Noem het dan ook geen relatie maar gewoon een bevlieging of zoiets.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hetzelfde.
Ik kijk daar stiekem op neer. Ernstig wel.
Die relaties kunnen lang duren en daar kunnen ze ook nog van beide kanten content mee zijn blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Noem het dan ook geen relatie maar gewoon een bevlieging of zoiets.
Als je beide van te voren weet dat het tijdelijk is dan kan dat ook ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die relaties kunnen lang duren en daar kunnen ze ook nog van beide kanten content mee zijn blijkbaar.
Ik geef je helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen afraffelen.
Sorry hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Potver zeg, hele topic doorgelezen en nu ben ik geil
Tja dan weet je wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:25 schreef Tassiepassie het volgende:
Potver zeg, hele topic doorgelezen en nu ben ik geil
Tis maar goed dat je een jonge adonis daar hebt met potentie en shiz. Ipv een oude vent die al last heeft van zijn prostaat.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
geeft niet, ik vind er wel wat op straks
we zijn aan mekaar gewaagdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis maar goed dat je een jonge adonis daar hebt met potentie en shiz. Ipv een oude vent die al last heeft van zijn prostaat.
Fap ze.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef whitesosa het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel plezier nog met elkaar geil te praten.
Schud je kleine vriend de hand van mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:29 schreef whitesosa het volgende:
Ik ben er vandoor. Veel plezier nog met elkaar geil te praten.
Dat zal moeten wachten voorlopig. Er zijn straks veel kinderen in de buurt.quote:
voorspelbaar dat er weinig mannen typen in dit normaal zo druk bezochte topic als dames geil pratenquote:
heb niet veel aan 1 vetertje op dit momentquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx gooit een rubberen veter naar Tas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |