Streng doch rechtvaardig!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef Keuzer het volgende:
Jij betaalt graag voor je kaartje terwijl een ander dat niet doet en er mee weg komt voor je neus?![]()
Waar zijn conducteurs goed voor als ze je wel controleren maar niet de regels handhaven?
Bovendien is verrader niet de juiste term, protesteerder eerder.
Maak je er niet zo druk om. Het is aan de conducteur om iemand wel of niet een boete te geven. Dan ga je toch niet bij andere conducteurs of de NS om klagen dat andere mensen een boete hadden moeten krijgen? Je gaat toch ook niet de politie bellen als iemand een bananenschil op straat gooit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:01 schreef Keuzer het volgende:
Jij betaalt graag voor je kaartje terwijl een ander dat niet doet en er mee weg komt voor je neus?![]()
Waar zijn conducteurs goed voor als ze je wel controleren maar niet de regels handhaven?
Bovendien is verrader niet de juiste term, protesteerder eerder.
Vergelijk het dan wel met iets waar het mee te vergelijken valt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:04 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Maak je er niet zo druk om. Het is aan de conducteur om iemand wel of niet een boete te geven. Dan ga je toch niet bij andere conducteurs of de NS om klagen dat andere mensen een boete hadden moeten krijgen? Je gaat toch ook niet de politie bellen als iemand een bananenschil op straat gooit.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:27 schreef Mallet het volgende:
Ik lees op de site van de ov-chipkaart dat het maximaal 7 dagen duurt voordat je transacties zijn bijgewerkt. Lekker als je aan het einde v/d maand nog rijdt voor easy way. Kom je mooi in de knoop met het opsturen van je ritbonnen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef About2Break1 het volgende:
Nog even een vraagje over de representatieve uitstraling. In het mailtje staat: Oorbellen, baarden snorren, piercings en andere opzichtige sieraden zijn niet gewenst. Kan iemand mij misschien vertellen hoe Easy Way staat tegenover een net geschoren en getrimde baard? Anders zal ik voor het eerst in één jaar mijn baard helemaal moeten afscheren![]()
Easyway wil het niet, gewoon helemaal niet. Of je het toch doet is je eigen keus..quote:Op zondag 18 juli 2010 19:47 schreef About2Break1 het volgende:
Nog even een vraagje over de representatieve uitstraling. In het mailtje staat: Oorbellen, baarden snorren, piercings en andere opzichtige sieraden zijn niet gewenst. Kan iemand mij misschien vertellen hoe Easy Way staat tegenover een net geschoren en getrimde baard? Anders zal ik voor het eerst in één jaar mijn baard helemaal moeten afscheren![]()
Morgen ga ik dus sowieso in pakquote:Op maandag 19 juli 2010 14:24 schreef Mallet het volgende:
Misschien dat je vrijdag je eerste rit kan hebben, maar waarschijnlijk de week erop wellicht. Het duurt namelijk even voordat ze je inlogcode opsturen enzo.
Ik zou idd ook een pak aandoen, dan heb je sowieso al een streepje voor.
Nee, die dien je zelf te betalen. (tenzij je natuurlijk tijdens vrij reizen reist)quote:Op maandag 19 juli 2010 18:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wordt je treinkaartje naar het sollicitatiegesprek ook vergoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |