abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84001059
Ik was, en ben zelf 21 toen ik aangenomen werd, dus die regel nemen ze niet meer zo nauw denk ik.. Maar in principe moet je dus gewoon stoppen en na je stage opnieuw solliciteren ofso? Of kan je gewoon 5 maanden geen beschikbaarheid in vullen?
pi_84001640
Geen idee. Ik heb dat 2 weken geleden te horen gekregen en heb hier ook over gecorrespondeerd met personeelszaken.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:41:39 #153
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_84010512
Jongens, biecht maar op, wie was er vandaag of gister in Almere? Dan hebben we elkaar vast gezien
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_84025051
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:59 schreef Mcnick1 het volgende:

[..]

Ik ben om kwart voor 11 al gebeld voor morgen.
Ik dus helemaal niet meer vandaag, nu maar hopen op donderdag en vrijdag.
pi_84041003
Ik heb me voor volgende week helemaal beschikbaar gesteld. Deze week ga ik eerst eens chillen en vakantieën.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_84051216
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:36 schreef LastClick het volgende:
Spijtig, hou er wel van om met blote voeten te rijden
Ja is geweldig als je stapvoets over een camping rolt, maar als jij op de snelweg een noodstop moet maken omdat er voor je een paar autos elkaar laten rollen wil ik jou nog welleens zien remmen op je blote poten...

Zelf net terug van een strandvakantie in ons eigen zeeland... is goed bevallen, vrijdag weer ns aant werk..
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:04:07 #157
309694 Unglaublich
Boem is ho, plons is water.
pi_84052647
Maken jullie vaak mee dat je schade moet noteren bij inname van een voertuig?

Ik ben zelf geintereseerd om ook bij EasyWay te gaan werken alleen begin ik pas na de vakantie aan een HBO opleiding (als alles meezit). Anders zit ik tot sept 2011 op m'n gat te wachten tot ik aan die opleiding kan deelnemen.

Hebben jullie ook wel eens dat je in een week gewoon niet aan werk toekomt omdat je alle dagen naar school moet?
Keep the Home Fires Burning,
While your hearts are yearning.
Though your lads are far away,
They dream of home.
pi_84053499
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:04 schreef Unglaublich het volgende:
Maken jullie vaak mee dat je schade moet noteren bij inname van een voertuig?
8 van de 10 keer (zoiets) heb ik wel schade op de auto gevonden. Meestal wel dus.
quote:
Hebben jullie ook wel eens dat je in een week gewoon niet aan werk toekomt omdat je alle dagen naar school moet?
Jazeker. Soms wel twee weken.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:31:23 #159
309694 Unglaublich
pi_84053874
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

8 van de 10 keer (zoiets) heb ik wel schade op de auto gevonden. Meestal wel dus.
Oké, dat is best vaak nog dus.
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

En maken ze daar een probleem van of begrijpen ze het zelf ook wel?

Ik denk dat ik ze een sollicitatie mail stuur ipv die multiple choice solli met de uitleg dat ik hopelijk in september aan een HBO opleiding begin maar dat ik wel een afgeronde MBO opleiding heb.
They dream of home.
pi_84054760
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:31 schreef Unglaublich het volgende:

[..]

Oké, dat is best vaak nog dus.
[..]

En maken ze daar een probleem van of begrijpen ze het zelf ook wel?

Ik denk dat ik ze een sollicitatie mail stuur ipv die multiple choice solli met de uitleg dat ik hopelijk in september aan een HBO opleiding begin maar dat ik wel een afgeronde MBO opleiding heb.
Kan je doen, maar Easyway rekruteert echt alleen mensen die wo of hbo studeren, dus een afgeronde mbo diploma zal het niet voor je doen, bovendien is het van belang dat je gratis met het OV kan doordeweeks. Volgens mij vervalt je OV-recht als je een halfjaar moet wachten voor je aan de volgende studie kan beginnen dus dat zou ook een probleem opleveren. Ik zeg niet dat je de mail niet zou moeten sturen, maar dan weet je vast wat voor Easyway de voornaamste punten zullen zijn.

Ze maken er overigens totaal geen probleem van als je 2 weken niet kunt werken.
  woensdag 14 juli 2010 @ 17:53:35 #161
309694 Unglaublich
pi_84054992
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:49 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Kan je doen, maar Easyway rekruteert echt alleen mensen die wo of hbo studeren, dus een afgeronde mbo diploma zal het niet voor je doen, bovendien is het van belang dat je gratis met het OV kan doordeweeks. Volgens mij vervalt je OV-recht als je een halfjaar moet wachten voor je aan de volgende studie kan beginnen dus dat zou ook een probleem opleveren. Ik zeg niet dat je de mail niet zou moeten sturen, maar dan weet je vast wat voor Easyway de voornaamste punten zullen zijn.

Ze maken er overigens totaal geen probleem van als je 2 weken niet kunt werken.
Hmm, goed punt van je, heb ik niet bij stil gestaan.
They dream of home.
pi_84060149
Wie van jullie heeft er ervaring met het OV in de buurt van ALD Meerkerk? Is het echt zo'n eind lopen als dat 9292ov zegt?

Ik heb vandaag trouwens een rit afgewezen die van Apeldoorn naar Breda en vervolgens vanaf daar met het OV naar Aalst Belgie om om half 7 een auto op te halen die dan nog naar Zwolle zou moeten. Ik heb verplichtingen s'avonds dus die kon helaas niet, toen kreeg ik paar uur later een andere relaxte rit aangeboden, dus wel mooi:) Vind ik goed van EW.
pi_84061894
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:38 schreef Mcnick1 het volgende:
Wie van jullie heeft er ervaring met het OV in de buurt van ALD Meerkerk? Is het echt zo'n eind lopen als dat 9292ov zegt?

Het is een lang stuk lopen, moet je maar op google maps kijken. Maar het is gewoon te doen (als het droog is), 5 minuten als je beetje doorloopt
pi_84062029
Teruglopen richting McDonalds.. Over het braakliggende terrein lopen, even over de sloot springen en vervolgens via het houten bruggetje naar de bushalte die op de oprit van de snelweg zit. Niet vergeten om op de knop te drukken anders komen de bussen de snelweg niet af.
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:54:35 #165
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_84064032
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:41 schreef DoimeN het volgende:
Jongens, biecht maar op, wie was er vandaag of gister in Almere? Dan hebben we elkaar vast gezien
Ik, met een Renault Espace.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_84075002
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:15 schreef Mallet het volgende:
Teruglopen richting McDonalds.. Over het braakliggende terrein lopen, even over de sloot springen en vervolgens via het houten bruggetje naar de bushalte die op de oprit van de snelweg zit. Niet vergeten om op de knop te drukken anders komen de bussen de snelweg niet af.
Haha laatst dat sprongetje toch maar niet gewaagd. Het was te warm om een aanloopje te nemen.
pi_84075079
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:47 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha laatst dat sprongetje toch maar niet gewaagd. Het was te warm om een aanloopje te nemen.
Volgens mij zit er ook ergens een soort van een bruggetje
Tenminste, toen ik er was
pi_84075147
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Volgens mij zit er ook ergens een soort van een bruggetje
Tenminste, toen ik er was
Ja of je loopt dat stukje om en gaat de 'ingang' van de parkeerplaats in.
pi_84079571
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 00:53 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja of je loopt dat stukje om en gaat de 'ingang' van de parkeerplaats in.
Ghehe ben je eerst helemaal via dat braakliggende terrein gelopen en toen terug omdat je niet over dat geultje heen wilde? Daar staat overigens geen water in hoor, de echte sloot moet je niet hebben
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:15:14 #170
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_84087232
Volgende week een sollicitatiegesprek bij easy way. Wat houdt de rijtest precies in? Heb er zin in, lijkt me een leuke bijbaan die goed te combineren is met de studie.
pi_84087959
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:48 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ghehe ben je eerst helemaal via dat braakliggende terrein gelopen en toen terug omdat je niet over dat geultje heen wilde? Daar staat overigens geen water in hoor, de echte sloot moet je niet hebben

Zie hier!

Dat grijze is die parkeerplaats, jwz.
pi_84088486
Ja precies. Ik ga altijd in de bocht die zandvlakte op .

De rijtest stelt niet heel veel voor. Volgens de website:
* Voertuigbediening
* Voertuigbeheersing
* Anticiperen op verkeerstekens op de weg
* Communicatie met overige weggebruikers
* Snel en veilig keren
* Vlot en veilig een specifieke locatie kunnen bereiken

Je moet gewoon een stuk rijden met een instructeur naast je. Je krijgt waarschijnlijk de BMW 5 Automaat. Gewoon netjes rijden, spiegels kijken etc. Stuk snelweg, binnen bebouwde kom.. Ik was geloof ik zo`n half uur ŕ 3 kwartier onderweg. Even parkeren en toen wisselen van bestuurder (sollicitatie met zijn tweeën).
pi_84089602
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Mallet het volgende:

[...]
Ah en daar is dan een geultje of wat?
pi_84091975
Ik hoefde bij m'n rijtest niet eens op de snelweg
En op een gegeven moment reed ik op een autoweg waar je 80 mocht, er stond toen een bord wegwerkzaamheden en dat je 50 mocht op dat stukje. Dus ik dacht: ik ga eens netjes doen en 50 rijden. Zegt die instructeur: waarom rij je zo langzaam? Ik: ja, wegwerkzaamheden. Hij: nou en, zie jij werkers? Gewoon lekker 80 rijden
pi_84092239
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:42 schreef Mallet het volgende:

De rijtest stelt niet heel veel voor. Volgens de website:
* Voertuigbediening
* Voertuigbeheersing
* Anticiperen op verkeerstekens op de weg
* Communicatie met overige weggebruikers
* Snel en veilig keren
* Vlot en veilig een specifieke locatie kunnen bereiken

Je moet gewoon een stuk rijden met een instructeur naast je. Je krijgt waarschijnlijk de BMW 5 Automaat. Gewoon netjes rijden, spiegels kijken etc. Stuk snelweg, binnen bebouwde kom.. Ik was geloof ik zo`n half uur ŕ 3 kwartier onderweg. Even parkeren en toen wisselen van bestuurder (sollicitatie met zijn tweeën).
Yep je kan best wat foutjes maken, het gaat er gewoon om dat je veilig rijd en je mag ook best wat te hard rijden, liever te hard dan te zacht. Het is gewoon een relax ritje niet te vergelijken met je rij examen.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_84093623
Hebben al mensen hun salaris?
pi_84094741
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoefde bij m'n rijtest niet eens op de snelweg
En op een gegeven moment reed ik op een autoweg waar je 80 mocht, er stond toen een bord wegwerkzaamheden en dat je 50 mocht op dat stukje. Dus ik dacht: ik ga eens netjes doen en 50 rijden. Zegt die instructeur: waarom rij je zo langzaam? Ik: ja, wegwerkzaamheden. Hij: nou en, zie jij werkers? Gewoon lekker 80 rijden
Ja precies. Ik dacht dat ik de oprit van een snelweg opging en reed al 100 toen ik boven was, bleek het gewoon een 50km weg te zijn . Kreeg verder helemaal geen commentaar.

@ McNick: Nee ik heb ook nog geen salaris ontvangen.

Het ziet er naar uit dat ze morgen geen werk voor me hebben. Jammer de ene dag v/d week dat ik kan.
pi_84096136
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:32 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Zie hier!

Dat grijze is die parkeerplaats, jwz.
Ik loop altijd helemaal om
volgende keer maar via de parkeerplaats lopen dan.
pi_84096278
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek bij EW, maar ik twijfel een beetje of ik niet zal afbellen. Ik moet namelijk 260 km reizen naar Breda, en dan ook nog 260 km terug. Ik wil echter wel graag bij EW werken, dus ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik daadwerkelijk wordt aangenomen? En moet je tijdens de sollicitatie ook een nette broek aandoen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2010 16:39:35 ]
pi_84096478
Als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Er wordt alleen uitgelegd wat EW doet, dan ga je een stukje rijden en vervolgens wordt er uitgelegd hoe de gang van zaken is voor jou als EW-werknemer. Dus tenzij je die auto tijdens de test in de prak rijdt ben je een bijbaan rijker
pi_84096685
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je mag komen ben je eigenlijk al aangenomen. Er wordt alleen uitgelegd wat EW doet, dan ga je een stukje rijden en vervolgens wordt er uitgelegd hoe de gang van zaken is voor jou als EW-werknemer. Dus tenzij je die auto tijdens de test in de prak rijdt ben je een bijbaan rijker
Ja ik wilde net zeggen hallo .
Veel studenten staan op de wachtlijst voor een bijbaan bij Easy Way. Je hebt het grootste deel van de sollicitatie nu al gehad eigenlijk.

Mijn sollicitatie was tegelijk met een andere jongen. We waren toevallig allebei in pak en dat werd erg gewaardeerd. Als je dat niet hebt / niet wilt doe dan gewoon een pantalon aan met een overhemd en beetje nette schoenen. Je solliciteert dan wel niet naar de functie privé chauffeur, maar een representatief voorkomen is wel belangrijk.

PS.. Toch werk voor morgen!
pi_84096787
Moet je eigenlijk zelf een tomtom o.i.d. aanschaffen? Want ik neem aan dat niet elke auto navigatie ingebouwd heeft.
pi_84096914
Je krijgt niks van EW, dus als je navi wilt gebruiken moet je zelf een TomTom kopen ja. Het is natuurlijk niet verplicht. Ikzelf gebruik meestal gewoon prints van google maps (in de auto waar ik prive in rij zit al "vaste" navigatie en ik had geen zin om speciaal voor EW een Tomtom te nemen) en dat werkt prima. Ook zal je na een maandje merken dat je op veel dezelfde plaatsen komt (Meerkerk en Almere komen bijvoorbeeld veel voor). Daar rij je na verloop van tijd met je ogen dicht naartoe.
pi_84097655
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Je krijgt niks van EW, dus als je navi wilt gebruiken moet je zelf een TomTom kopen ja. Het is natuurlijk niet verplicht. Ikzelf gebruik meestal gewoon prints van google maps (in de auto waar ik prive in rij zit al "vaste" navigatie en ik had geen zin om speciaal voor EW een Tomtom te nemen) en dat werkt prima. Ook zal je na een maandje merken dat je op veel dezelfde plaatsen komt (Meerkerk en Almere komen bijvoorbeeld veel voor). Daar rij je na verloop van tijd met je ogen dicht naartoe.
Ik ben nog maar max 3x op eenzelfde plek geweest, dus zal wel van je lokatie afhangen.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_84098534
Kut vanaf morgen kan ik natuurlijk niet meer gratis reizen .

Aangezien ik ook in Rotterdam moet zijn, denk ik dat ik maar beter mijn OV-Chipkaart kan gebruiken of niet? Nu kan ik me herinneren dat we niet al te lang geleden een memo van Easy Way hebben gehad met wat informatie over werken in de zomer. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Mocht iemand hem nog hebben, wil diegene hem dan naar mij sturen per bericht?

Ik heb al wel een account op Mijn OV-Chipkaart.. Als de transacties zijn bijgewerkt, kan ik dat gewoon uitdraaien en op basis daarvan mijn reiskosten vergoed krijgen toch?
pi_84098559
Ha morgen voor het eerst weer eens werken, en hoe, eindhoven -> born -> barendrecht -> rotterdam -> breda -> eindhoven.
Nemen jullie ook nog een strippenkaart mee? Ik weet eigenlijk niet eens of alle bussen al uitgerust zijn met ovchip?
pi_84098939
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:33 schreef Mallet het volgende:
Kut vanaf morgen kan ik natuurlijk niet meer gratis reizen .

Aangezien ik ook in Rotterdam moet zijn, denk ik dat ik maar beter mijn OV-Chipkaart kan gebruiken of niet? Nu kan ik me herinneren dat we niet al te lang geleden een memo van Easy Way hebben gehad met wat informatie over werken in de zomer. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Mocht iemand hem nog hebben, wil diegene hem dan naar mij sturen per bericht?

Ik heb al wel een account op Mijn OV-Chipkaart.. Als de transacties zijn bijgewerkt, kan ik dat gewoon uitdraaien en op basis daarvan mijn reiskosten vergoed krijgen toch?
Ritten tijdens zomer
Tijdens de zomer gaan de transportritten gewoon door.
Gedurende de periode 16 juli – 16 augustus is de ov-chipkaart niet volledig geldig. Zoals wellicht bekend krijg je wel 40% korting op het af te leggen traject.
We vragen jullie om de kosten voor te schieten en de transactiebon met je ritbon aan ons op te sturen. De kosten die je hebt moeten maken, krijg je uiteraard terug met je salaris.
Voor informatie over hoe je je OV-transacties kunt uitprinten zie:
http://www.ov-chipkaart.n(...)transactieoverzicht/
pi_84104337
Dankjewel.
Ik heb per vervoerder uitgezocht of er wel of niet met de chipkaart moet worden gereisd. Ik las op de site van de NS dat studenten nog gewoon het gereduceerde treinkaartje moeten kopen.
Net nog als een gek naar de supermarkt om het ding op te laten.. Had nog een negatief saldo van 4 euro..
pi_84104977
haha ja dat had je gelazer gegeven als je wilde inchecken morgen... heb zelf gewoon automatisch opladen aanstaan... wel vreemd dat je inderdaad nog steeds een kortingskaartje moet kopen bij de NS, maar kan me er niet echt druk om maken... heb toch nooit iets te doen als ik op de trein wacht..
wat ik morgen moet rijden is nog een verassing, hoop dat het airco heeft...

moet trouwens om 7 uur weg
pi_84106860
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:18 schreef Keuzer het volgende:
haha ja dat had je gelazer gegeven als je wilde inchecken morgen... heb zelf gewoon automatisch opladen aanstaan... wel vreemd dat je inderdaad nog steeds een kortingskaartje moet kopen bij de NS, maar kan me er niet echt druk om maken... heb toch nooit iets te doen als ik op de trein wacht..
wat ik morgen moet rijden is nog een verassing, hoop dat het airco heeft...

moet trouwens om 7 uur weg

Same here.. Vertrek rond 7 uur van huis en neem om 07.20 de bus richting Enschede waar ik vervolgens om 08.45 ben.. Over een lange zit gesproken..
pi_84113463
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:36 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek bij EW, maar ik twijfel een beetje of ik niet zal afbellen. Ik moet namelijk 260 km reizen naar Breda, en dan ook nog 260 km terug. Ik wil echter wel graag bij EW werken, dus ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik daadwerkelijk wordt aangenomen? En moet je tijdens de sollicitatie ook een nette broek aandoen?
Waar kom je vandaag dan? 260 km is inderdaad wel een aardig eindje weg

En over die OV-chipkaart; kan je met een studenten ov al op saldo reizen dan? Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de NS dan nog vol tarief werd gerekend omdat de korting niet werd herkend..
pi_84114283
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:00 schreef Viezze het volgende:

[..]

Waar kom je vandaag dan? 260 km is inderdaad wel een aardig eindje weg

En over die OV-chipkaart; kan je met een studenten ov al op saldo reizen dan? Ik dacht dat bijvoorbeeld bij de NS dan nog vol tarief werd gerekend omdat de korting niet werd herkend..
Ik geloof dat je gewoon een kaartje met korting moet kopen, op saldo met studenten ov werkt idd nog niet.
pi_84119136
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef enpe het volgende:

[..]

Ik geloof dat je gewoon een kaartje met korting moet kopen, op saldo met studenten ov werkt idd nog niet.

Dit idd, laatst nog aan een conducteur gevraagd.
pi_84120564
Gaap, daar gaan we dan weer...
pi_84134889
hebben jullie ook geen reet te doen nu? Deze week 1 dag werk, volgende week voorlopig ook Als t zo doorgaat mag ik er wel een baan bijzoeken
pi_84135625
Wat ik vandaag toch heb meegemaakt slaat alles...
Ik ben net klaar met mijn ritten en stap op de trein in Breda om terug naar Eindhoven te gaan. Linksvoor mij zitten twee meiden onder 4 lagen make-up en in dure kleren. Wanneer de conducteur komt blijkt dat ze geen kaartje hebben gekocht terwijl vandaag het week-ov echt alleen recht op korting geeft.
Eerste verweer: wisten we eeeecht niet!
Conducteur: stond op site, werd omgeroepen had je maar moeten weten dan..
Tweede verweer (dit is gewoon al vreemd want ze spreekt zichzelf tegen): ja ik heb op de site gekeken en daar stond 4.00 uur 's avonds pas niet meer (wtf!? hoe die ooit aan een studentenkaart zijn gekomen is mij een raadsel)
Conducteur: er staat 4.00 's ochtends, dat is dus nu, dus jullie zitten zonder vervoersbewijs in de trein..
Conducteur gaat verder: maar ik zal over mijn hart strijken, en jullie geen boete geven deze keer.. (WTF!?)

Welnu ik heb dat hele schouwspel meegemaakt en maak vervolgens de opmerking dat als hij ze geen boete geeft ik dat zeer onredelijk en onrechtvaardig vind aangezien ik wel gewoon een kaartje gekocht heb (easyway vergoed het maar dan nog)
De tweede conducteur die inmiddels mij gecontroleerd had gaf mij gelijk en zei dat hij die meiden ook gewoon een boete had gegeven.. de eerste conducteur vindt echter nog steeds van niet...

Ergste van dat alles; zodra de conducteurs het treinstel uit waren begonnen ze te gniffelen over hun succes...

Maargoed ik heb het treinnr gevraagd en ga wel even een klachtbriefje naar de NS sturen ^^

Verder wel twee genoeglijke ritten gereden vandaag
pi_84137628
Verrader
pi_84138414
Jij betaalt graag voor je kaartje terwijl een ander dat niet doet en er mee weg komt voor je neus?
Waar zijn conducteurs goed voor als ze je wel controleren maar niet de regels handhaven?

Bovendien is verrader niet de juiste term, protesteerder eerder.

[ Bericht 11% gewijzigd door Keuzer op 16-07-2010 17:12:48 ]
pi_84139764
quote:
Welnu ik heb dat hele schouwspel meegemaakt en maak vervolgens de opmerking dat als hij ze geen boete geeft ik dat zeer onredelijk en onrechtvaardig vind aangezien ik wel gewoon een kaartje gekocht heb (easyway vergoed het maar dan nog)
NSB'er
pi_84140215
Wat is dat nu weer voor loze term, weet je uberhaupt wel waar NSB voor staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')