Oeh, da's wel balen. Hoezo gaat het niet meer door?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Chill, vrienden van me gaan dan ook doen. We zouden dan meeten in Boedapest (ik zou naar Sziget gaan) maar aangezien ik niet meer ga waarschijnlijk, gaat dat ook niet door. Veel plezier ook met de rondreis!
Tentamen niet gehaald, dus herkansen. Dat valt niet lekker met Sziget. Maarja, prioriteiten stellen. Feesten heb ik al genoeg gedaan dit jaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Oeh, da's wel balen. Hoezo gaat het niet meer door?
En ik ga pas de 30e weg, eerst nog even een paar weken genieten van een huis zonder ouders
Ach, Blanes is ook leuk hoor, ben ik 2 jaar geleden geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 09:09 schreef Mallet het volgende:
Damn dat is nog eens wat anders dan Blanes of Chersonissos. Hoewel Budapest qua populariteit ook enorm omhoog schiet.
Veel plezier Maharbal.
Ik ga de hele zomervakantie flink bijverdienen zodat ik straks de peperdure campus in Schotland kan betalen
Shorts lijkt me sowieso niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef LastClick het volgende:
Ik moet maandag rijden voor ALD en Humiq, wat is hierbij de gewenste kleding? Moet dat in panthalon of mag dat ook met shorts?
Nou geen verrassend antwoord, maar je moet eigenlijk altijd in pantalon + overhemd ongeacht voor welke maatschappij je rijdt. Shorts zou ik inderdaad echt niet doen. Teenslippers ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef LastClick het volgende:
Ik moet maandag rijden voor ALD en Humiq, wat is hierbij de gewenste kleding? Moet dat in panthalon of mag dat ook met shorts?
Of je gaat gewoon op slippers en als je bij de klant komt doe je je schoenen aan. Moet je die wel steeds meesjouwen. Maar zo ken ik wel een paar hikers die dat doen.quote:
Ait, jij rijdt op je Allstars.quote:Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijden op slippers vind ik echt ZO kut... Net als rijden met nette schoenen.
Haha och, zolang je maar netjes bent voor de klant. In de auto ziet niemand wat voor schoenen je aan hebt.quote:
Ik vind dat je nou niet echt mag klagen tochquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:24 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou geen verrassend antwoord, maar je moet eigenlijk altijd in pantalon + overhemd ongeacht voor welke maatschappij je rijdt. Shorts zou ik inderdaad echt niet doen. Teenslippers ook niet![]()
Het had niet gehoeven.quote:
Ik ben de hele week beschikbaar, vandaag ook 15 uur gewerkt:P Ritje van Breda naar Wieuwerd en vervolgens met die treinstoringen 4 uur gedaan over thuiskomen. Maar bijna geen regen gezien, 10 minuten flink buitje op de snelweg, voor de rest vrijwel droog.:)quote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Mallet het volgende:
Zijn er mensen nog een beetje aan het werk deze week? Ik doe vrijdag weer een poging.
Sta voor morgen beschikbaar maar ben vandaag maar tot 15:30 bereikbaar dus ik verwacht er niet al te veel van.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Mallet het volgende:
Zijn er mensen nog een beetje aan het werk deze week? Ik doe vrijdag weer een poging.
Ik ben om kwart voor 11 al gebeld voor morgen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef enpe het volgende:
[..]
Sta voor morgen beschikbaar maar ben vandaag maar tot 15:30 bereikbaar dus ik verwacht er niet al te veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |