Fipo reeds geplaatst.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
OP kotm eraan
Zegt iemand uit Utrecht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Hee, komt een niet-Limbo hier even onze fipo stelen?
Kijk dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar geboren en getogen in Limburg.
Waar dan wel?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ben ook niet geboren en getogen in Friesland.
Daar zou ik dan ook blij om zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik ben ook niet geboren en getogen in Friesland.
Noord-Hollandquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Waar dan wel?
Daar zijn fotoboeken toch voor.quote:Stelletje fotoboeklurkers trouwens...
Ik kom graag in alle 12 provincies. Vind ze allemaal mooi op een andere manier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar zou ik dan ook blij om zijn.
Oh, dan ben je dus nog steeds geen Limburger.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Noord-Holland
[..]
Daar zijn fotoboeken toch voor.![]()
Al die ´anonieme´ kijkers, dat vind ik veel nepper. Ik kijk gewoon onder m´n naam.
Berichten van Friesland naar Limburg duren, gezien de afstand, wat langer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Welja, laat me hier maar alleen zitten.
Oh, dan is het een wonder dat ik überhaupt nog iets doorkrijg hier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Berichten van Friesland naar Limburg duren, gezien de afstand, wat langer.
Ja, maar dat heeft weinig met de afstand te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, dan is het een wonder dat ik überhaupt nog iets doorkrijg hier.
Ik wil niks zeggen, maar ik ben nog helemaal nuchter. Jij ook?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft weinig met de afstand te maken.
Nee, sinds half 9 nonstop aan de zuip.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wil niks zeggen, maar ik ben nog helemaal nuchter. Jij ook?
Oh jee, heb je zoveel ellende te verdrinken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, sinds half 9 nonstop aan de zuip.
Valt mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh jee, heb je zoveel ellende te verdrinken?
Meestal is het daar best leuk hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan heb je het nog lang volgehouden...
Feesfebrik heb ik jaren geleden nog achter de bar gestaan....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Meestal is het daar best leuk hoorMaar goed, voor de eckte gezelligheid kun je beter in de twee Heren of feestfabriek zijn
Ik zit al jaren op een BK te wachtenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:56 schreef Frishe het volgende:
Is ook een kuttent. Net zoals alle andere in Maastricht.
Maastricht is toe aan vernieuwing. En dan bedoel ik niet een Burger King op de markt.
Gooi hem dan bij de Geusselt in plaats van de McDonalds.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zit al jaren op een BK te wachten
Maar je hebt gelijk, ik mis een echt leuke gezellige tent voor de jeugd.
BK op de marktquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:00 schreef Frishe het volgende:
[..]
Gooi hem dan bij de Geusselt in plaats van de McDonalds.
Nu heb je een KFC, een McD, en een BK op de markt liggen. Overkill.
Ja, daar gaan ze hem neerleggen. Heb je geen zak aan als je met de auto effe snel een burger wil halen. Moet je hem alweer onder de markt parkeren. Kutzooi.quote:
Qua shoppen vind ik Maastricht beter. Qua stappen is in Heerlen meer keuze. Terrasjes moet je weer in Maastricht pakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Is het heel erg als ik Heerlen eigenlijk een leukere stad vind dan Maastricht?
Om te shoppen is het sowieso beter, en het Pancratiusplein is ook best leuk om te zitten.
Waar komt hij preciesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:02 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze hem neerleggen. Heb je geen zak aan als je met de auto effe snel een burger wil halen. Moet je hem alweer onder de markt parkeren. Kutzooi.
Geen idee. Maar zo groot is de markt niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar komt hij precies? Zoiets kan ik eigenlijk alleen maar aanmoedigen, want de BK vind ik echt goddelijk en is in combinatie met mijn werk cruciaal
Ik wist namelijk helemaal niet dat er een BK komt.
Ok, ik geef toe dat station Heerlen niet echt de meest fijne plek is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:04 schreef Socios het volgende:
En Maastricht heeft het mooiste station van Limburg.
Kom daar al jaaaaaaren. En toch pas sinds een jaar of wat geleden in de stationshal eens omhoog gekeken. Mooi uitzicht op dat plafond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:04 schreef Socios het volgende:
En Maastricht heeft het mooiste station van Limburg.
Heb je wel een idee wanneer hij komtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:05 schreef Frishe het volgende:
[..]
Geen idee. Maar zo groot is de markt niet.
quote:Burger King opent nieuwe vestiging in Maastricht
door onze verslaggever
MAASTRICHT %u2013 Fastfoodketen Burger King opent een Maastrichtse vestiging in de voormalige slagerij
van Doeleman aan de Markt. Het nieuws zong vorig jaar - toen Doeleman stopte met de zaak - rond, maar werd door de slager ontkend.
Pandeigenaar Elizen Vastgoed heeft een huurcontract gesloten met Burger King. %u201EHet filiaal moet rond 1 april de deuren openen%u201D, zegt vastgoeddirecteur Maré Elizen. In de voormalige slagerswinkel is begonnen met een verbouwing.
Burger King zelf reageerde niet op een verzoek om een toelichting te geven op het Maastrichtse plan.
In ondernemerskringen was al jaren bekend dat de hamburgerketen in Maastricht op zoek was naar een
geschikt pand.
De gemeente Maastricht bevestigt dat Burger King een aanvraag heeft ingediend voor een horecavergunning. %u201EZe is nog niet verleend, maar er zijn vermoedelijk geen bezwaren%u201D, zegt woordvoerder Lei Meisen. %u201EHet pand ligt in een horecaconcentratiegebied, met vestigingen
van McDonald%u2019s en Kentucky Fried Chicken.%u201D
Eind 2009 maakte Burger King bekend binnen vijf jaar het aantal Nederlandse vestigingen te willen verdubbelen. Daarbij zou vooral gezocht worden naar groei buiten de Randstad. De keten telt nu bijna
zestig Nederlandse fastfoodsrestaurants, vooral in de grote steden en op NS-stations. Daarmee steekt
Burger King mager af bij concurrent McDonald%u2019s dat 220 Nederlandse filialen telt.
In 2008 startten enkele Maastrichtse Burger King-fans op het sociale netwerk Hyves op internet
een actie om Maastricht ook aan een filiaal te helpen. Ze zeiden het moe te zijn telkens voor hun favoriete
hamburger naar de dichtstbijzijnde Burger King in Kerkrade te moeten rijden.
Burger King - opgericht in 1954 - telt wereldwijd bijna 12.000 vestigingen in meer dan zestig landen.
Vooral Oost-Europa geldt anno 2010 als uitbreidingsgebied. Het bedrijf heeft 340.000 mensen op de loonlijst staan, die dagelijks meer
dan elf miljoen klanten bedienen. De Burger King met de grootste omzet ter wereld is gevestigd op
Schiphol. Sinds de opening in 1993 was het filiaal non-stop open. In 2008 telde Burger King Schiphol 1,3 miljoen klanten en is daarmee volgens
het bedrijf zelf de drukstbezochte vestiging.
Bron: Dagblad De Limburger, 15 maart 2010
Maar ondertussen nog steeds niks te bekennenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:14 schreef Frishe het volgende:
Die Wok to go doet het bij mij ook altijd goed.
Die wedstrijd was trouwens bruut zegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee, weer zo'n onmogelijk tijdstip.Ik heb vanmiddag ook al op mijn werk moeten kijken. Gelukkig zat er gisteren ook iemand de wedstrijd van de VS te kijken, dus ik vond dat het mocht.
Niet als je maar tot 15:00 hoeft te werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:21 schreef Seam het volgende:
De kwartfinale van Oranje is volgens mij ook om 16:00, best klote inderdaad
Haha nicequote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:22 schreef Frishe het volgende:
[..]
Niet als je maar tot 15:00 hoeft te werken.
Is de eerste wedstrijd waarbij ik bier kan drinken.
Dat is nog beter!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha niceIk heb mooi afgesproken dat ik geen dienst hoef te draaien tijdens de wedstrijden van Oranje. Ik moet alleen wel beginnen de dag na de finale, dus ..
In de winter zou het nog wel kunnen, maar op de beach schrik ik dan die chickies af en dat kunnen we niet hebben hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach gewoon tandloos verder gaan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:36 schreef Seam het volgende:
[..]
In de winter zou het nog wel kunnen, maar op de beach schrik ik dan die chickies af en dat kunnen we niet hebben he
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef sproetjes het volgende:
volgens mij is t nu al om te verrekken zo warm buiten
en ik moet zo nog gaan hardlopen
Of heel vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?
ik kan vaak savonds niet ivm werk of thaiboks trainingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?
Ow ja dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kan vaak savonds niet ivm werk of thaiboks training
Tis wat je wilt hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, maar dan moet ik op de dagen dat ik eens langer kan blijven liggen nog vroeg opstaan
af en toe ook eens lekker in bed kunnen liggenquote:
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar de stort. Stoere mannenwerk verrichten.Zweten en zeulen
Komende zondag is beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.
Als ik het weer voor de volgende week zie dan gaat mijn motivatie om hard te werken ook naar beneden.quote:
Niet echt de line-up die me naar Roermond gaat trekken met dat hete weer. Ik ga elders wel verfrissing zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ehm ja
dancetour doet dit weekend roermond aan
viel spass en we zwaaien met z'n allen naar I Ta Li Aquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondag over Zandvoort crossenen dan s'avonds hier in de straat een groot straatfeest met onderandere Fabrizio!
ohgod fabrizioquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondag over Zandvoort crossenen dan s'avonds hier in de straat een groot straatfeest met onderandere Fabrizio!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:
Ja. Heerlijk, zweten en werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.
Lol, Bel Lando!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar ik heb nou zin in, in een fout avondje limburgse muziek meeblèren en bieren
Gecondoleerd.quote:
ja daar heb ik nu ook wel zin in, zwemmenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zwemmen![]()
Dan kan ik eindelijk het lichaam waar ik het hele jaar voor getraind heb gaan showen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu ook wel zin in, zwemmen
of iig in t water hangen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef sproetjes het volgende:
de belangrijkste vragen:
waar en wanneer...
de mannen zijn natuurlijk meteen VOOR dit idee
ja tuurlijk als ik vrijgezel was zou ik de eerste in de rij zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef sproetjes het volgende:
de belangrijkste vragen:
waar en wanneer...
de mannen zijn natuurlijk meteen VOOR dit idee
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:04 schreef solaire het volgende:
ik stel voor dat jullie a.s. zondag naar zwembad de roerdomp in roermond gaan en vervolgens naar de dancetour![]()
![]()
sterktequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Danku
ZOmeteen in Geleen crematie
Is ook een liedje van Fabrizioquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zorgt die voor een avondje foute muziek en bier?
duhquote:
Lekkerquote:
quote:
quote:
quote:
Mag ik dan ook een stukjequote:
quote:@friekin_: hij was heerlijk stijf hoor schat
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik dan ook een stukje?
[..]
En dat laat je lekker je keeltje in glijden zeker?
En dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen. Goeiemiddag.
Nog 1 dagje...
MM...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
er is nog over
@friekin_: hij was heerlijk stijf hoor schat
Ik weet etquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
bij haar is het net vrijdagmorgen he
lol, pinoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klik foutje, de gifjes bewegen niet bij mij
ah noesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom je thuis heeft die hond ook nog eens rotzooi gemaakt
Slecht opgevoedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kom je thuis heeft die hond ook nog eens rotzooi gemaakt
Pizza valt bij mij altijd slecht als ik paar uur later ga sporten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:11 schreef sproetjes het volgende:
ik ga zo pizza eten![]()
en t dan vanavond bij t thaiboksen het er maar weer aftrainen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Pizza valt bij mij altijd slecht als ik paar uur later ga sporten.
Feliciteerd beebquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen in de zon vanmiddag. Ik heb wel goed nieuws gekregen. Mijn allerlaatste tentamen heb ik gehaald en nu hoef ik alleen nog maar mijn thesis af te ronden en dan krijg ik weer een nieuw diploma
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar heb ik als t goed is geen last van
gefeliciteerd Citizen.Erased!!
Danku!quote:
Antwoord is niet compleet. Maar vooruit, ik geef wel volledig antwoord:quote:
ik eigenlijk eens een keer helemaal nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Antwoord is niet compleet. Maar vooruit, ik geef wel volledig antwoord:
Ik heb zin in vieze, vuige, harde neukseks, bij voorkeur op een keukentafel of aanrecht of gewoon hoppa, buiten. Dat je heulmaal buiten adem klaarkomt, en dan samen onder de douche springt, om het daar nog eens dunnetjes over te doen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:03 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik eigenlijk eens een keer helemaal niet
zie mijn edit aan dat berichtjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]Dat is een teken dat je mus dichtgroeit.
ken die jongen al een hele tijd, qua gesprekken en ideeën passen we perfect bij elkaar, hij is heul lief, denkt uitzichzelf aan me (of aan dingen die voor mij belangrijk zijn, sollicitatie enzo), redelijk dezelfde hobbies ook.. maar ik mis het ik-wil-je-naar-bed-sleuren-en-daar-keihard-neuqen gevoel bij em...quote:
Oh jee. Nu al friendszone dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ken die jongen al een hele tijd, qua gesprekken en ideeën passen we perfect bij elkaar, hij is heul lief, denkt uitzichzelf aan me (of aan dingen die voor mij belangrijk zijn, sollicitatie enzo), redelijk dezelfde hobbies ook.. maar ik mis het ik-wil-je-naar-bed-sleuren-en-daar-keihard-neuqen gevoel bij em...
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ken die jongen al een hele tijd, qua gesprekken en ideeën passen we perfect bij elkaar, hij is heul lief, denkt uitzichzelf aan me (of aan dingen die voor mij belangrijk zijn, sollicitatie enzo), redelijk dezelfde hobbies ook.. maar ik mis het ik-wil-je-naar-bed-sleuren-en-daar-keihard-neuqen gevoel bij em...
Mmz. Dan maar gewoon duidelijk zijn meteen, hard maar dan is de boodschap wel duidelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:09 schreef sproetjes het volgende:
en hij vind mij volgens mij wel echt leukleuk ... dussss kijken hoe vanavond gaat, maar ik voorspel dat, hoe graag ik het ook wil misschien, dat gevoel echt gaat wegblijven
ik ben al weken (al dan niet maanden) met em aan t afspreken maar stel t steeds uit, zie em af en toe zo nog wel eens, en dan is het gevoel er ook niet....
eens kijken hoe vanavond loopt, anders ga ik indd gewoon duidelijk zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Dan maar gewoon duidelijk zijn meteen, hard maar dan is de boodschap wel duidelijk.
jaaaaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut is dat altijd, dat iemand die op papier perfect voor je is, geen vuurwerk oplevert
Heb het zo vaak gehad. Ik ben kieskeurig wie er in me nest komtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eens kijken hoe vanavond loopt, anders ga ik indd gewoon duidelijk zijn
ook heel herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
eens kijken hoe vanavond loopt, anders ga ik indd gewoon duidelijk zijn
[..]
jaaaaen dat die kerels waar ik een instant natte slip van krijg enorme eikels blijken te zijn
oh er gaat sowieso niks spannenders gebeuren dan een wijntje drinken hier in de straatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb het zo vaak gehad. Ik ben kieskeurig wie er in me nest komt
Dat is bij vrouwen zo vaak. Af en toe vraag je je ook af hoe het kan dat ze daar toch zo vaak weer intrappen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:15 schreef sproetjes het volgende:
jaaaaen dat die kerels waar ik een instant natte slip van krijg enorme eikels blijken te zijn
Ik zou toch opzoek gaan naar andere opties.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
Maar. Ik wil nog steeds op de keukentafel genomen worden. Ik denk dat ik maar eens het topic op zoek.
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn. #2
jij krijgt ook een natte slip van bepaalde mannen?quote:
tsja, foute mannen zijn aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen zo vaak. Af en toe vraag je je ook af hoe het kan dat ze daar toch zo vaak weer intrappen.
Kom maar opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou toch opzoek gaan naar andere opties.
Je weet het altijd zo subtiel te verwoorden, dat kan ik wel waarderen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Een natte kut en niemand die er iets mee doet
Tja dan zul je het toch zelf moeten gaan doen. Of de stad ingaan en de eerste de beste vent die je bevalt meesleuren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Een natte kut en niemand die er iets mee doet
Zoek dan gewoon een goede relatie waarin je af en toe flink onder handen genomen wordt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Tja dan zul je het toch zelf moeten gaan doen. Of de stad ingaan en de eerste de beste vent die je bevalt meesleuren.
Ja, zo ben ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet het altijd zo subtiel te verwoorden, dat kan ik wel waarderen.
Tsja, dan ga je ook een beetje met een verkeerde instelling zo'n date beginnen. Erg lastig inderdaad, voor je gevoel staat de uitkomst al zo'n beetje vast.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef sproetjes het volgende:
ja hoor nu op msn is het ook weer heel gezellig
maar nog steeds hang ik vanavond eigenlijk liever op de bank...![]()
ben trouwens een beetje verbrand
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik.
En nu ben ik even pleite
Druk van de ketel etc.
kan er niks aan doen ... voel me er nog best rot over ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja, dan ga je ook een beetje met een verkeerde instelling zo'n date beginnen. Erg lastig inderdaad, voor je gevoel staat de uitkomst al zo'n beetje vast.
Een relatie zoeken voor seks? Dan ga ik wel naar mijn goede vriendin Christine.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek dan gewoon een goede relatie waarin je af en toe flink onder handen genomen wordt.
Lullig is dat ja. Mensen, voor hun gevoel, slecht nieuws moeten gaan brengen. Ik heb al al beide kanten gestaan en het is nooit echt om vrolijk van te worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan er niks aan doen ... voel me er nog best rot over ook
Gewoon eerlijk zijn. Laten we door praten over jouw probleem, van mietjesmannen krijg ik automatisch een sahara in mijn slipjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
kan er niks aan doen ... voel me er nog best rot over ook
Neuh, niet een relatie voor seks. Maar uit een goede relatie met seks haal je uiteindelijk wel meer voldoeningquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Een relatie zoeken voor seks? Dan ga ik wel naar mijn goede vriendin Christine.
Dat klopt. Nooit ontkend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neuh, niet een relatie voor seks. Maar uit een goede relatie met seks haal je uiteindelijk wel meer voldoening
Door de gedachte aan mietjesmannen moet jij naar Tarzan grijpen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn. Laten we door praten over jouw probleem, van mietjesmannen krijg ik automatisch een sahara in mijn slipje
Juist niet. Mannen moeten overheersend zijn. Ik hou niet van gefriemel en gezeik en gedoe en gezeur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:32 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Door de gedachte aan mietjesmannen moet jij naar Tarzan grijpen.
Meiske, ben je sowieso wel toe aan relatie? Wil je niet gewoon een keer uitgewoond worden?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
oh, hij is gaar, overtraint, de hele dag in de zon bij een beëdiging gestaan en eigenlijk gewoon brak...
(en van hem komende, klopt dat ook, zo goed ken ik em nu wel)
dat word dus een andere keer
en nu weet ik weer niet of ik er blij mee ben of nietI SUCK!
Misschien wil hij je wel hetzelfde vertellen en zoekt ook steeds naar excusesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef sproetjes het volgende:
oh, hij is gaar, overtraint, de hele dag in de zon bij een beëdiging gestaan en eigenlijk gewoon brak...
(en van hem komende, klopt dat ook, zo goed ken ik em nu wel)
dat word dus een andere keer
en nu weet ik weer niet of ik er blij mee ben of nietI SUCK!
Godsamme ik word moe van mezelf
met de goede denk ik wel. en tsja uitgewoond worden behoeftes heeft iedereen, duhquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Meiske, ben je sowieso wel toe aan relatie? Wil je niet gewoon een keer uitgewoond worden?
Dan wees gewoon hard, want hier heb je toch ook niets aan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
met de goede denk ik wel. en tsja uitgewoond worden behoeftes heeft iedereen, duh
Zou vreemd zijn wanneer je die niet zou hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
met de goede denk ik wel. en tsja uitgewoond worden behoeftes heeft iedereen, duh![]()
Ik begon al bang te worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist niet. Mannen moeten overheersend zijn. Ik hou niet van gefriemel en gezeik en gedoe en gezeur.
Ik ben zo dus ook helemaal niet, daarom juistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan wees gewoon hard, want hier heb je toch ook niets aan?
Ik snap dat dus niet, dat gedoe tussen mannen en vrouwen door slechte communicatie. Al die "er was niemand anders die interesse had dus daarom hok ik maar met deze; bij gebrek aan beter" relaties. Ik kan daar niet bij.
of mensen die van de ene in de andere relatie rollen omdat ze niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Al die "er was niemand anders die interesse had dus daarom hok ik maar met deze; bij gebrek aan beter" relaties. Ik kan daar niet bij.
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of mensen die van de ene in de andere relatie rollen omdat ze niet meer zonder kunnen.
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:37 schreef nattermann het volgende:
Zo, net terug van werken. Miljaar wat een hits
Noem het dan ook geen relatie maar gewoon een bevlieging of zoiets.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Ik kijk daar stiekem op neer. Ernstig wel.
Die relaties kunnen lang duren en daar kunnen ze ook nog van beide kanten content mee zijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Noem het dan ook geen relatie maar gewoon een bevlieging of zoiets.
Als je beide van te voren weet dat het tijdelijk is dan kan dat ook ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die relaties kunnen lang duren en daar kunnen ze ook nog van beide kanten content mee zijn blijkbaar.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen afraffelen.
Sorry hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Potver zeg, hele topic doorgelezen en nu ben ik geil
Tja dan weet je wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Potver zeg, hele topic doorgelezen en nu ben ik geil
Tis maar goed dat je een jonge adonis daar hebt met potentie en shiz. Ipv een oude vent die al last heeft van zijn prostaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
geeft niet, ik vind er wel wat op straks
we zijn aan mekaar gewaagdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je een jonge adonis daar hebt met potentie en shiz. Ipv een oude vent die al last heeft van zijn prostaat.
Fap ze.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef whitesosa het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel plezier nog met elkaar geil te praten.
Schud je kleine vriend de hand van mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef whitesosa het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel plezier nog met elkaar geil te praten.
Dat zal moeten wachten voorlopig. Er zijn straks veel kinderen in de buurt.quote:
voorspelbaar dat er weinig mannen typen in dit normaal zo druk bezochte topic als dames geil pratenquote:
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx gooit een rubberen veter naar Tas.
Hier ook. Ben weer geil nuquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentdoe ook maar wat ducktape en paar meter touw
zijn wel veters van 2 meter he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentdoe ook maar wat ducktape en paar meter touw
had ik je ook wel kunnen zeggen na die vrijdagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
Ik kreeg trouwens van mijn zus te horen dat ik een nymfomane ben.
je bent lekker ''eng'', net als ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zijn wel veters van 2 meter he?
Duct tape en touw heb ik standaard achter inde auto liggen.. Als ik voorhet eerst met mensen afspreek, en ze zien in mijn kofferruimte van de auto, worden ze altijd een beetje bang van me op een of andere manier![]()
Mja.... denk dat je gelijk hebt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
je bent lekker ''eng'', net als ik
Zojuist mezelf nogmaals bewezenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
Kreeg je het als compliment mee?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:57 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer weg, heb weer een mooie avond voor de boeg.
Gedraag jullie hier een beetje
Nee. Verwijtend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg je het als compliment mee?
Pfffrtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Verwijtend.
Ik vroeg aan haar of ze ook hitsig werd van dit weer. En toen zei ze: "Marij, dat ligt niet aan het weer, jij wil altijd overal"
dat moet je koesterenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Verwijtend.
Ik vroeg aan haar of ze ook hitsig werd van dit weer. En toen zei ze: "Marij, dat ligt niet aan het weer, jij wil altijd overal"
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer weg, heb weer een mooie avond voor de boeg.
Gedraag jullie hier een beetje
Nee, zij is aseksueel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PfffrtZij waarschijnlijk ook,maar durft er niet voor uit te komen
quote:
Teveelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zij te weinig heeft, heb jij te veel?
QFTquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TeveelZoiets bestaat niet als het aankomt op seks.
die bestaan ook ja, jammer is datquote:
mja, toch welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
TeveelZoiets bestaat niet als het aankomt op seks.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die bestaan ook ja, jammer is dat![]()
[..]
mja, toch welsoms is het te veel.
quote:
quote:
Tantraquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
En dat zeg jij?
Bullshit. Seks is geweldig. Samen tantradoen.
Mja, moet ik mee oppassennu, hij is de laatste tijd ietste vaak schraalgeweest, tot aan doktersbezoeken aan toequote:
Vraag maar aan Tas; ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het heelrijk zo open als er hier over sexualitiet gepraat wordZo ben ik ook
Heeft me wel voor een deel mn baan gekost, zo ben ik IRL namelijk ook
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
ja tis echt alsof ik nooit weg ben geweest
oke, wat ga ik nu doen, nu mn date niet doorgaat?
wat jhe wilde: lekker op de bank hangenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef sproetjes het volgende:
ja tis echt alsof ik nooit weg ben geweest
oke, wat ga ik nu doen, nu mn date niet doorgaat?
Wanneer komje langs hier?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Masturberen. Om in de stijl van het topic te blijven.
dat kan ik natuurlijk ook mooi met elkaar combinerenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat jhe wilde: lekker op de bank hangen
Heb 'm in het topic al een uitbrander gegeven. Lul. Laat m maar lekker trollen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Tassiepassie het volgende:ze zeggen dat ik een nep-turk ben in me fobo
Beetje jammer...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:32 schreef Tassiepassie het volgende:
ze zeggen dat ik een nep-turk ben in me fobo
ondanks mijn latex fetisch doet dit me weinigquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jij krijgt ook een natte slip van bepaalde mannen?![]()
![]()
![]()
[..]
tsja, foute mannen zijn aantrekkelijk?ik wacht nu op diegene die wél lief én woestaantrekkelijk is
kan denk ik lang wachten![]()
Niet je kraai wegdoenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:42 schreef friekin_ het volgende:
Wie wil voor mij een nieuwe UI maken?
PM!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |