Dit dus, gênant gewoon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moet je je een keer voorstellen dat zo iemand je moeder is?
Ik zou de rest van m'n leven met plaatsvervangende schaamte door het leven gaan!
Maakt dat maar GILF hunters.quote:
Volgens mij maakt het jou ook niet heel veel uit waar je hem induwt .... dat heeft je hond waarschijnlijk op een pijnlijke manier mogen ervarenquote:
Moet je het eens proberen voor te stellen dat het de moeder van je beste vriend isquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
moet je je een keer voorstellen dat zo iemand je moeder is?
Ik zou de rest van m'n leven met plaatsvervangende schaamte door het leven gaan!
Okquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:49 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het jou ook niet heel veel uit waar je hem induwt .... dat heeft je hond waarschijnlijk op een pijnlijke manier mogen ervaren
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, ben het daar niet mee eens, iedere vrouw wil zich sexy voelen, ongeacht leeftijd.
Vrouwen op die leeftijd hebben ook nog gewoon seks hoor.![]()
Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Voor elk wat wilsquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ze een volksbuurtharses heeft ben ik wel met je eens ja.![]()
Maar snap zelf ook niet dat ze dit op haar hyves heeft geplaatst, maar aan de andere kan, als je geluk hebt heb je op die leeftijd ook gewoon een vrouw en dan maar hopen dat die zo'n figuur heeft.
En voor die kop, ach, hebben ze plastische chirurgie voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |