen wss te laat opgestuurd, krijg ik mijn loon dan gewoon deze maand erbij? ik was weekje weg en stuur ze meestal allemaal in 1x op.. maar was dit keer dus te laat..
Jullie nog gekke verhalen??
BALEN! Voor niks gewerkt dusquote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde had ik een tijdje geleden ook. Je eigen risico ben je dus mooi kwijt!
Je salaris zal je nog wel krijgen ja!
Dat begrijp je niet goed, EW was de eerste die ik heb gebeld en hun gaven mij dat nummer (Y)quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Keuzer het volgende:
Hmm ik ben altijd heel cautious met tanken, waarschijnlijk omdat een goede vriend het met zn eigen auto een keer verkeerd gedaan had![]()
Kan me echt niet voorstellen dat ik gewoon uitstap en een willekeurige slang pak XD
Maarja is wel kut, begrijp ik ook goed dat je EasyWay er niet eens van op de hoogte gesteld hebt en gewoon Athlon gebeld hebt? Daar worden ze niet vrolijk van als dat zo is.
Ik kan me dat goed voorstellen, vooral bij mezelf, aangezien ik vaak op automatische piloot werk .quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Keuzer het volgende:
Hmm ik ben altijd heel cautious met tanken, waarschijnlijk omdat een goede vriend het met zn eigen auto een keer verkeerd gedaan had![]()
Kan me echt niet voorstellen dat ik gewoon uitstap en een willekeurige slang pak XD
Maarja is wel kut, begrijp ik ook goed dat je EasyWay er niet eens van op de hoogte gesteld hebt en gewoon Athlon gebeld hebt? Daar worden ze niet vrolijk van als dat zo is.
Wordt dat ook vanuit EW gedaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen, vooral bij mezelf, aangezien ik vaak op automatische piloot werk .
Zo ook vandaag, ik trap de koppeling in.............vlieg ik bijna de voorruit uit, was vergeten dat het een automaat was.
PS: Ik moet trouwens morgen de gehele dag bij CARE in Almere werken: auto's wassen, stofzuigen en parkeren.
Wie heeft daar ervaring mee ? is het te doen ? of is het een kutklus ?
Ik heb dat gedaan bij een vestiging van ING. Het was een vestiging die huurauto's hadden. Je werkte in een duo en bracht huurauto's van de vestiging naar klanten of haalde ze op bij klanten en ging dan weer terug naar de vestiging. Het ging als volgt: je kreeg te horen welke je auto moest brengen, dan pakte je die auto en je partner een andere, je reed naar het adres toe waar ie heen moest, leverde de auto af, stapte bij je partner in en reed weer terug naar de vestiging waar je de volgende opdracht krijgt. Soms moest je ook een auto ophalen bij klanten, dan ging je met je partner in 1 auto vanaf de vestiging naar de klant, je haalde de auto op, tankt hem af, rijdt hem door de wasstraat, stofzuigt hem en controleert dingen als het oliepeil en de ruitenwisser vloeistof.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen, vooral bij mezelf, aangezien ik vaak op automatische piloot werk .
Zo ook vandaag, ik trap de koppeling in.............vlieg ik bijna de voorruit uit, was vergeten dat het een automaat was.
PS: Ik moet trouwens morgen de gehele dag bij CARE in Almere werken: auto's wassen, stofzuigen en parkeren.
Wie heeft daar ervaring mee ? is het te doen ? of is het een kutklus ?
Blijkbaar en ik geloof niet dat meer betaald krijgt.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Wordt dat ook vanuit EW gedaan?
Ik heb er geen ervaring mee, daar niet van, maar ik ben ook wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Krijg je dan meer betaald of niet?
Hmmm dat is ING, ik hoop dat ik hetzelfde moet doen, klinkt gezellig.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan bij een vestiging van ING. Het was een vestiging die huurauto's hadden. Je werkte in een duo en bracht huurauto's van de vestiging naar klanten of haalde ze op bij klanten en ging dan weer terug naar de vestiging. Het ging als volgt: je kreeg te horen welke je auto moest brengen, dan pakte je die auto en je partner een andere, je reed naar het adres toe waar ie heen moest, leverde de auto af, stapte bij je partner in en reed weer terug naar de vestiging waar je de volgende opdracht krijgt. Soms moest je ook een auto ophalen bij klanten, dan ging je met je partner in 1 auto vanaf de vestiging naar de klant, je haalde de auto op, tankt hem af, rijdt hem door de wasstraat, stofzuigt hem en controleert dingen als het oliepeil en de ruitenwisser vloeistof.
Al met al was dat prima te doen. Enige wat ik vervelend vond is dat ik altijd achter m'n partner aan moest rijden (die wist alle adressen te vinden, ik niet) en die reed om het zachtjes uit te drukken flink door,
Welke Athlon heb je gewerkt dan? Ik kwam laatst een EW-er tegen die de hele dag bij Athlon Amsterdam moest werken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Mallet het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gedaan bij Athlon. Tot op de details na is het ook voor mijn blauwe maandag als vestigingsmedewerker van toepassing. Ik vond het niks. Hele dag gehaast (je kreeg steeds rit per rit en wist daardoor niet of je om 16:00 of om bijvoorbeeld 17:30 klaar was, dat lag eraan of er nog ritten waren rond 16:00), collega reed echt belachelijk hard, ritten waren vrij kort (max. 30min), en van het schoonmaken + controle van vloeistoffen en lampen werd ik ook niet warm of koud van.
Ik heb daarna even doorgegeven dat ik dat niet meer wilde doen.
Wat vooral irritant is, is dat je in het begin de gang van zaken nog niet kent.. Wat je dus altijd hebt als je voor het eerst ergens gaat werken. Dus hoe je precies die auto goed moet nalopen en waar alle producten staan en wat als alles op is etc. Wat voor soort ritten je hebt (einde contract formulieren, nieuw contract, voorloop, vervangend vervoer).. Pluspunt is dat je tenminste wel aanspraak hebt de hele dag, mits je het kan vinden met de mensen ter plekke (nog een reden waarom ik het niet leuk vond ghehehe).. Laat mij maar gewoon hiken met een planning voor de hele dag!!
Hoe heb je dat geregeld dan? Ik sta alweer een tijdje ingeschreven bij EW maar helaas nog niets gehoord, hoop toch nog wel zo'n baantje te vinden binnenkortquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef LoggedIn het volgende:
Ik schijn dit werk tegenwoordig ook te doen.. Niet bij Easyway thoMaar eigenlijk rij ik vooral voor vaste klanten, wat best erg fijn is
Niet bij Easyway.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:56 schreef ScarFace- het volgende:
Heb je voor de functie prive chauffeur een chaffeurspas nodig?
Heb ik ook al x gehad, daarna vrolijk diesel erbij gegooid en de auto deed 't perfectquote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef kevindinho het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar bij easyway en heb nog weinig rare dingen meegemaakt. Heb alleen afgelopen week een hele domme fout gemaakt. Had 2 opel astra's in 1 week. Ik tank vrijwel nooit bij ritten is doorgaans niet nodig. Deze week echter wel, De ene Opel Astra (benzine) gewoon getankt en afgeleverd. Volgende rit wederom opel astra, ik sta vrolijk benzine te tanken (6Liter).. blijkt deze Astra een diesel te zijn .. Ik natuurlijk flink balen, gelukkig de auto niet gestart.. Alleen werd een dramatische middag.. auto op trailer naar opel dealer en tank leeggepompt.. daarna auto alsnog afgeleverd.. Heb dit alles geregeld via Athlon service. werk voor EW. Vraag is ben ik nu mijn Eigen risico kwijt?
Oja en ik had vorige maand een loon van 1 euroMijn ritbonnen wss te laat opgestuurd, krijg ik mijn loon dan gewoon deze maand erbij? ik was weekje weg en stuur ze meestal allemaal in 1x op.. maar was dit keer dus te laat..
Jullie nog gekke verhalen??
Ontvang jij het per week? Ik zal het per maand gaan ontvangenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef rene90 het volgende:
Zo weer klaar met werken, op het laatst nog een ritje naar friesland retour waar ik 5 uur mee bezig ben geweest, wel lekker weer uurtjes gemaakt waardoor ik volgende week weer 100 euro ontvang.
Ik ontvang het per week inderdaad maar ben ook de enigste die bij Athlon werkt volgens mij. Het uitzendbureau adecco betaalt het dan gewoon wekelijks uit. Erg fijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ontvang jij het per week? Ik zal het per maand gaan ontvangen
Mwoah ik had erop gerekend dat ik nog naar huis kon anders zouden ze mij deze opdracht niet eens geven. Enige voordeel in deze situatie is dat ik wel lekker doorbetaald krijgquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Ai da's balen. Neem voortaan een kussentje mee!
4 jaar in september.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Born idd![]()
Hé maar Maharbal, dan komt er dus een einde aan jouw chauffeurscarrière. Hoe lang heb je dan voor EW gewerkt?
Als ik het me goed herinner komen ze daar gewoon aan de weg, dus voor BCA.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:47 schreef Mallet het volgende:
@ BasementDweller.. Dan moet je even zoeken!
Weet iemand waar de bussen komen op Station Barneveld Noord? Ben daar al 20x geweest, maar heb eigenlijk nog nooit een bus daar gezien. Ik moet bus 205s richting Harderwijk hebben. Komen die bij de ingang van het transferium?
Zie OPquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 () op je 19e?
Lees nog eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ja, daar staat alleen voor >23.
Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld dan? Ik sta alweer een tijdje ingeschreven bij EW maar helaas nog niets gehoord, hoop toch nog wel zo'n baantje te vinden binnenkort
Jij wil te veel..quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 () op je 19e?
Nee woon niet in de randstad, maar in Groningen. Als ze wel vanuit Groningen werken, welk bedrijf is dat dan? Dan kan ik me ook altijd daar nog inschrijvenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..
Woon je in de randstad? Bij ons zoeken ze met name in Rdam/ Den Haag mensen atm.
Die dingen zijn spacend van binnen, stuur blijft stil in het midden, en als je een automaat heb zit deze ook op het stuurquote:
Ja dat van het stuur ken ik uit de C5. Dat is wel freakin' idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef LastClick het volgende:
Weer terug van vakantie... Heb maandag 3 auto's ... helaas geen Athlon vestigingswerk
[..]
Die dingen zijn spacend van binnen, stuur blijft stil in het midden, en als je een automaat heb zit deze ook op het stuur
Je hoeft geen moeite te doen, maar als je het gas niet loslaat is het alsof je ontkoppelt/schakelt/koppelt met het gaspedaal nog in -> waardeloos en hortend.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat van het stuur ken ik uit de C5. Dat is wel freakin' idd.Wel tof, daar niet van.
Ik weet niet of het een automaat is, zal het dan wel zien. Maar dat is inderdaad raar dat je zelf nog 'moeite' moet doen dat een automaat gaat schakelen.
Het gas wat loslaten noem ik een vorm van moeite als het een 'automaat' wordt genoemd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hoeft geen moeite te doen, maar als je het gas niet loslaat is het alsof je ontkoppelt/schakelt/koppelt met het gaspedaal nog in -> waardeloos en hortend.
Ik heb een Sprinter met halfautomaat gereden, dat was ook pure bagger hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
Zo te horen hebben jullie nog niet met zo'n citroel C4 automaat gereden ofzo![]()
Het is gewoon een hele andere type automaat dan die van de aygo, de crap-heid van de aygo automaat nog daargelaten.
Have fun!! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!
Tot over een aantal weken
Ik wel: het is net een gerobotiseerde handbak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
Zo te horen hebben jullie nog niet met zo'n citroel C4 automaat gereden ofzo![]()
Het is gewoon een hele andere type automaat dan die van de aygo, de crap-heid van de aygo automaat nog daargelaten.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!
Tot over een aantal weken
Met 4 vrienden een road trip naar Bratislava (Slowakije), Kroatie (week camping), Budapest (Hongarije) en Krakow (Polen) + dagtrip vanuit Krakow naar Auschwitz voor totaal ongeveer 2 weken. Met 2 auto's, inclusief mijn BMW'tjequote:
Interrailen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Oeh, dat ga ik ook doen deze zomer, maar dan met de trein
Weltrusten!
Chill, vrienden van me gaan dan ook doen. We zouden dan meeten in Boedapest (ik zou naar Sziget gaan) maar aangezien ik niet meer ga waarschijnlijk, gaat dat ook niet door. Veel plezier ook met de rondreis!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Planning is ongeveer dezelfde route als Maharbal
Oeh, da's wel balen. Hoezo gaat het niet meer door?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Chill, vrienden van me gaan dan ook doen. We zouden dan meeten in Boedapest (ik zou naar Sziget gaan) maar aangezien ik niet meer ga waarschijnlijk, gaat dat ook niet door. Veel plezier ook met de rondreis!
Tentamen niet gehaald, dus herkansen. Dat valt niet lekker met Sziget. Maarja, prioriteiten stellen. Feesten heb ik al genoeg gedaan dit jaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oeh, da's wel balen. Hoezo gaat het niet meer door?
En ik ga pas de 30e weg, eerst nog even een paar weken genieten van een huis zonder ouders
Ach, Blanes is ook leuk hoor, ben ik 2 jaar geleden geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:09 schreef Mallet het volgende:
Damn dat is nog eens wat anders dan Blanes of Chersonissos. Hoewel Budapest qua populariteit ook enorm omhoog schiet.
Veel plezier Maharbal.
Ik ga de hele zomervakantie flink bijverdienen zodat ik straks de peperdure campus in Schotland kan betalen
Shorts lijkt me sowieso niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef LastClick het volgende:
Ik moet maandag rijden voor ALD en Humiq, wat is hierbij de gewenste kleding? Moet dat in panthalon of mag dat ook met shorts?
Nou geen verrassend antwoord, maar je moet eigenlijk altijd in pantalon + overhemd ongeacht voor welke maatschappij je rijdt. Shorts zou ik inderdaad echt niet doen. Teenslippers ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef LastClick het volgende:
Ik moet maandag rijden voor ALD en Humiq, wat is hierbij de gewenste kleding? Moet dat in panthalon of mag dat ook met shorts?
Of je gaat gewoon op slippers en als je bij de klant komt doe je je schoenen aan. Moet je die wel steeds meesjouwen. Maar zo ken ik wel een paar hikers die dat doen.quote:
Ait, jij rijdt op je Allstars.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijden op slippers vind ik echt ZO kut... Net als rijden met nette schoenen.
Haha och, zolang je maar netjes bent voor de klant. In de auto ziet niemand wat voor schoenen je aan hebt.quote:
Ik vind dat je nou niet echt mag klagen tochquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou geen verrassend antwoord, maar je moet eigenlijk altijd in pantalon + overhemd ongeacht voor welke maatschappij je rijdt. Shorts zou ik inderdaad echt niet doen. Teenslippers ook niet![]()
Het had niet gehoeven.quote:
Ik ben de hele week beschikbaar, vandaag ook 15 uur gewerkt:P Ritje van Breda naar Wieuwerd en vervolgens met die treinstoringen 4 uur gedaan over thuiskomen. Maar bijna geen regen gezien, 10 minuten flink buitje op de snelweg, voor de rest vrijwel droog.:)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Mallet het volgende:
Zijn er mensen nog een beetje aan het werk deze week? Ik doe vrijdag weer een poging.
