abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83843916
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..

Woon je in de randstad? Bij ons zoeken ze met name in Rdam/ Den Haag mensen atm.
Nee woon niet in de randstad, maar in Groningen. Als ze wel vanuit Groningen werken, welk bedrijf is dat dan? Dan kan ik me ook altijd daar nog inschrijven
pi_83853778
Je weet het antwoord zelf al...
pi_83855502
Zo dat was hem weer voor vandaag.

Ik had eerst een gare Opel Combo uit 2004 zonder airco. Het was vanochtend al snel echt warm man.. 32 Graden gaf de temperatuurmeter in de auto aan.

Kom ik aan bij mijn 2e auto.. Een Renault Scenic uit 2003(!) echt zo`n oermodel.. Airco kapot.. PFFF.. Ken je dat, als je je formulier gaat invullen en je daarvoor in de auto stapt dat het zweet je echt uitbreekt.. .

EW probeerde nog een rit met me te wisselen, maar ik was al te dicht in de buurt
pi_83856280
Dan heb ik vandaag toch meer geluk gehad met 2 perfecte airco's. Wel klote dat je daarna weer in de volle zon op de bus moet gaan staan te wachten .
pi_83858549
Kwart voor 5 gebeld voor maandag: een rit Middelburg > Almere (ik werk dan vanuit Bergen op Zoom). 5 over 5 kwam er een rit bij: Breda > Goes en daarna dus Middelburg > Almere.

Was anders best kut geweest. Heb nu een Transit (bagger) en een C4 Picasso (hmz).

Fijn weekend allen!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83858552
Weer terug van vakantie... Heb maandag 3 auto's ... helaas geen Athlon vestigingswerk
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef Hojdhopper het volgende:
C4 Picasso (hmz).

Die dingen zijn spacend van binnen, stuur blijft stil in het midden, en als je een automaat heb zit deze ook op het stuur
pi_83858975
Die automaat van citroen is gewoon raar. Alsof ze te lui waren om de koppeling ook volledig automatisch te maken, dat wil zeggen dat je nu het gas los moet laten op het moment dat die automaat gaat koppelen/schakelen (dat voel je wel aan). Doe er dan verdomme geen automaat in.
pi_83859389
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef LastClick het volgende:
Weer terug van vakantie... Heb maandag 3 auto's ... helaas geen Athlon vestigingswerk
[..]

Die dingen zijn spacend van binnen, stuur blijft stil in het midden, en als je een automaat heb zit deze ook op het stuur
Ja dat van het stuur ken ik uit de C5. Dat is wel freakin' idd. Wel tof, daar niet van.

Ik weet niet of het een automaat is, zal het dan wel zien. Maar dat is inderdaad raar dat je zelf nog 'moeite' moet doen dat een automaat gaat schakelen.
pi_83860221
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ja dat van het stuur ken ik uit de C5. Dat is wel freakin' idd. Wel tof, daar niet van.

Ik weet niet of het een automaat is, zal het dan wel zien. Maar dat is inderdaad raar dat je zelf nog 'moeite' moet doen dat een automaat gaat schakelen.
Je hoeft geen moeite te doen, maar als je het gas niet loslaat is het alsof je ontkoppelt/schakelt/koppelt met het gaspedaal nog in -> waardeloos en hortend.
pi_83860632
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:13 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Je hoeft geen moeite te doen, maar als je het gas niet loslaat is het alsof je ontkoppelt/schakelt/koppelt met het gaspedaal nog in -> waardeloos en hortend.
Het gas wat loslaten noem ik een vorm van moeite als het een 'automaat' wordt genoemd.
pi_83861060
Die automaat is vast niet zo erg als die uit de Aygo
pi_83861279
Haha daar kan ik natuurlijk niet over mee praten maar dat klinkt wel erg. Nouja, wat ik wel weet is dat inderdaad de automaten van de kleine auto's meestal zuigen.
pi_83861358
Voordat ik bij EW begon had ik 1x in een automaat gereden (Renault Clio).. Dat was dus echt bagger. Ik ben automaten wel heel erg gaan waarderen in auto's als een BMW 5-serie, Audi A4/A6 en Mercedes C/E. Dan heb ik zelfs liever een automaat, maar in kleine auto's of bestelbusjes (Renault Trafic, Mercedes Sprinter) is het echt crap.

Btw de Aygo geeft inderdaad ook het gevoel heel lomp te ontkoppelen, je krijgt echt zo`n terugslag.
pi_83862070
Ik vind eigenlijk ook dat een automaat bij zulke zakenbakken hoort en dat die stadsautootjes gewoon handgeschakeld moeten zijn.
pi_83866040
Zo te horen hebben jullie nog niet met zo'n citroel C4 automaat gereden ofzo

Het is gewoon een hele andere type automaat dan die van de aygo, de crap-heid van de aygo automaat nog daargelaten.
pi_83866299
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:

Het is gewoon een hele andere type automaat dan die van de aygo, de crap-heid van de aygo automaat nog daargelaten.
Ik heb een Sprinter met halfautomaat gereden, dat was ook pure bagger hoor
pi_83868030
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!

Tot over een aantal weken
pi_83868547
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:

Have fun!! Waar ga je heen?
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:08:31 #119
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83869077
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:

Ik wel: het is net een gerobotiseerde handbak.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83869381
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:

Veel plezier!
pi_83869511
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Have fun!! Waar ga je heen?
Met 4 vrienden een road trip naar Bratislava (Slowakije), Kroatie (week camping), Budapest (Hongarije) en Krakow (Polen) + dagtrip vanuit Krakow naar Auschwitz voor totaal ongeveer 2 weken. Met 2 auto's, inclusief mijn BMW'tje !

Ik ga maar 's op bed, zodat ik morgen nog enigszins toonbaar ben!
pi_83869720
Oeh, dat ga ik ook doen deze zomer, maar dan met de trein
Weltrusten!
pi_83869965
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Oeh, dat ga ik ook doen deze zomer, maar dan met de trein
Weltrusten!
Interrailen?
pi_83870171
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:33 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Interrailen?
Ja. Planning is ongeveer dezelfde route als Maharbal
pi_83870631
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja. Planning is ongeveer dezelfde route als Maharbal
Chill, vrienden van me gaan dan ook doen. We zouden dan meeten in Boedapest (ik zou naar Sziget gaan) maar aangezien ik niet meer ga waarschijnlijk, gaat dat ook niet door. Veel plezier ook met de rondreis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')