SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn en denken nog model te kunnen worden![]()
O, de reacties van haar mannelijke hyves vrienden zijn geniaal
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 03-06-2010 13:49:27 ]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.quote:
Okequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.
gehunt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.
Hieruit leid ik af dat jij ook al 50 bent, opmerkzaam als ik ben. Haha, jij bent 50.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef sheotah het volgende:
Ze heeft anders best een tof lijf voor d'r 50e (hoofd wegdenken/afplakken). Dat doe ik d'r niet na. Arme ik, he?
Nog meer foto's van haar, lollig doen door met een kloon krabbeltjes te sturen en het weer hier te vertellen of laten zien en nog meer gebash. De OP geeft eigenlijk al te veel info.quote:
wat je zegt!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat ouwe wijf heeft best nog een goed lijf maar die kop...omg
laat maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef snakelady het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft wel een mooi lijf voor haar leeftijd.
Alleen de stijl van de foto's past absoluut niet bij haar leeftijd, begrijp best dat ook oudere vrouwen sensuele fotoshoots willen, ik heb ze ook wel eens in de studio.
Maar ik hou dan toch meer van de lowkey nude foto's en zonder al die "jonge meiden" verkleedkleding.
En die TrampStamp. Ook erg jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat ouwe wijf heeft best nog een goed lijf maar die kop...omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Nee gekkie. Zo oud ben ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat jij ook al 50 bent, opmerkzaam als ik ben. Haha, jij bent 50..
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nee als je die leeftijd hebt moet je dat gewoon niet meer doen!PUNT!
Nee, dan zijn ze gescheiden en zitten ze in de bijstand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
Vrouwen op die leeftijd hebben ook nog gewoon seks hoor.![]()
Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Huh mensen hebben toch helemaal geen seks?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze gescheiden en zitten ze in de bijstand.
Is stiekem ook maar een fabeltje maar ach, we moeten hoop blijven houden he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Huh mensen hebben toch helemaal geen seks?
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet toch laten zien dat de vent die je hebt zoveel geluk heeft dat hij "mooie" vrouw mag doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?![]()
Dat is hetzelfde dat als je een aantal volwassen mannen van 40 uitgedost in ajax shirtjes ziet voetballen op het trapveldje in de buurt omdat ze sportief willen blijven.
Na een bepaalde leeftijd moet je dat gewoon niet meer doen
Dat ze een volksbuurtharses heeft ben ik wel met je eens ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |