viel spass en we zwaaien met z'n allen naar I Ta Li Aquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondag over Zandvoort crossenen dan s'avonds hier in de straat een groot straatfeest met onderandere Fabrizio!
ohgod fabrizioquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Zondag over Zandvoort crossenen dan s'avonds hier in de straat een groot straatfeest met onderandere Fabrizio!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:
quote:
Ja. Heerlijk, zweten en werkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je dan goed weer voor uitgezocht.
Lol, Bel Lando!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
daar ik heb nou zin in, in een fout avondje limburgse muziek meeblèren en bieren
Gecondoleerd.quote:
ja daar heb ik nu ook wel zin in, zwemmenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zwemmen![]()
Dan kan ik eindelijk het lichaam waar ik het hele jaar voor getraind heb gaan showen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu ook wel zin in, zwemmen
of iig in t water hangen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef sproetjes het volgende:
de belangrijkste vragen:
waar en wanneer...
de mannen zijn natuurlijk meteen VOOR dit idee
ja tuurlijk als ik vrijgezel was zou ik de eerste in de rij zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:56 schreef sproetjes het volgende:
de belangrijkste vragen:
waar en wanneer...
de mannen zijn natuurlijk meteen VOOR dit idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |