Dat begrijp je niet goed, EW was de eerste die ik heb gebeld en hun gaven mij dat nummer (Y)quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Keuzer het volgende:
Hmm ik ben altijd heel cautious met tanken, waarschijnlijk omdat een goede vriend het met zn eigen auto een keer verkeerd gedaan had![]()
Kan me echt niet voorstellen dat ik gewoon uitstap en een willekeurige slang pak XD
Maarja is wel kut, begrijp ik ook goed dat je EasyWay er niet eens van op de hoogte gesteld hebt en gewoon Athlon gebeld hebt? Daar worden ze niet vrolijk van als dat zo is.
Ik kan me dat goed voorstellen, vooral bij mezelf, aangezien ik vaak op automatische piloot werk .quote:Op maandag 5 juli 2010 14:48 schreef Keuzer het volgende:
Hmm ik ben altijd heel cautious met tanken, waarschijnlijk omdat een goede vriend het met zn eigen auto een keer verkeerd gedaan had![]()
Kan me echt niet voorstellen dat ik gewoon uitstap en een willekeurige slang pak XD
Maarja is wel kut, begrijp ik ook goed dat je EasyWay er niet eens van op de hoogte gesteld hebt en gewoon Athlon gebeld hebt? Daar worden ze niet vrolijk van als dat zo is.
Wordt dat ook vanuit EW gedaan?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen, vooral bij mezelf, aangezien ik vaak op automatische piloot werk .
Zo ook vandaag, ik trap de koppeling in.............vlieg ik bijna de voorruit uit, was vergeten dat het een automaat was.
PS: Ik moet trouwens morgen de gehele dag bij CARE in Almere werken: auto's wassen, stofzuigen en parkeren.
Wie heeft daar ervaring mee ? is het te doen ? of is het een kutklus ?
Ik heb dat gedaan bij een vestiging van ING. Het was een vestiging die huurauto's hadden. Je werkte in een duo en bracht huurauto's van de vestiging naar klanten of haalde ze op bij klanten en ging dan weer terug naar de vestiging. Het ging als volgt: je kreeg te horen welke je auto moest brengen, dan pakte je die auto en je partner een andere, je reed naar het adres toe waar ie heen moest, leverde de auto af, stapte bij je partner in en reed weer terug naar de vestiging waar je de volgende opdracht krijgt. Soms moest je ook een auto ophalen bij klanten, dan ging je met je partner in 1 auto vanaf de vestiging naar de klant, je haalde de auto op, tankt hem af, rijdt hem door de wasstraat, stofzuigt hem en controleert dingen als het oliepeil en de ruitenwisser vloeistof.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen, vooral bij mezelf, aangezien ik vaak op automatische piloot werk .
Zo ook vandaag, ik trap de koppeling in.............vlieg ik bijna de voorruit uit, was vergeten dat het een automaat was.
PS: Ik moet trouwens morgen de gehele dag bij CARE in Almere werken: auto's wassen, stofzuigen en parkeren.
Wie heeft daar ervaring mee ? is het te doen ? of is het een kutklus ?
Blijkbaar en ik geloof niet dat meer betaald krijgt.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:17 schreef Mcnick1 het volgende:
[..]
Wordt dat ook vanuit EW gedaan?
Ik heb er geen ervaring mee, daar niet van, maar ik ben ook wel benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Krijg je dan meer betaald of niet?
Hmmm dat is ING, ik hoop dat ik hetzelfde moet doen, klinkt gezellig.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb dat gedaan bij een vestiging van ING. Het was een vestiging die huurauto's hadden. Je werkte in een duo en bracht huurauto's van de vestiging naar klanten of haalde ze op bij klanten en ging dan weer terug naar de vestiging. Het ging als volgt: je kreeg te horen welke je auto moest brengen, dan pakte je die auto en je partner een andere, je reed naar het adres toe waar ie heen moest, leverde de auto af, stapte bij je partner in en reed weer terug naar de vestiging waar je de volgende opdracht krijgt. Soms moest je ook een auto ophalen bij klanten, dan ging je met je partner in 1 auto vanaf de vestiging naar de klant, je haalde de auto op, tankt hem af, rijdt hem door de wasstraat, stofzuigt hem en controleert dingen als het oliepeil en de ruitenwisser vloeistof.
Al met al was dat prima te doen. Enige wat ik vervelend vond is dat ik altijd achter m'n partner aan moest rijden (die wist alle adressen te vinden, ik niet) en die reed om het zachtjes uit te drukken flink door,
Welke Athlon heb je gewerkt dan? Ik kwam laatst een EW-er tegen die de hele dag bij Athlon Amsterdam moest werken.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef Mallet het volgende:
Ik heb precies hetzelfde gedaan bij Athlon. Tot op de details na is het ook voor mijn blauwe maandag als vestigingsmedewerker van toepassing. Ik vond het niks. Hele dag gehaast (je kreeg steeds rit per rit en wist daardoor niet of je om 16:00 of om bijvoorbeeld 17:30 klaar was, dat lag eraan of er nog ritten waren rond 16:00), collega reed echt belachelijk hard, ritten waren vrij kort (max. 30min), en van het schoonmaken + controle van vloeistoffen en lampen werd ik ook niet warm of koud van.
Ik heb daarna even doorgegeven dat ik dat niet meer wilde doen.
Wat vooral irritant is, is dat je in het begin de gang van zaken nog niet kent.. Wat je dus altijd hebt als je voor het eerst ergens gaat werken. Dus hoe je precies die auto goed moet nalopen en waar alle producten staan en wat als alles op is etc. Wat voor soort ritten je hebt (einde contract formulieren, nieuw contract, voorloop, vervangend vervoer).. Pluspunt is dat je tenminste wel aanspraak hebt de hele dag, mits je het kan vinden met de mensen ter plekke (nog een reden waarom ik het niet leuk vond ghehehe).. Laat mij maar gewoon hiken met een planning voor de hele dag!!
Hoe heb je dat geregeld dan? Ik sta alweer een tijdje ingeschreven bij EW maar helaas nog niets gehoord, hoop toch nog wel zo'n baantje te vinden binnenkortquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef LoggedIn het volgende:
Ik schijn dit werk tegenwoordig ook te doen.. Niet bij Easyway thoMaar eigenlijk rij ik vooral voor vaste klanten, wat best erg fijn is
Niet bij Easyway.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:56 schreef ScarFace- het volgende:
Heb je voor de functie prive chauffeur een chaffeurspas nodig?
Heb ik ook al x gehad, daarna vrolijk diesel erbij gegooid en de auto deed 't perfectquote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef kevindinho het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar bij easyway en heb nog weinig rare dingen meegemaakt. Heb alleen afgelopen week een hele domme fout gemaakt. Had 2 opel astra's in 1 week. Ik tank vrijwel nooit bij ritten is doorgaans niet nodig. Deze week echter wel, De ene Opel Astra (benzine) gewoon getankt en afgeleverd. Volgende rit wederom opel astra, ik sta vrolijk benzine te tanken (6Liter).. blijkt deze Astra een diesel te zijn .. Ik natuurlijk flink balen, gelukkig de auto niet gestart.. Alleen werd een dramatische middag.. auto op trailer naar opel dealer en tank leeggepompt.. daarna auto alsnog afgeleverd.. Heb dit alles geregeld via Athlon service. werk voor EW. Vraag is ben ik nu mijn Eigen risico kwijt?
Oja en ik had vorige maand een loon van 1 euroMijn ritbonnen wss te laat opgestuurd, krijg ik mijn loon dan gewoon deze maand erbij? ik was weekje weg en stuur ze meestal allemaal in 1x op.. maar was dit keer dus te laat..
Jullie nog gekke verhalen??
Ontvang jij het per week? Ik zal het per maand gaan ontvangenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:15 schreef rene90 het volgende:
Zo weer klaar met werken, op het laatst nog een ritje naar friesland retour waar ik 5 uur mee bezig ben geweest, wel lekker weer uurtjes gemaakt waardoor ik volgende week weer 100 euro ontvang.
Ik ontvang het per week inderdaad maar ben ook de enigste die bij Athlon werkt volgens mij. Het uitzendbureau adecco betaalt het dan gewoon wekelijks uit. Erg fijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:33 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ontvang jij het per week? Ik zal het per maand gaan ontvangen
Mwoah ik had erop gerekend dat ik nog naar huis kon anders zouden ze mij deze opdracht niet eens geven. Enige voordeel in deze situatie is dat ik wel lekker doorbetaald krijgquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Ai da's balen. Neem voortaan een kussentje mee!
4 jaar in september.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:09 schreef Hojdhopper het volgende:
Born idd![]()
Hé maar Maharbal, dan komt er dus een einde aan jouw chauffeurscarrière. Hoe lang heb je dan voor EW gewerkt?
Als ik het me goed herinner komen ze daar gewoon aan de weg, dus voor BCA.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:47 schreef Mallet het volgende:
@ BasementDweller.. Dan moet je even zoeken!
Weet iemand waar de bussen komen op Station Barneveld Noord? Ben daar al 20x geweest, maar heb eigenlijk nog nooit een bus daar gezien. Ik moet bus 205s richting Harderwijk hebben. Komen die bij de ingang van het transferium?
Zie OPquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 () op je 19e?
Lees nog eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:55 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ja, daar staat alleen voor >23.
Ik doe t nu alweer een paar maanden. Ik had toen eerst gesolliciteerd bij EW, maar die kwamen met wachtlijstbullshit. En toen ik bij de concurrent praktisch was aangenomen nodigde ze me uit voor een sollicitatie, maar toen waren ze al te laat..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld dan? Ik sta alweer een tijdje ingeschreven bij EW maar helaas nog niets gehoord, hoop toch nog wel zo'n baantje te vinden binnenkort
Jij wil te veel..quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:21 schreef BasementDweller het volgende:
Zijn er ook bedrijven waar je kan hiken voor meer dan ¤6 () op je 19e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |