Das wel erg bont als je het mij vraagt. Zelfs met dit weer en zelfs als Oranje vraagt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hij
Dat die mensen bij ING ook niet ff bellen haha.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Mallet het volgende:
Ja ik ook ghehe. Hij had ook nog een grote oranje voetbalhoed op. Die hield hij ook gewoon op![]()
![]()
. Goed.. 12 uur erop zitten. Moe.
Dan gaat het wat ver inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hij
Ik heb nu al meerdere keren een vrijwel nieuwe 5008 gereden, en het viel me inderdaad niet tegen. Best fijne auto's, en zien er niet eens zo slecht uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:58 schreef Mallet het volgende:
Ik leverde om 15:55 mijn auto af in Breukelen. Heb de TMC alle files laten ontwijken, dus heb er nog een half uur langer over gedaan. Wel een mooie Peugeot 5008, viel me niet tegen.
Daarna was de trein op het station in Breukelen 20min te laat en geen airco! Iedereen werd echt gek..
Was pas om 18:15 thuis. Elke keer als er gescoord werd smste iemand me.. Ik vond het echt retespannend.
Welcome to the club.quote:
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:59 schreef brtausi het volgende:
Maandag om 9 uur in Den Haag solliciteren. Had er nog iemand ervaring met Zapp studentenchauffeurs ?
Daar was ik die dag ook nog geweest, kwamen ineens iets van 6 EW'ers tegelijk aan rond het middaguur.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Randy_S het volgende:
tsja, en gewoon lekker paffen in 't kantoor enzoben er eergisteren nog twee keer geweest...
Ja inderdaad. Het topic kan beter Easy Way Chauffeur genoemd worden.. Geintje.. Er zijn namelijk ook wel chauffeurs van andere bedrijven die hier posten. Waaronder iemand van Athlon dacht ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Welcome to the club.
[..]
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.
Hadden ze kunnen wetenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:41 schreef Obama het volgende:
Ben vrijdag gebeld (onbekend aka EW) tijdens NL-BRA, heb door alle lawaai heen mn telefoon niet gehoord.
Inderdaad, kansloosquote:
Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienstquote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.
Succes morgen!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef brtausi het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloos![]()
[..]
Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Heb er iig eindelijk mijn eerste pak voor moeten aanschaffen dus mij aannemen zullen ze![]()
Veel succes morgen! Zal wel goedkomen!quote:Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Heb er iig eindelijk mijn eerste pak voor moeten aanschaffen dus mij aannemen zullen ze![]()
Krijg je gelijk te horen of je aangenomen bent? Veel succes iig!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef brtausi het volgende:
[..]
Inderdaad, kansloos![]()
[..]
Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Zelfde had ik een tijdje geleden ook. Je eigen risico ben je dus mooi kwijt!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef kevindinho het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar bij easyway en heb nog weinig rare dingen meegemaakt. Heb alleen afgelopen week een hele domme fout gemaakt. Had 2 opel astra's in 1 week. Ik tank vrijwel nooit bij ritten is doorgaans niet nodig. Deze week echter wel, De ene Opel Astra (benzine) gewoon getankt en afgeleverd. Volgende rit wederom opel astra, ik sta vrolijk benzine te tanken (6Liter).. blijkt deze Astra een diesel te zijn .. Ik natuurlijk flink balen, gelukkig de auto niet gestart.. Alleen werd een dramatische middag.. auto op trailer naar opel dealer en tank leeggepompt.. daarna auto alsnog afgeleverd.. Heb dit alles geregeld via Athlon service. werk voor EW. Vraag is ben ik nu mijn Eigen risico kwijt?
Oja en ik had vorige maand een loon van 1 euroMijn ritbonnen wss te laat opgestuurd, krijg ik mijn loon dan gewoon deze maand erbij? ik was weekje weg en stuur ze meestal allemaal in 1x op.. maar was dit keer dus te laat..
Jullie nog gekke verhalen??
BALEN! Voor niks gewerkt dusquote:Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde had ik een tijdje geleden ook. Je eigen risico ben je dus mooi kwijt!
Je salaris zal je nog wel krijgen ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |