SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn en denken nog model te kunnen worden![]()
O, de reacties van haar mannelijke hyves vrienden zijn geniaal
[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 03-06-2010 13:49:27 ]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.quote:
Okequote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.
gehunt?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Zolang er geen Hyveslinkjes worden gepost of wordt gehunt kan het er wel mee door. Blijkt dat dat gebeurt gaat deze hele feest niet door. Easy as that.
Hieruit leid ik af dat jij ook al 50 bent, opmerkzaam als ik ben. Haha, jij bent 50.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef sheotah het volgende:
Ze heeft anders best een tof lijf voor d'r 50e (hoofd wegdenken/afplakken). Dat doe ik d'r niet na. Arme ik, he?
Nog meer foto's van haar, lollig doen door met een kloon krabbeltjes te sturen en het weer hier te vertellen of laten zien en nog meer gebash. De OP geeft eigenlijk al te veel info.quote:
wat je zegt!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat ouwe wijf heeft best nog een goed lijf maar die kop...omg
laat maarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef snakelady het volgende:
je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft wel een mooi lijf voor haar leeftijd.
Alleen de stijl van de foto's past absoluut niet bij haar leeftijd, begrijp best dat ook oudere vrouwen sensuele fotoshoots willen, ik heb ze ook wel eens in de studio.
Maar ik hou dan toch meer van de lowkey nude foto's en zonder al die "jonge meiden" verkleedkleding.
En die TrampStamp. Ook erg jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat ouwe wijf heeft best nog een goed lijf maar die kop...omg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Nee gekkie. Zo oud ben ik nu ook weer niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hieruit leid ik af dat jij ook al 50 bent, opmerkzaam als ik ben. Haha, jij bent 50..
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Nee als je die leeftijd hebt moet je dat gewoon niet meer doen!PUNT!
Nee, dan zijn ze gescheiden en zitten ze in de bijstand.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
Vrouwen op die leeftijd hebben ook nog gewoon seks hoor.![]()
Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Huh mensen hebben toch helemaal geen seks?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, dan zijn ze gescheiden en zitten ze in de bijstand.
Is stiekem ook maar een fabeltje maar ach, we moeten hoop blijven houden he.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Huh mensen hebben toch helemaal geen seks?
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je moet toch laten zien dat de vent die je hebt zoveel geluk heeft dat hij "mooie" vrouw mag doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?![]()
Dat is hetzelfde dat als je een aantal volwassen mannen van 40 uitgedost in ajax shirtjes ziet voetballen op het trapveldje in de buurt omdat ze sportief willen blijven.
Na een bepaalde leeftijd moet je dat gewoon niet meer doen
Dat ze een volksbuurtharses heeft ben ik wel met je eens ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Nu al gebrainwashed? Dus zo gaat dat met Modsquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Nog meer foto's van haar, lollig doen door met een kloon krabbeltjes te sturen en het weer hier te vertellen of laten zien en nog meer gebash. De OP geeft eigenlijk al te veel info.
Ja is dat zo? Aan wie? en waarom moet je dat laten zien?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Je moet toch laten zien dat de vent die je hebt zoveel geluk heeft dat hij "mooie" vrouw mag doen.
Om dat die daadwerkelijk sexy ZIJN! Subtiel verschilletje he!quote:waarom zouden anders meiden van 20 die een vriend hebben zich ook nog zo opstellen?
Damn, Penisbaard. 'Volksbuurtharses'quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vooral voor jezelf houden dan, verder zit echt niemand te wachten op "gewaagde" foto's van oude vrouwen. Onschuldige internetters zijn nu het slachtoffer omdat zij zich zo nodig "sexy" moet voelen, met haar pittige kapseltje en volksbuurtharses.
Ik ben het met je eens dat zo'n soort foto's dan meer voor jezelf zijn,maar de meerderheid reageerd hier wel erg overdreven hoor met trauma's en dergelijke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Sexy voelen en sex hebben is tot daaraan toe!? Maar zo'n fotoshoot?![]()
Dat is hetzelfde dat als je een aantal volwassen mannen van 40 uitgedost in ajax shirtjes ziet voetballen op het trapveldje in de buurt omdat ze sportief willen blijven.
Na een bepaalde leeftijd moet je dat gewoon niet meer doen
Maar jij bent nog jong, als je dadelijk 60 bent ofzo vind je een vrouw op die leeftijd ook sexy.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
[..]
Om dat die daadwerkelijk sexy ZIJN! Subtiel verschilletje he!
Zie het aan meedoen aan een rally wedstrijd met een ouwe verotte doorgeroeste fiat panda.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]jammer.
Pareltje weer dit. Het kapsel is erg vlot; lang maar toch kort.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Om dat die daadwerkelijk sexy ZIJN! Subtiel verschilletje he!
Zie het aan meedoen aan een rally wedstrijd met een ouwe verotte doorgeroeste fiat panda.
Staat in de OPquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:13 schreef snakelady het volgende:
Enne, TS heeft ze hier geplaatst, dus eigenlijk moet je hem de schuld geven.
Vraag me overigens wel af hoe hij op die hyves is gekomen...
Het is altijd een vriend, sure...quote:
Inderdaad, zie daar geen verschil in, of het nou iemand van 20 is die graag haar lijf showt of iemand van 50.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Aan wie? en waarom moet je dat laten zien?
Als je daar behoefte aan hebt heb je volgens mij een minderwaardigheids complex
Misschien iets meer dan nu maar alsnog vind ik een lekker 20 jarig chicky dan sexyér. En vrijwel welke man! Face it!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar jij bent nog jong, als je dadelijk 60 bent ofzo vind je een vrouw op die leeftijd ook sexy.
WTF?!quote:Voordat je reageert
Geen Hyveslinkjes posten of hunting.
Ik snap zowiezi niet waarom je jezelf zo wilt presenteren terwijl je een vriend hebt of getrouwd bent.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, zie daar geen verschil in, of het nou iemand van 20 is die graag haar lijf showt of iemand van 50.
Beide doen ze het met dezelfde reden, hopen op positieve reacties en dus aandacht krijgen.
Die van 20 heeft alleen meer kans om positieve reacties te krijgen.
Met als belangrijk verschil dan vrouwen van rond de 20 over het algemeen aantrekkelijker zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, zie daar geen verschil in, of het nou iemand van 20 is die graag haar lijf showt of iemand van 50.
Beide doen ze het met dezelfde reden, hopen op positieve reacties en dus aandacht krijgen.
Die van 20 heeft alleen meer kans om positieve reacties te krijgen.
Alsof ik ga jagen.quote:Voordat je reageert
Geen Hyveslinkjes posten of hunting.
Ik denk het ook! Tenzij je er voor betaald krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:16 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Ja is dat zo? Aan wie? en waarom moet je dat laten zien?
Als je daar behoefte aan hebt heb je volgens mij een minderwaardigheids complex
Ik vind dat je het zelfs als 20 jarige niet moet doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Tenzij je er voor betaald krijgt.
Zie het als een 17 jarige gast die meedoet aan een skate wedstrijd en iemand van 40....
Na een tijdje moet je dat gewoon niet meer doen omdat je toch geen kans maakt omdat je de leeftijd waarom je goed was gewoon voorbij bent
Dit dus, gźnant gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moet je je een keer voorstellen dat zo iemand je moeder is?
Ik zou de rest van m'n leven met plaatsvervangende schaamte door het leven gaan!
Maakt dat maar GILF hunters.quote:
Volgens mij maakt het jou ook niet heel veel uit waar je hem induwt .... dat heeft je hond waarschijnlijk op een pijnlijke manier mogen ervarenquote:
Moet je het eens proberen voor te stellen dat het de moeder van je beste vriend isquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moet je je een keer voorstellen dat zo iemand je moeder is?
Ik zou de rest van m'n leven met plaatsvervangende schaamte door het leven gaan!
Okquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het jou ook niet heel veel uit waar je hem induwt .... dat heeft je hond waarschijnlijk op een pijnlijke manier mogen ervaren
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor elk wat wilsquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze een volksbuurtharses heeft ben ik wel met je eens ja.![]()
Maar snap zelf ook niet dat ze dit op haar hyves heeft geplaatst, maar aan de andere kan, als je geluk hebt heb je op die leeftijd ook gewoon een vrouw en dan maar hopen dat die zo'n figuur heeft.
En voor die kop, ach, hebben ze plastische chirurgie voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |