Mwoah ik had erop gerekend dat ik nog naar huis kon anders zouden ze mij deze opdracht niet eens geven. Enige voordeel in deze situatie is dat ik wel lekker doorbetaald krijgquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Ai da's balen. Neem voortaan een kussentje mee!
4 jaar in september.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Born idd![]()
Hé maar Maharbal, dan komt er dus een einde aan jouw chauffeurscarrière. Hoe lang heb je dan voor EW gewerkt?
Als ik het me goed herinner komen ze daar gewoon aan de weg, dus voor BCA.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:47 schreef Mallet het volgende:
@ BasementDweller.. Dan moet je even zoeken!
Weet iemand waar de bussen komen op Station Barneveld Noord? Ben daar al 20x geweest, maar heb eigenlijk nog nooit een bus daar gezien. Ik moet bus 205s richting Harderwijk hebben. Komen die bij de ingang van het transferium?
Zie OPquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 () op je 19e?
Lees nog eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ja, daar staat alleen voor >23.
Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld dan? Ik sta alweer een tijdje ingeschreven bij EW maar helaas nog niets gehoord, hoop toch nog wel zo'n baantje te vinden binnenkort
Jij wil te veel..quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 () op je 19e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |