quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
voor een gewaagde foto shoot.
Regelmatig verschijnen er topics over vrouwen met hippe kapsels. De vrouwen die ik bedoel gaan nog net even een stapje verder. Een vriend van me stuurde vanmorgen een hyves van zo'n vrouw.
Je kent het wel, zo'n vrouw waarvan haar 15 jarige dochter haar beste vriendin is. Die liever uitgaat met de vriendinnen van haar dochter dan dat ze iets doet met haar 'saaie' leeftijdgenoten. Die dezelfde witte jas met bontkraagje heeft als haar dochter, die bij haar dochter goed staat, maar bij haarzelf er verschrikkelijk uitziet.
Nadat ik me navel volledig, tot bloedens aan toe, had dichtgekit, bedacht ik me dat het toch wel sneu is als je als vrouw van 50 zulke foto's laat maken en vervolgens online zet. Dat onzekere minderjarige meisjes het doen oke, maar van een vrouw die al helemaal is uitgewoond vind ik het toch wel erg triest.
Zo maar even wat voorbeeldjes (wat vrij moeilijk kiezen was tussen de honderden foto's!!!)
Deeltje twéé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn en denken nog model te kunnen worden![]()
O, de reacties van haar mannelijke hyves vrienden zijn geniaal
Game on!
Deel 1: Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door Moira op 18-06-2010 14:07:35 ]Fuck the EBU.
'We'? Jij en de rest van de crew?quote:
ONZ is een pauper-subforum.quote:
Maar dan is het ook gelijk niet leuk meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar mogen reeksen met foto's etc. tenminste wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |