abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2010 @ 17:36:07 #76
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_83771980
Ik had maandag en dinsdag ook geen werk.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_83774748
Ik wilde net vragen of iedereen nog een beetje had gewerkt de afgelopen 3 dagen..

Wedden dat ik a.s. vrijdag dan ook thuis zit.. Daar reken ik in ieder geval wel op, kan het alleen maar meevallen.

Jammer dat ik echt bijna nooit in Born kom. Vind het wel prima daar eigenlijk. Terug met het OV is voor mij ook 3,5 uur ofzo.
pi_83775685
Ik ben nog nooit in Born geweest
1 keertje in Zwolle geweest, 1 keer in Heerenveen (maar daar moest ik er eentje ophalen en dat was de 2e rit op de Zwolle-dag ), maar over het algemeen kom ik niet verder dan Meerkerk/Breda/Almere. En da's meestal vrij snel aan te rijden uit de plaatsen waar ik de auto's ophaal.
pi_83780404
Vrijwel elke dag gebeld eigenlijk, maar paar keer ook geweigerd (spoedjes....en dan was ik de nacht ervoor op stap geweest ofzo).

Morgen nog ff voor het laatst werken voor de vakantie.

Ziet er overigens ook naar uit dat ik per september ga stoppen, aangezien ik een baan aangeboden heb gekregen bij een kantoor niet ver van mij vandaan.
pi_83790114
Born idd

Hé maar Maharbal, dan komt er dus een einde aan jouw chauffeurscarrière. Hoe lang heb je dan voor EW gewerkt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83790421
Had vorige week een pick-up op gas. Daarbij was de achtervering ook nog eens kapot en durfde ik niet harder dan 110 te rijden op de snelweg
pi_83791664
Net mijn trein gemist op station Den Haag waardoor ik nu pas om 3 uur thuis ben. Fijne verbinding van Den Haag naar Utrecht... Geen Fok!kers toevallig hierzo?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_83791771
Ai da's balen. Neem voortaan een kussentje mee!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83792119
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Ai da's balen. Neem voortaan een kussentje mee!
Mwoah ik had erop gerekend dat ik nog naar huis kon anders zouden ze mij deze opdracht niet eens geven. Enige voordeel in deze situatie is dat ik wel lekker doorbetaald krijg
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_83794986
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Born idd

Hé maar Maharbal, dan komt er dus een einde aan jouw chauffeurscarrière. Hoe lang heb je dan voor EW gewerkt?
4 jaar in september.
pi_83802101
Gelukkig toch nog werk voor morgen.
pi_83804810
Maharbal krijgt zoveel ritten omdat hij al lang werkt bij easyway... ze delen de ritten uit op ancieniteit en of je in de buurt zit... er zijn minder chauffeurs in het noorden dus veel keus hebben ze niet en hij werkt er al drieenhalf jaar...
Ik heb ook nooit te klagen over het aantal ritten (anderhalfjaar nu)
pi_83808602
Ik heb ook werk voor morgen, beter !

Ik zie overigens dat vanaf gisteren je nu ook bij een van de grote leasemaatschappijen de kilometerstand + kosten na de rit moet doorbellen. Je zou bijna denken dat er wat dingen fout zijn gegaan de laatste tijd. Procedures worden constant aangepast.
pi_83808706
Vandaag ook nog ff een kort ritje gehad in een 118d.

Morgen ben ik niet beschikbaar, dan moet ik maar eens gaan onderhandelen wat ik wil gaan verdienen met m'n nieuwe baan
pi_83808737
Ik morgen ook weer lekker aan de bak.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_83809176
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 ( ) op je 19e?
pi_83810137
@ BasementDweller.. Dan moet je even zoeken!

Weet iemand waar de bussen komen op Station Barneveld Noord? Ben daar al 20x geweest, maar heb eigenlijk nog nooit een bus daar gezien. Ik moet bus 205s richting Harderwijk hebben. Komen die bij de ingang van het transferium?
pi_83810163
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:47 schreef Mallet het volgende:
@ BasementDweller.. Dan moet je even zoeken!

Weet iemand waar de bussen komen op Station Barneveld Noord? Ben daar al 20x geweest, maar heb eigenlijk nog nooit een bus daar gezien. Ik moet bus 205s richting Harderwijk hebben. Komen die bij de ingang van het transferium?
Als ik het me goed herinner komen ze daar gewoon aan de weg, dus voor BCA.
pi_83812238
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zie OP

Ik ga minder werken bij Athlon, heb een contract bij mijn stagebedrijf tegen 14,70/u dus verdient toch een stuk meer. Even kijken hoe ik het ga afstemmen en hoeveel diensten ik daar kan draaien maar athlon zal verminderen.
Top 5 China producten
pi_83812849
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Zie OP
Ja, daar staat alleen voor >23.
pi_83812906
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ja, daar staat alleen voor >23.
Lees nog eens
Top 5 China producten
pi_83823285
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe heb je dat geregeld dan? Ik sta alweer een tijdje ingeschreven bij EW maar helaas nog niets gehoord, hoop toch nog wel zo'n baantje te vinden binnenkort
Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..

Woon je in de randstad? Bij ons zoeken ze met name in Rdam/ Den Haag mensen atm.
pi_83832916
Moeten er veel mensen rijden in 't Gooi? Ik was de enige bij de solicitatie uit deze buurt
pi_83834083
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Jij wil te veel..
pi_83837236
Is ¤8 teveel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')