quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:14 schreef Frishe het volgende:
Die Wok to go doet het bij mij ook altijd goed.
Die wedstrijd was trouwens bruut zegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh nee, weer zo'n onmogelijk tijdstip.Ik heb vanmiddag ook al op mijn werk moeten kijken. Gelukkig zat er gisteren ook iemand de wedstrijd van de VS te kijken, dus ik vond dat het mocht.
Niet als je maar tot 15:00 hoeft te werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:21 schreef Seam het volgende:
De kwartfinale van Oranje is volgens mij ook om 16:00, best klote inderdaad
Haha nicequote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:22 schreef Frishe het volgende:
[..]
Niet als je maar tot 15:00 hoeft te werken.
Is de eerste wedstrijd waarbij ik bier kan drinken.
Dat is nog beter!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha niceIk heb mooi afgesproken dat ik geen dienst hoef te draaien tijdens de wedstrijden van Oranje. Ik moet alleen wel beginnen de dag na de finale, dus ..
In de winter zou het nog wel kunnen, maar op de beach schrik ik dan die chickies af en dat kunnen we niet hebben hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach gewoon tandloos verder gaan.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:36 schreef Seam het volgende:
[..]
In de winter zou het nog wel kunnen, maar op de beach schrik ik dan die chickies af en dat kunnen we niet hebben he
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:44 schreef sproetjes het volgende:
volgens mij is t nu al om te verrekken zo warm buiten
en ik moet zo nog gaan hardlopen
Of heel vroegquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?
ik kan vaak savonds niet ivm werk of thaiboks trainingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in de avonduren gaan ?
Ow ja dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik kan vaak savonds niet ivm werk of thaiboks training
Tis wat je wilt hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, maar dan moet ik op de dagen dat ik eens langer kan blijven liggen nog vroeg opstaan
af en toe ook eens lekker in bed kunnen liggenquote:
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar de stort. Stoere mannenwerk verrichten.Zweten en zeulen
Komende zondag is beterquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.
Als ik het weer voor de volgende week zie dan gaat mijn motivatie om hard te werken ook naar beneden.quote:
Niet echt de line-up die me naar Roermond gaat trekken met dat hete weer. Ik ga elders wel verfrissing zoeken denk ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:55 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ehm ja
dancetour doet dit weekend roermond aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |