Kun je niet beter in de avonduren gaan ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef sproetjes het volgende:
volgens mij is t nu al om te verrekken zo warm buiten
en ik moet zo nog gaan hardlopen
Of heel vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?
ik kan vaak savonds niet ivm werk of thaiboks trainingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?
Ow ja dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kan vaak savonds niet ivm werk of thaiboks training
Tis wat je wilt hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, maar dan moet ik op de dagen dat ik eens langer kan blijven liggen nog vroeg opstaan
af en toe ook eens lekker in bed kunnen liggenquote:
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar de stort. Stoere mannenwerk verrichten.Zweten en zeulen
Komende zondag is beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.
Als ik het weer voor de volgende week zie dan gaat mijn motivatie om hard te werken ook naar beneden.quote:
Niet echt de line-up die me naar Roermond gaat trekken met dat hete weer. Ik ga elders wel verfrissing zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ehm ja
dancetour doet dit weekend roermond aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |