abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83870748
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Chill, vrienden van me gaan dan ook doen. We zouden dan meeten in Boedapest (ik zou naar Sziget gaan) maar aangezien ik niet meer ga waarschijnlijk, gaat dat ook niet door. Veel plezier ook met de rondreis!
Oeh, da's wel balen. Hoezo gaat het niet meer door?
En ik ga pas de 30e weg, eerst nog even een paar weken genieten van een huis zonder ouders
pi_83871739
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Oeh, da's wel balen. Hoezo gaat het niet meer door?
En ik ga pas de 30e weg, eerst nog even een paar weken genieten van een huis zonder ouders
Tentamen niet gehaald, dus herkansen. Dat valt niet lekker met Sziget. Maarja, prioriteiten stellen. Feesten heb ik al genoeg gedaan dit jaar.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83875434
Damn dat is nog eens wat anders dan Blanes of Chersonissos. Hoewel Budapest qua populariteit ook enorm omhoog schiet.

Veel plezier Maharbal.

Ik ga de hele zomervakantie flink bijverdienen zodat ik straks de peperdure campus in Schotland kan betalen
pi_83880450
Ik moet maandag rijden voor ALD en Humiq, wat is hierbij de gewenste kleding? Moet dat in panthalon of mag dat ook met shorts?
pi_83880590
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:09 schreef Mallet het volgende:
Damn dat is nog eens wat anders dan Blanes of Chersonissos. Hoewel Budapest qua populariteit ook enorm omhoog schiet.

Veel plezier Maharbal.

Ik ga de hele zomervakantie flink bijverdienen zodat ik straks de peperdure campus in Schotland kan betalen
Ach, Blanes is ook leuk hoor, ben ik 2 jaar geleden geweest
En het nachtleven in steden als Warschau schijnt ook leuk te zijn, dus da's ook prima
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef LastClick het volgende:
Ik moet maandag rijden voor ALD en Humiq, wat is hierbij de gewenste kleding? Moet dat in panthalon of mag dat ook met shorts?
Shorts lijkt me sowieso niet.
pi_83885066
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 13:20 schreef LastClick het volgende:
Nou geen verrassend antwoord, maar je moet eigenlijk altijd in pantalon + overhemd ongeacht voor welke maatschappij je rijdt. Shorts zou ik inderdaad echt niet doen. Teenslippers ook niet
pi_83887282
Spijtig, hou er wel van om met blote voeten te rijden
pi_83887810
Dan doe je je schoenen uit
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_83903389
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:53 schreef Haque het volgende:
Dan doe je je schoenen uit
Of je gaat gewoon op slippers en als je bij de klant komt doe je je schoenen aan. Moet je die wel steeds meesjouwen. Maar zo ken ik wel een paar hikers die dat doen.
pi_83904294
Rijden op slippers vind ik echt ZO kut... Net als rijden met nette schoenen.
pi_83908349
quote:
Op zondag 11 juli 2010 01:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Rijden op slippers vind ik echt ZO kut... Net als rijden met nette schoenen.
Ait, jij rijdt op je Allstars.
pi_83908964
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:26 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ait, jij rijdt op je Allstars.
Nee hoor, dat nou ook weer niet
pi_83909779
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat nou ook weer niet
Haha och, zolang je maar netjes bent voor de klant. In de auto ziet niemand wat voor schoenen je aan hebt.

Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om morgen te werken. Want nadat Oranje vanavond kampioen is geworden ( ) ben ik toch eigenlijk moreel verplicht dat te vieren.
pi_83910080
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:24 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nou geen verrassend antwoord, maar je moet eigenlijk altijd in pantalon + overhemd ongeacht voor welke maatschappij je rijdt. Shorts zou ik inderdaad echt niet doen. Teenslippers ook niet
Ik vind dat je nou niet echt mag klagen toch
In de functie omschrijving word naar een pak gevraagd, wat je dus niet altijd aan hoeft.
Bovendien heb je in veel auto`s air conditioning
pi_83920261
in dit weer gewoon een pantalon en overhemd. Stropdas ook wel maar als ik in de auto zit gaat die wel af meestal. Morgen mag ik weer,
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_83922098
Morgen ga ik niet, met opzet
pi_83973345
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen ga ik niet, met opzet
Het had niet gehoeven.
pi_83976531
Zijn er mensen nog een beetje aan het werk deze week? Ik doe vrijdag weer een poging.
pi_83976673
quote:
Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Het had niet gehoeven.
Helaas
pi_83976883
Vandaag wel 60 over de snelweg. Harder was echt te gevaarlijk met die stortbuien soms.
pi_83977548
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Mallet het volgende:
Zijn er mensen nog een beetje aan het werk deze week? Ik doe vrijdag weer een poging.
Ik ben de hele week beschikbaar, vandaag ook 15 uur gewerkt:P Ritje van Breda naar Wieuwerd en vervolgens met die treinstoringen 4 uur gedaan over thuiskomen. Maar bijna geen regen gezien, 10 minuten flink buitje op de snelweg, voor de rest vrijwel droog.:)
pi_83993114
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:52 schreef Mallet het volgende:
Sta voor morgen beschikbaar maar ben vandaag maar tot 15:30 bereikbaar dus ik verwacht er niet al te veel van.
pi_83997202
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 12:21 schreef enpe het volgende:

[..]

Sta voor morgen beschikbaar maar ben vandaag maar tot 15:30 bereikbaar dus ik verwacht er niet al te veel van.
Ik ben om kwart voor 11 al gebeld voor morgen.
pi_83997694
Is er hier toevallig iemand die stage moest lopen terwijl hij voor EasyWay werkte? Doen ze daar moeilijk over? Kan je na je stage periode wel gewoon voor ze blijven werken?
pi_84000897
Dat ligt eraan of je 21 of ouder bent op het moment dat je weer voor Easy Way wilt werken. Ik neem mezelf even als voorbeeld. Vanaf september t/m januari ga ik in het buitenland studeren. In augustus word ik 21. In principe kan ik niet meer terugkomen als hiker omdat ik dan te oud ben. Als je wilt solliciteren en je bent 21 of ouder kom je ook niet in aanmerking voor de functie hiker.

Nu werk ik vanuit een regio waar, denk ik, relatief weinig chauffeurs zitten. Er zijn hier namelijk geen hogescholen of universiteiten. In januari gaat EW kijken of ik vanaf februari opnieuw terug kan komen als hiker of dat ik in aanmerking kom voor de functie privéchauffeur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')