Sta voor morgen beschikbaar maar ben vandaag maar tot 15:30 bereikbaar dus ik verwacht er niet al te veel van.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Mallet het volgende:
Zijn er mensen nog een beetje aan het werk deze week? Ik doe vrijdag weer een poging.
Ik ben om kwart voor 11 al gebeld voor morgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef enpe het volgende:
[..]
Sta voor morgen beschikbaar maar ben vandaag maar tot 15:30 bereikbaar dus ik verwacht er niet al te veel van.
Ik dus helemaal niet meer vandaag, nu maar hopen op donderdag en vrijdag.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Ik ben om kwart voor 11 al gebeld voor morgen.
Ja is geweldig als je stapvoets over een camping rolt, maar als jij op de snelweg een noodstop moet maken omdat er voor je een paar autos elkaar laten rollen wil ik jou nog welleens zien remmen op je blote poten...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:36 schreef LastClick het volgende:
Spijtig, hou er wel van om met blote voeten te rijden
8 van de 10 keer (zoiets) heb ik wel schade op de auto gevonden. Meestal wel dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:04 schreef Unglaublich het volgende:
Maken jullie vaak mee dat je schade moet noteren bij inname van een voertuig?
Jazeker. Soms wel twee weken.quote:Hebben jullie ook wel eens dat je in een week gewoon niet aan werk toekomt omdat je alle dagen naar school moet?
Oké, dat is best vaak nog dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
8 van de 10 keer (zoiets) heb ik wel schade op de auto gevonden. Meestal wel dus.
Jazeker. Soms wel twee weken.
En maken ze daar een probleem van of begrijpen ze het zelf ook wel?quote:
Kan je doen, maar Easyway rekruteert echt alleen mensen die wo of hbo studeren, dus een afgeronde mbo diploma zal het niet voor je doen, bovendien is het van belang dat je gratis met het OV kan doordeweeks. Volgens mij vervalt je OV-recht als je een halfjaar moet wachten voor je aan de volgende studie kan beginnen dus dat zou ook een probleem opleveren. Ik zeg niet dat je de mail niet zou moeten sturen, maar dan weet je vast wat voor Easyway de voornaamste punten zullen zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Oké, dat is best vaak nog dus.
[..]
En maken ze daar een probleem van of begrijpen ze het zelf ook wel?
Ik denk dat ik ze een sollicitatie mail stuur ipv die multiple choice solli met de uitleg dat ik hopelijk in september aan een HBO opleiding begin maar dat ik wel een afgeronde MBO opleiding heb.
Hmm, goed punt van je, heb ik niet bij stil gestaan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Kan je doen, maar Easyway rekruteert echt alleen mensen die wo of hbo studeren, dus een afgeronde mbo diploma zal het niet voor je doen, bovendien is het van belang dat je gratis met het OV kan doordeweeks. Volgens mij vervalt je OV-recht als je een halfjaar moet wachten voor je aan de volgende studie kan beginnen dus dat zou ook een probleem opleveren. Ik zeg niet dat je de mail niet zou moeten sturen, maar dan weet je vast wat voor Easyway de voornaamste punten zullen zijn.
Ze maken er overigens totaal geen probleem van als je 2 weken niet kunt werken.
Het is een lang stuk lopen, moet je maar op google maps kijken. Maar het is gewoon te doen (als het droog is), 5 minuten als je beetje doorlooptquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Mcnick1 het volgende:
Wie van jullie heeft er ervaring met het OV in de buurt van ALD Meerkerk? Is het echt zo'n eind lopen als dat 9292ov zegt?
Ik, met een Renault Espace.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef DoimeN het volgende:
Jongens, biecht maar op, wie was er vandaag of gister in Almere? Dan hebben we elkaar vast gezien
Haha laatst dat sprongetje toch maar niet gewaagd. Het was te warm om een aanloopje te nemen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Mallet het volgende:
Teruglopen richting McDonalds.. Over het braakliggende terrein lopen, even over de sloot springen en vervolgens via het houten bruggetje naar de bushalte die op de oprit van de snelweg zit. Niet vergeten om op de knop te drukken anders komen de bussen de snelweg niet af.
Volgens mij zit er ook ergens een soort van een bruggetjequote:Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha laatst dat sprongetje toch maar niet gewaagd. Het was te warm om een aanloopje te nemen.
Ja of je loopt dat stukje om en gaat de 'ingang' van de parkeerplaats in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er ook ergens een soort van een bruggetje
Tenminste, toen ik er was
Ghehe ben je eerst helemaal via dat braakliggende terrein gelopen en toen terug omdat je niet over dat geultje heen wilde? Daar staat overigens geen water in hoor, de echte sloot moet je niet hebbenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja of je loopt dat stukje om en gaat de 'ingang' van de parkeerplaats in.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ghehe ben je eerst helemaal via dat braakliggende terrein gelopen en toen terug omdat je niet over dat geultje heen wilde? Daar staat overigens geen water in hoor, de echte sloot moet je niet hebben
Ah en daar is dan een geultje of wat?quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Mallet het volgende:
Ja precies. Ik ga altijd in de bocht die zandvlakte op.
[...]
Yep je kan best wat foutjes maken, het gaat er gewoon om dat je veilig rijd en je mag ook best wat te hard rijden, liever te hard dan te zacht. Het is gewoon een relax ritje niet te vergelijken met je rij examen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Mallet het volgende:
Ja precies. Ik ga altijd in de bocht die zandvlakte op.
De rijtest stelt niet heel veel voor. Volgens de website:
* Voertuigbediening
* Voertuigbeheersing
* Anticiperen op verkeerstekens op de weg
* Communicatie met overige weggebruikers
* Snel en veilig keren
* Vlot en veilig een specifieke locatie kunnen bereiken
Je moet gewoon een stuk rijden met een instructeur naast je. Je krijgt waarschijnlijk de BMW 5 Automaat. Gewoon netjes rijden, spiegels kijken etc. Stuk snelweg, binnen bebouwde kom.. Ik was geloof ik zo`n half uur à 3 kwartier onderweg. Even parkeren en toen wisselen van bestuurder (sollicitatie met zijn tweeën).
Ja precies. Ik dacht dat ik de oprit van een snelweg opging en reed al 100 toen ik boven was, bleek het gewoon een 50km weg te zijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoefde bij m'n rijtest niet eens op de snelweg
En op een gegeven moment reed ik op een autoweg waar je 80 mocht, er stond toen een bord wegwerkzaamheden en dat je 50 mocht op dat stukje. Dus ik dacht: ik ga eens netjes doen en 50 rijden. Zegt die instructeur: waarom rij je zo langzaam? Ik: ja, wegwerkzaamheden. Hij: nou en, zie jij werkers? Gewoon lekker 80 rijden
Ik loop altijd helemaal omquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Zie hier!![]()
Dat grijze is die parkeerplaats, jwz.
Ja ik wilde net zeggen halloquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Er wordt alleen uitgelegd wat EW doet, dan ga je een stukje rijden en vervolgens wordt er uitgelegd hoe de gang van zaken is voor jou als EW-werknemer. Dus tenzij je die auto tijdens de test in de prak rijdt ben je een bijbaan rijker
Ik ben nog maar max 3x op eenzelfde plek geweest, dus zal wel van je lokatie afhangen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Je krijgt niks van EW, dus als je navi wilt gebruiken moet je zelf een TomTom kopen ja. Het is natuurlijk niet verplicht. Ikzelf gebruik meestal gewoon prints van google maps (in de auto waar ik prive in rij zit al "vaste" navigatie en ik had geen zin om speciaal voor EW een Tomtom te nemen) en dat werkt prima. Ook zal je na een maandje merken dat je op veel dezelfde plaatsen komt (Meerkerk en Almere komen bijvoorbeeld veel voor). Daar rij je na verloop van tijd met je ogen dicht naartoe.
Ritten tijdens zomerquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef Mallet het volgende:
Kut vanaf morgen kan ik natuurlijk niet meer gratis reizen.
Aangezien ik ook in Rotterdam moet zijn, denk ik dat ik maar beter mijn OV-Chipkaart kan gebruiken of niet? Nu kan ik me herinneren dat we niet al te lang geleden een memo van Easy Way hebben gehad met wat informatie over werken in de zomer. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Mocht iemand hem nog hebben, wil diegene hem dan naar mij sturen per bericht?
Ik heb al wel een account op Mijn OV-Chipkaart.. Als de transacties zijn bijgewerkt, kan ik dat gewoon uitdraaien en op basis daarvan mijn reiskosten vergoed krijgen toch?
Same here.. Vertrek rond 7 uur van huis en neem om 07.20 de bus richting Enschede waar ik vervolgens om 08.45 ben.. Over een lange zit gesproken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Keuzer het volgende:
haha ja dat had je gelazer gegeven als je wilde inchecken morgen... heb zelf gewoon automatisch opladen aanstaan... wel vreemd dat je inderdaad nog steeds een kortingskaartje moet kopen bij de NS, maar kan me er niet echt druk om maken... heb toch nooit iets te doen als ik op de trein wacht..
wat ik morgen moet rijden is nog een verassing, hoop dat het airco heeft...
moet trouwens om 7 uur weg![]()
Waar kom je vandaag dan? 260 km is inderdaad wel een aardig eindje wegquote:Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek bij EW, maar ik twijfel een beetje of ik niet zal afbellen. Ik moet namelijk 260 km reizen naar Breda, en dan ook nog 260 km terug.Ik wil echter wel graag bij EW werken, dus ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik daadwerkelijk wordt aangenomen? En moet je tijdens de sollicitatie ook een nette broek aandoen?
Ik geloof dat je gewoon een kaartje met korting moet kopen, op saldo met studenten ov werkt idd nog niet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar kom je vandaag dan? 260 km is inderdaad wel een aardig eindje weg
En over die OV-chipkaart; kan je met een studenten ov al op saldo reizen dan? Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de NS dan nog vol tarief werd gerekend omdat de korting niet werd herkend..
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef enpe het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gewoon een kaartje met korting moet kopen, op saldo met studenten ov werkt idd nog niet.
NSB'erquote:Welnu ik heb dat hele schouwspel meegemaakt en maak vervolgens de opmerking dat als hij ze geen boete geeft ik dat zeer onredelijk en onrechtvaardig vind aangezien ik wel gewoon een kaartje gekocht heb (easyway vergoed het maar dan nog)
Streng doch rechtvaardig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef Keuzer het volgende:
Jij betaalt graag voor je kaartje terwijl een ander dat niet doet en er mee weg komt voor je neus?![]()
Waar zijn conducteurs goed voor als ze je wel controleren maar niet de regels handhaven?
Bovendien is verrader niet de juiste term, protesteerder eerder.
Maak je er niet zo druk om. Het is aan de conducteur om iemand wel of niet een boete te geven. Dan ga je toch niet bij andere conducteurs of de NS om klagen dat andere mensen een boete hadden moeten krijgen? Je gaat toch ook niet de politie bellen als iemand een bananenschil op straat gooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef Keuzer het volgende:
Jij betaalt graag voor je kaartje terwijl een ander dat niet doet en er mee weg komt voor je neus?![]()
Waar zijn conducteurs goed voor als ze je wel controleren maar niet de regels handhaven?
Bovendien is verrader niet de juiste term, protesteerder eerder.
Vergelijk het dan wel met iets waar het mee te vergelijken valt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Maak je er niet zo druk om. Het is aan de conducteur om iemand wel of niet een boete te geven. Dan ga je toch niet bij andere conducteurs of de NS om klagen dat andere mensen een boete hadden moeten krijgen? Je gaat toch ook niet de politie bellen als iemand een bananenschil op straat gooit.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:27 schreef Mallet het volgende:
Ik lees op de site van de ov-chipkaart dat het maximaal 7 dagen duurt voordat je transacties zijn bijgewerkt. Lekker als je aan het einde v/d maand nog rijdt voor easy way. Kom je mooi in de knoop met het opsturen van je ritbonnen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef About2Break1 het volgende:
Nog even een vraagje over de representatieve uitstraling. In het mailtje staat: Oorbellen, baarden snorren, piercings en andere opzichtige sieraden zijn niet gewenst. Kan iemand mij misschien vertellen hoe Easy Way staat tegenover een net geschoren en getrimde baard? Anders zal ik voor het eerst in één jaar mijn baard helemaal moeten afscheren![]()
Easyway wil het niet, gewoon helemaal niet. Of je het toch doet is je eigen keus..quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef About2Break1 het volgende:
Nog even een vraagje over de representatieve uitstraling. In het mailtje staat: Oorbellen, baarden snorren, piercings en andere opzichtige sieraden zijn niet gewenst. Kan iemand mij misschien vertellen hoe Easy Way staat tegenover een net geschoren en getrimde baard? Anders zal ik voor het eerst in één jaar mijn baard helemaal moeten afscheren![]()
Morgen ga ik dus sowieso in pakquote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Mallet het volgende:
Misschien dat je vrijdag je eerste rit kan hebben, maar waarschijnlijk de week erop wellicht. Het duurt namelijk even voordat ze je inlogcode opsturen enzo.
Ik zou idd ook een pak aandoen, dan heb je sowieso al een streepje voor.
Nee, die dien je zelf te betalen. (tenzij je natuurlijk tijdens vrij reizen reist)quote:Op maandag 19 juli 2010 18:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wordt je treinkaartje naar het sollicitatiegesprek ook vergoed?
Hoe is je sollicitatie verlopen?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef About2Break1 het volgende:
[..]
Morgen ga ik dus sowieso in pak, normaal gesproken heb ik een oortunnel maar ik heb nu een vleeskleurige plug gekocht waardoor het haast niet op valt:
[ link | afbeelding ]
Het ging goed, Ik ben aangenomen als hikerquote:
De persoon waar ik mee sprak (De heer Enders) vertelde mij dat hij er in principe geen probleem mee heeft als het een net geschoren baard is, hij zei echter wel dat zijn collega's meestal strenger zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef Keuzer het volgende:
En mag het baardje blijven?
Als je er eenmaal aan went is een automaat veul fijner...
Volgens mij werd het wel gewaardeerd ja, het kan in ieder geval geen kwaad om netjes te verschijnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef Mallet het volgende:
Tijdens mijn rijtest moest ik naar Waalwijk rijden, want daar moest even iets worden opgehaald bij een bedrijf. Ik moest gewoon daar op de parkeerplaats parkeren (vooruit in vak).
Weet niet of ze je echt een parkeeropdracht geven, vast niet.
@ About2Break.. Had je nog het idee dat het gewaardeerd werd dat je in pak verscheen?
Ik hoefde niet te fileparkeren, maar het parkeren in een automaat gaat toch net even wat anders omdat je gewend bent om met je koppeling te spelen om steeds een klein stukje te rijden. In een automaat gaat dat dus niet, waardoor ik ipv de de koppeling indrukte de rem te pakken hadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Moet je bij die rijtest ook kunnen fileparkeren? Dat heb ik nl. nog nooit gedaan, zelfs niet bij rijles of rij-examen.Anders ga ik het nog even oefenen.
Ik zal gaan rijden vanuit de regio Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef Mallet het volgende:
Gefeliciteerd!
Een automaat ga je zeker waarderen als je daar wat meer ervaring mee hebt. Ik moest zelf aan het einde met het parkeren ook 2x steken.. Ik vond het lastig inschatten en was bang dat ik de Porsche 911 zou raken waarnaast ik moest parkeren.
Vanuit welke regio btw?
Tijdens je rijles geen fileparkeren gehad? Ik heb het heel veel geoefend en ook tijdens het examen mocht ik het fijn herhalen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Moet je bij die rijtest ook kunnen fileparkeren? Dat heb ik nl. nog nooit gedaan, zelfs niet bij rijles of rij-examen.Anders ga ik het nog even oefenen.
Rond half 11 / 11 uur denk ik, hangt beetje af hoe mijn aansluitingen gaan lopen morgen.Moet trouwens niet naar Arval, maar een andere maatschappij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef enpe het volgende:
Nou ik moet er morgen ook heen (brengen), dat wordt dus een takke eind lopen daarna.
Moet je daar een auto halen of brengen Mathijz? Ik verwacht er rond 11u te zijn iig.
Weet je zeker dat je goed hebt gekeken naar die bijdrage ZVW? Meestal komt dat er eerst bij en gaat er daarna weer vanaf. Dat is bij mij het geval. Er is sprake van loonheffing als je vanaf een bepaald bedrag per maand hebt verdiend. Als ik rond de 600 kom is daar bij mij ook sprake van. Ondanks ik dus loonheffingskorting heb, heb ik in totaal 140 euro af moeten dragen. Kan je later terugvragen met een TJ-Biljet als je niet teveel verdiend hebt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:49 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik heb net mijn 2e strookje binnen in dienst van ew en zie iets wat ik op mijn eerste strookje niet heb zien staan, namelijk bijdrage zvw. Wat houdt dat in? En dr is 36 euro loonheffing van af, terwijl ik de loonheffingskorting heb geactiveerd, dus hoe werkt dat?
Oké dankje voor je uitleg. Nee van die zwv vroeg ik me gewoon af wat het was.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je goed hebt gekeken naar die bijdrage ZVW? Meestal komt dat er eerst bij en gaat er daarna weer vanaf. Dat is bij mij het geval. Er is sprake van loonheffing als je vanaf een bepaald bedrag per maand hebt verdiend. Als ik rond de 600 kom is daar bij mij ook sprake van. Ondanks ik dus loonheffingskorting heb, heb ik in totaal 140 euro af moeten dragen. Kan je later terugvragen met een TJ-Biljet als je niet teveel verdiend hebt.
Ik zou sowieso proberen te solliciteren en dit even bij de opmerkingen vermelden op het formulier. Aangezien de zomer (veel) rustiger is qua hoeveelheid werk, kan ik me voorstellen dat ze er geen probleem van zullen maken om je per september in dienst te nemen. Zeker als je uit een regio komt waar ze nog mensen zoeken. Vanaf september zijn de meeste mensen toch weer aan het werk en neemt de hoeveelheid werk ook weer toe. Zou het in ieder geval proberen en als je het echt wil weten bel je ze even op of stuur je een e-mail.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:05 schreef bosgroentensoep het volgende:
weet iemand of ze er problemen van maken als je pas je ov-kaart per september, zeg maar het nieuwe schooljaar krijgt?
Athlon Almere is nogal groot, je moet de rotonde recht oversteken, en dan van het gebouw links door het hek heen en dan kan je even vragen rechts gelijk wat ze met de auto willen doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen mijn eerste twee ritjes, eerst een BWM 5 serie van Papendrecht naar Athlon in Almere, vervolgens naar Huizen om daar een Toyota Corolla op te halen en naar Arval te rijden in Meerkerk. Nog tips voor mijn eerste werkdag of ervaringen met de bedrijven en deze locaties?
Volgens mij moet je links over de rotonde hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Athlon Almere is nogal groot, je moet de rotonde recht oversteken, en dan van het gebouw links door het hek heen en dan kan je even vragen rechts gelijk wat ze met de auto willen doen.
Lekker begin met een 5 serie, in almere ga ik altijd die 2e ingang in ook wel "de buffer" genoemd. Daar staat ook nog een bord waar de procedure op staat, kan niet missen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef About2Break1 het volgende:
Morgen mijn eerste twee ritjes, eerst een BWM 5 serie van Papendrecht naar Athlon in Almere, vervolgens naar Huizen om daar een Toyota Corolla op te halen en naar Arval te rijden in Meerkerk. Nog tips voor mijn eerste werkdag of ervaringen met de bedrijven en deze locaties?
Dit hek BTW?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:24 schreef LastClick het volgende:
[..]
Volgens mij moet je links over de rotonde hoorEn gewoon bij Athlon zelf het hek naar binnenrijden, en dan is daar verderop een ingang bij een garage met een bord waarop staat wat de hikers moeten doen. En anders kan je het altijd vragen aan iemand die daar rondloopt.
Heb je soms iets op hikers tegen dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Borkydude het volgende:
Zitten hier ook mensen die daadwerkelijk chauffeuren of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?
Ik doe het sinds januari. Al flink wat mooie Audi's en Jaguars gereden, alleen geen enkele Merc of Bimmer! Vreemd
Heel leuk dat je ook een keer een Audi hebt gereden tussen al je Fiatjes en Peugeotjes door, maar ik acht het rijden met een klant achterin toch wel als een andere discipline, daar je ook zorg dient te dragen voor zijn/haar comfort en genoegen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Heb je soms iets op hikers tegen dan?![]()
Je zegt het alsof we gespuis zijn... fijn voor je audis maar die rijden we ook... en ook mercedes...
Doe voorzichtig met die beemer in de buffer van athlon want het is soms wat krapjes daar...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:58 schreef About2Break1 het volgende:
Jij bent gewoon vervelend en wil ons dat graag laten merken..quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heel leuk dat je ook een keer een Audi hebt gereden tussen al je Fiatjes en Peugeotjes door, maar ik acht het rijden met een klant achterin toch wel als een andere discipline, daar je ook zorg dient te dragen voor zijn/haar comfort en genoegen.
Gast..quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Jij bent gewoon vervelend en wil ons dat graag laten merken..
Gast, ik vroeg enkel of er nog meer privé-chauffeurs zijn die hier posten. Vervolgens interpreteer jij dat alsof ik hikers minacht en uit de hoogte doequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Keuzer het volgende:
Ik weet niet of je een beetje meegelezen hebben maar we hebben hier al vier keer de afweging tussen prive-chauffeur en hiker gemaakt en het heeft beide zijn voor en zijn nadelen... Beide heeft ook zijn uitdagingen en lastige dingen... Nogmaals, doe niet vanuit de hoogte..
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef Keuzer het volgende:
'of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?'
Klinkt vanuit de hoogte, en ja er zijn er nog een paar die prive chauffeuren..
Jij moet eens goed kijken wat je net gepost hebt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Borkydude het volgende:
Zitten hier ook mensen die daadwerkelijk chauffeuren of enkel gasten die lease-autotjes rondbrengen?
Ik doe het sinds januari. Al flink wat mooie Audi's en Jaguars gereden, alleen geen enkele Merc of Bimmer! Vreemd
Haha je hapt nog ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Jij moet eens goed kijken wat je net gepost hebt...
Ja wen er maar aan.. Hikers moeten heel vaak naar Meerkerk. On the plus side heb je natuurlijk wel de plus (ghehe) supermarkt waar je langskomt of de cafétaria naast de bushalte! Dat is op heel wat plekken in Nederland minder goed voor elkaar!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef About2Break1 het volgende:
Eerste ritten gingen goed vandaag, wel een aardig stukje lopen vanaf Arval Meerkerl naar de bus :p Nu lekker in de trein op weg naar huis.
Wacht maar tot je naar Oosterhout moet. Ik vind Meerkerk wel relaxed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef About2Break1 het volgende:
Eerste ritten gingen goed vandaag, wel een aardig stukje lopen vanaf Arval Meerkerl naar de bus :p Nu lekker in de trein op weg naar huis.
Welcome to the club.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Fleauris het volgende:
Morgen ook mijn eerste 2ritten voor EasyWay!
eerst een Renault Megane ophalen en later op de dag een Toyota Avensis ophalen.
Ik ben echt bang dat ik allerlei dingen ga vergeten, hoe bereiden jullie je voor op een rit?
Ik ben iig van plan de route met OV m.b.v. 9292OV uit te stippelen en voor de autoritjes de TomTom mee te nemen.
Precies ja. Voor elke rit een aparte ritbon invullen. Als je onkosten hebt gemaakt (treinkaartjes / overzicht ov-chipkaart transacties / tankbonnen), dan niet je die altijd vast aan de betreffende ritbon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef Fleauris het volgende:
Ja oké zoiets dacht ik ook.
Ik print gewoon de ritgegevens helemaal uit zodat ik ook al de telefoon nummers e.d. bij de hand heb.
En wat moet ik naderhand opsturen naar EasyWay, alle treinkaartjes, transportformulieren (evt. tankbonnetjes) ?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jezus wat een kar die Lexus GS 450H.. Beul van een motor erin natuurlijk.. V6 zeker?
[...]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Mallet het volgende:
Voor zover ik weet moet je gewoon de bus nemen die aan de staat van Alcredis ligt. Die komt dacht ik 2x in het uur (nu misschien 1x). Die gaat naar Utrecht..
Edit: Kamerlingh Onnesweg lijn 63 is dat.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Mallet het volgende:
Voor zover ik weet moet je gewoon de bus nemen die aan de staat van Alcredis ligt. Die komt dacht ik 2x in het uur (nu misschien 1x). Die gaat naar Utrecht..
Ja, ik was ook van plan om naar het station van Houten te lopen maar die pendelbus kwam er precies aangereden toen ik er langs liep dus ben maar ingestapt. Dat busje brengt je naar een halte waar lijn 47 naar Utrecht CS wel voorbij komt. Het sloot deze keer goed aan maar kan me voorstellen dat het wat minder goed uitkomt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Mathijz het volgende:
Is er nog iemand van Utrecht naar Houten geweest vandaag? Moet daar morgen namelijk heen.
Die pendelbussen waar ze het over hebben heb ik niet gezien, ben toen maar gaan lopen naar houten station.
Mijn eerste rit werd ook geannuleerd, echt 2minuten voordat ik bij de klant voor de deur stond. Hierdoor werd mijn 2e rit ook overgezet naar een andere chauffeur anders zou het te duur gaan worden met OV kosten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:50 schreef Mathijz het volgende:
Net 2 uur bezig geweest om geen auto op te halenVanmiddag in de herkansing waardoor ik nu slechts 1 rit heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |