Nee woon niet in de randstad, maar in Groningen. Als ze wel vanuit Groningen werken, welk bedrijf is dat dan? Dan kan ik me ook altijd daar nog inschrijvenquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..
Woon je in de randstad? Bij ons zoeken ze met name in Rdam/ Den Haag mensen atm.
Die dingen zijn spacend van binnen, stuur blijft stil in het midden, en als je een automaat heb zit deze ook op het stuurquote:
Ja dat van het stuur ken ik uit de C5. Dat is wel freakin' idd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:07 schreef LastClick het volgende:
Weer terug van vakantie... Heb maandag 3 auto's ... helaas geen Athlon vestigingswerk
[..]
Die dingen zijn spacend van binnen, stuur blijft stil in het midden, en als je een automaat heb zit deze ook op het stuur
Je hoeft geen moeite te doen, maar als je het gas niet loslaat is het alsof je ontkoppelt/schakelt/koppelt met het gaspedaal nog in -> waardeloos en hortend.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:41 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja dat van het stuur ken ik uit de C5. Dat is wel freakin' idd.Wel tof, daar niet van.
Ik weet niet of het een automaat is, zal het dan wel zien. Maar dat is inderdaad raar dat je zelf nog 'moeite' moet doen dat een automaat gaat schakelen.
Het gas wat loslaten noem ik een vorm van moeite als het een 'automaat' wordt genoemd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je hoeft geen moeite te doen, maar als je het gas niet loslaat is het alsof je ontkoppelt/schakelt/koppelt met het gaspedaal nog in -> waardeloos en hortend.
Ik heb een Sprinter met halfautomaat gereden, dat was ook pure bagger hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
Zo te horen hebben jullie nog niet met zo'n citroel C4 automaat gereden ofzo![]()
Het is gewoon een hele andere type automaat dan die van de aygo, de crap-heid van de aygo automaat nog daargelaten.
Have fun!! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!
Tot over een aantal weken
Ik wel: het is net een gerobotiseerde handbak.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
Zo te horen hebben jullie nog niet met zo'n citroel C4 automaat gereden ofzo![]()
Het is gewoon een hele andere type automaat dan die van de aygo, de crap-heid van de aygo automaat nog daargelaten.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:40 schreef Maharbal het volgende:
Nou mensen, ik vertrek morgenvroeg om 5.00 richting Fakaaansie!
Tot over een aantal weken
Met 4 vrienden een road trip naar Bratislava (Slowakije), Kroatie (week camping), Budapest (Hongarije) en Krakow (Polen) + dagtrip vanuit Krakow naar Auschwitz voor totaal ongeveer 2 weken. Met 2 auto's, inclusief mijn BMW'tjequote:
Interrailen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Oeh, dat ga ik ook doen deze zomer, maar dan met de trein
Weltrusten!
Chill, vrienden van me gaan dan ook doen. We zouden dan meeten in Boedapest (ik zou naar Sziget gaan) maar aangezien ik niet meer ga waarschijnlijk, gaat dat ook niet door. Veel plezier ook met de rondreis!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Planning is ongeveer dezelfde route als Maharbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |