abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83582509
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hij
Das wel erg bont als je het mij vraagt. Zelfs met dit weer en zelfs als Oranje vraagt.

Ik zou serieus zo iemand gewoon ontslaan
pi_83582568
Ja ik ook ghehe. Hij had ook nog een grote oranje voetbalhoed op. Die hield hij ook gewoon op . Goed.. 12 uur erop zitten. Moe.
pi_83582898
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:32 schreef Mallet het volgende:
Ja ik ook ghehe. Hij had ook nog een grote oranje voetbalhoed op. Die hield hij ook gewoon op . Goed.. 12 uur erop zitten. Moe.
Dat die mensen bij ING ook niet ff bellen haha.
pi_83583390
Maandag om 9 uur in Den Haag solliciteren. Had er nog iemand ervaring met Zapp studentenchauffeurs ?
pi_83583808
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:27 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nou was het maar waar.. We gingen tegelijk weg bij een ING vestiging (niet Breda ghehe).. Ik vond het echt niet kunnen maarja. Jij houdt je dus nog wel aan de kledingvoorschriften? Vroeg hij
Dan gaat het wat ver inderdaad
pi_83594440
Wat een pannekoek... als je toch verkleed als Oranje supporter werkt voor een chauffeursdienst ben je echt een aap, en zoals Maharbal zei toe aan ontslag...
Oranje - Brazilie was wel spektakel zeg O;o ik heb zeer zeker genoten van nog een extra dagje vrij...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 01:21:03 #32
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83597258
Ik was lekker op tijd thuis

Amsterdam binnenstad gekkenhuis.
pi_83600131
Ik leverde om 15:55 mijn auto af in Breukelen. Heb de TMC alle files laten ontwijken, dus heb er nog een half uur langer over gedaan. Wel een mooie Peugeot 5008, viel me niet tegen.

Daarna was de trein op het station in Breukelen 20min te laat en geen airco! Iedereen werd echt gek..

Was pas om 18:15 thuis. Elke keer als er gescoord werd smste iemand me.. Ik vond het echt retespannend.
pi_83600163
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 09:58 schreef Mallet het volgende:
Ik leverde om 15:55 mijn auto af in Breukelen. Heb de TMC alle files laten ontwijken, dus heb er nog een half uur langer over gedaan. Wel een mooie Peugeot 5008, viel me niet tegen.

Daarna was de trein op het station in Breukelen 20min te laat en geen airco! Iedereen werd echt gek..

Was pas om 18:15 thuis. Elke keer als er gescoord werd smste iemand me.. Ik vond het echt retespannend.
Ik heb nu al meerdere keren een vrijwel nieuwe 5008 gereden, en het viel me inderdaad niet tegen. Best fijne auto's, en zien er niet eens zo slecht uit.
pi_83640439
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Randy_S het volgende:
* Randy_S meld zich als EasyWay Chauffeur
Welcome to the club.
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:59 schreef brtausi het volgende:
Maandag om 9 uur in Den Haag solliciteren. Had er nog iemand ervaring met Zapp studentenchauffeurs ?
Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_83640570
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:22 schreef Randy_S het volgende:
tsja, en gewoon lekker paffen in 't kantoor enzo ben er eergisteren nog twee keer geweest...
Daar was ik die dag ook nog geweest, kwamen ineens iets van 6 EW'ers tegelijk aan rond het middaguur.
pi_83642946
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Welcome to the club.
[..]

Ik denk het niet, het zijn hier vooral EasyWay'ers, met een enkele andere ertussen.
Ja inderdaad. Het topic kan beter Easy Way Chauffeur genoemd worden.. Geintje.. Er zijn namelijk ook wel chauffeurs van andere bedrijven die hier posten. Waaronder iemand van Athlon dacht ik.

Voorlopig ga ik niet meer werken voor EW denk ik. Begin morgen met mijn zomerbaantje, maar misschien hou ik daar 4 dagen per week aan en gooi ik één dag mijn beschikbaarheid open. Als ze dan bellen prima. Anders misschien eind augustus nog..
  zondag 4 juli 2010 @ 16:41:29 #38
207863 Obama
Barack Hussein
pi_83647125
Ben vrijdag gebeld (onbekend aka EW) tijdens NL-BRA, heb door alle lawaai heen mn telefoon niet gehoord .
pi_83647540
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:41 schreef Obama het volgende:
Ben vrijdag gebeld (onbekend aka EW) tijdens NL-BRA, heb door alle lawaai heen mn telefoon niet gehoord .
Hadden ze kunnen weten
pi_83649463
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hadden ze kunnen weten
Inderdaad, kansloos
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Heb er iig eindelijk mijn eerste pak voor moeten aanschaffen dus mij aannemen zullen ze

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2010 18:07:00 ]
pi_83651247
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef brtausi het volgende:

[..]

Inderdaad, kansloos
[..]

Dan zal ik als het morgen goed gaat dit topic aanvullen met ervaringen van een andere chauffeursdienst
Heb er iig eindelijk mijn eerste pak voor moeten aanschaffen dus mij aannemen zullen ze
Succes morgen!

Voor zover nog geen concurrerende gevoelens.
pi_83656631
quote:
Veel succes morgen! Zal wel goedkomen!
pi_83656660
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef brtausi het volgende:

[..]

Inderdaad, kansloos
[..]

Krijg je gelijk te horen of je aangenomen bent? Veel succes iig!
pi_83657550
Ik herinner me opeens dat ik bij EW tot het laatste moment eigenlijk niet zeker wist of ik nou aangenomen was of niet. Dat werd gedurende de procedure helemaal niet gezegd ghehe.. Ik kreeg geen commentaar op mijn rijvaardigheden, dus daar kon ik ook weinig uithalen. Ik dacht misschien geven ze die instructies wel gewoon standaard aan iedereen. Pas aan het eind hoorde ik: "Nou jullie hebben er in ieder geval een mooie bijbaan bij!"
pi_83658743
Ik weet niet precies hoe het gaat, in de mail stond iig:
- theoretische toetsing inclusief uitleg
- praktijk gedeelte
- klein intake gesprek
- eindopdracht

er staat op de site ook dat ze een "psygologische test" maar dat stond niet in de mail.
En wanneer ik de uitslag hoor weet ik ook niet

thnx iig voor de steunbetuigingen
pi_83661596
Ik heb de indruk dat als je je beleeft gedraagt en je fouten tijdens het rijden zelf aan kunt geven als je iets fout deed, het wel goed zit. Je hoeft je echt niet druk te maken je wordt vast wel aangenomen.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_83667829
Ik werk nu al bijna een jaar bij easyway en heb nog weinig rare dingen meegemaakt. Heb alleen afgelopen week een hele domme fout gemaakt. Had 2 opel astra's in 1 week. Ik tank vrijwel nooit bij ritten is doorgaans niet nodig. Deze week echter wel, De ene Opel Astra (benzine) gewoon getankt en afgeleverd. Volgende rit wederom opel astra, ik sta vrolijk benzine te tanken (6Liter).. blijkt deze Astra een diesel te zijn .. Ik natuurlijk flink balen, gelukkig de auto niet gestart.. Alleen werd een dramatische middag.. auto op trailer naar opel dealer en tank leeggepompt.. daarna auto alsnog afgeleverd.. Heb dit alles geregeld via Athlon service. werk voor EW. Vraag is ben ik nu mijn Eigen risico kwijt?

Oja en ik had vorige maand een loon van 1 euro Mijn ritbonnen wss te laat opgestuurd, krijg ik mijn loon dan gewoon deze maand erbij? ik was weekje weg en stuur ze meestal allemaal in 1x op.. maar was dit keer dus te laat..

Jullie nog gekke verhalen??
pi_83676362
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef kevindinho het volgende:
Ik werk nu al bijna een jaar bij easyway en heb nog weinig rare dingen meegemaakt. Heb alleen afgelopen week een hele domme fout gemaakt. Had 2 opel astra's in 1 week. Ik tank vrijwel nooit bij ritten is doorgaans niet nodig. Deze week echter wel, De ene Opel Astra (benzine) gewoon getankt en afgeleverd. Volgende rit wederom opel astra, ik sta vrolijk benzine te tanken (6Liter).. blijkt deze Astra een diesel te zijn .. Ik natuurlijk flink balen, gelukkig de auto niet gestart.. Alleen werd een dramatische middag.. auto op trailer naar opel dealer en tank leeggepompt.. daarna auto alsnog afgeleverd.. Heb dit alles geregeld via Athlon service. werk voor EW. Vraag is ben ik nu mijn Eigen risico kwijt?

Oja en ik had vorige maand een loon van 1 euro Mijn ritbonnen wss te laat opgestuurd, krijg ik mijn loon dan gewoon deze maand erbij? ik was weekje weg en stuur ze meestal allemaal in 1x op.. maar was dit keer dus te laat..

Jullie nog gekke verhalen??
Zelfde had ik een tijdje geleden ook. Je eigen risico ben je dus mooi kwijt!

Je salaris zal je nog wel krijgen ja!
pi_83676734
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:21 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Zelfde had ik een tijdje geleden ook. Je eigen risico ben je dus mooi kwijt!

Je salaris zal je nog wel krijgen ja!
BALEN! Voor niks gewerkt dus Maarja mijn eigen stomme schuld... check t normaal altijd op t kentekenbewijs..
Deze week hopen dat ik kan werken om alsnog een leuk loon over te houden..
pi_83681956
Hmm ik ben altijd heel cautious met tanken, waarschijnlijk omdat een goede vriend het met zn eigen auto een keer verkeerd gedaan had
Kan me echt niet voorstellen dat ik gewoon uitstap en een willekeurige slang pak XD
Maarja is wel kut, begrijp ik ook goed dat je EasyWay er niet eens van op de hoogte gesteld hebt en gewoon Athlon gebeld hebt? Daar worden ze niet vrolijk van als dat zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')